Eej Vladje, niet doen he!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef Felagund het volgende:
Zou hij nog wat over Rusland en Oekraïne zeggen?
"Give peace a chance"quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef Felagund het volgende:
Ik verklaar hierbij de oorlog met Oekraine voor geopend!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef Felagund het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:31 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaaa gesloten, hier heb ik lang op gewacht
Laat de weg naar 2026 beginnen
Met B aan de start!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:31 schreef heywoodu het volgende:
En een kwalificatieroute met iets minder stress graag! Geen zin om weer de hele winter steeds meer op instorten te staanquote:
Nog maar 1447 dagen.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:31 schreef heywoodu het volgende:
Volgende winter in ieder geval niet! Die zal vast nog niet tellen voor de kwalificatiequote:Op zondag 20 februari 2022 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En een kwalificatieroute met iets minder stress graag! Geen zin om weer de hele winter steeds meer op instorten te staan
Goddankquote:Op zondag 20 februari 2022 14:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgende winter in ieder geval niet! Die zal vast nog niet tellen voor de kwalificatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:
Hoe gaat het daar inmiddels?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En een kwalificatieroute met iets minder stress graag! Geen zin om weer de hele winter steeds meer op instorten te staan
Op het elke nacht wakker worden vanwege (onder anderen) veel pijn na gaat het best aardig. Alleen vandaag even niet, maar dat komt zeker weten door sluitingsceremoniedag. Fysiek zit er verder zeker verbetering in, behalve de voet dus, maar die is behalve twee breuken ook gewoon echt serieus beschadigd wat betreft wonden en alles aan de buitenkant. Mentaal....tja, de ene dag een stuk beter dan de andere dag. Als je 15 jaar lang altijd volle bak hebt gesport is non-stop in bed liggen of in een rolstoel zitten niet makkelijkquote:
Ze hebben de ijshockey-finale afgewacht en gaan nu toch Finland invallen i.p.v. Oekraïne.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:41 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ja Poetin wacht met de invasie omdat hij Xi een goede afsluiting van de OS gunt
Echt, hoe verzinnen ze het
Amerika zei toch al stellig dat het vorig weekend zou gebeuren
Winteroorloggenotquote:Op zondag 20 februari 2022 14:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben de ijshockey-finale afgewacht en gaan nu toch Finland invallen i.p.v. Oekraïne.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |