Ik weet niet wat erger is, die KPN pakken of verschijnen op de spelen met “Team-NL” op de rugquote:
Ik vind het wel wat hebben: een tijd van komen en een tijd van gaan. Hij heeft het allebei gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:52 schreef TheVulture het volgende:
Mooie carriere Sven, maar net iets te lang doorgegaan achteraf
[...]
Hoolwerf?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:52 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we trouwens uberhaupt talent op de massastart bij de mannen voor de toekomst?
Ik gun het Groenewoud.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik gun het Blondin en Lollo wel
Ik denk Kim. Drie jaar niet gezien, net in de halve finale vlijmscherp. Maar Lollo is ook in absolute bloedvorm.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:55 schreef Montov het volgende:
Ik denk dat Lollo de gevaarlijkste concurrent is. En Kim.
Die moeten ook wel een limiet kunnen rijden op een afstand.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
Er is toch wel een snelle Marathon lul te vinden?
Dit. Alles eruit gehaald wat er nog in zat. En Kramer had een duidelijk eindpunt voor ogen: nog een keer de Spelen halen. Gelukt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben: een tijd van komen en een tijd van gaan. Hij heeft het allebei gedaan.
Sven is een geweldige kampioen. Die ene gouden plak op de 10k had ik hem wel gegund, maar, zoals Sven zelf al zei: topsport is KEIHARD.
Snel of Snellink (ben even kwijt wie van de twee) is jeugd wereldkampioen MS volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:52 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we trouwens uberhaupt talent op de massastart bij de mannen voor de toekomst?
Ah, natuurlijk. Kan Hoolwerf dat?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die moeten ook wel een limiet kunnen rijden op een afstand.
Karl > GEE-OO-UU-DEEquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:57 schreef wimderon het volgende:
Voor wie niet Op de Belg heeft gekeken:
https://streamable.com/w7mgzr
Het puntje op de i van Swingsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:57 schreef wimderon het volgende:
Voor wie niet Op de Belg heeft gekeken:
https://streamable.com/w7mgzr
Je doet alsof je gouden medailles bij een pakje boter krijgtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
4 goud voor Kramer. Mooie score maar hadden er wel 10 kunnen (en misschien wel 8 moeten) zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |