Hij herstelde zijn vergissing weer.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:11 schreef heywoodu het volgende:
"Milaan organiseerde natuurlijk al de Winterspelen in 2006."
Turijn vindt dat niet zo leuk.
Shoot the glass!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:15 schreef Idisrom het volgende:
OWS en blote voeten lijkt mij in het algemeen geen ideale combinatie
Ze hebben er vloerverwarming.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:15 schreef Idisrom het volgende:
OWS en blote voeten lijkt mij in het algemeen geen ideale combinatie
Eej Vladje, niet doen he!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef Felagund het volgende:
Zou hij nog wat over Rusland en Oekraïne zeggen?
"Give peace a chance"quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef Felagund het volgende:
Ik verklaar hierbij de oorlog met Oekraine voor geopend!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef Felagund het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:31 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaa gesloten, hier heb ik lang op gewacht
Laat de weg naar 2026 beginnen
Met B aan de start!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:31 schreef heywoodu het volgende:
En een kwalificatieroute met iets minder stress graag! Geen zin om weer de hele winter steeds meer op instorten te staanquote:
Nog maar 1447 dagen.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:31 schreef heywoodu het volgende:
Volgende winter in ieder geval niet! Die zal vast nog niet tellen voor de kwalificatiequote:Op zondag 20 februari 2022 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En een kwalificatieroute met iets minder stress graag! Geen zin om weer de hele winter steeds meer op instorten te staan
Goddankquote:Op zondag 20 februari 2022 14:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgende winter in ieder geval niet! Die zal vast nog niet tellen voor de kwalificatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |