Ja dat vermoedde ik alquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel gelukt. Ik moet voor de kortste route door een parkje heen en daar lagen aardig wat takken op de weg
Geen verse bonen automaat ... dat dat nog bestaatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga even een lekkere koffie van beneden halen, want dat automaatspul is niet te hachelen
Een collega van mij had een keer uitgelegd wat er daadwerkelijk in die automaatkoffie zit en sindsdien durf ik dat echt mijn muil niet meer in te gietenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen verse bonen automaat ... dat dat nog bestaat
Er zijn verschillende soorten automaten koffie .... laten we het daar op houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een collega van mij had een keer uitgelegd wat er daadwerkelijk in die automaatkoffie zit en sindsdien durf ik dat echt mijn muil niet meer in te gieten
Inderdaad. Goedemorgenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten automaten koffie .... laten we het daar op houden
Dan hebben wij net de ranzige soortquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten automaten koffie .... laten we het daar op houden
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan hebben wij net de ranzige soort
Nu heb ik een lekkere cappuccino van de kantineEn gelijk voor een aardige collega gehaald
Ahhh🥰🥰 Wat een schatje.quote:
Helaas geen trein 😬 gaat later worden dusquote:
Ja, spannend!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:57 schreef chufi het volgende:
Ondertussen kijken we de massstart m/v
Lekker afzien tegen de wind in!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:25 schreef pullup het volgende:
Ga ik maar langs de Amstel fietsen 🚴♀️ genoeg binnen gezeten
quote:
quote:
quote:
Morguhquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhh🥰🥰 Wat een schatje.
Goedemorgen allen.
Mooie overwinning voor Bart Swings!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:57 schreef chufi het volgende:
Ondertussen kijken we de massstart m/v
Die Belgquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooie overwinning voor Bart Swings!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |