quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:55 schreef -Shii- het volgende:
Eunice is gelukkig weer wat gaan liggen. 4 doden lees ik.
Hier niet hoor...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:55 schreef -Shii- het volgende:
Ja en het blijft nog wel even stormachtig waaien. Morgenochtend ook nog geen treinen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
zal ook wel weer tig miljoen schade zijn
Nee dat weet ik niet , maar heb je al antwoord?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:55 schreef mario390 het volgende:
haar vriendinnen in huis missen haar ook
weet je dat ik naar de bass van de brasil big brother
op twitter geschreven heb
Alle 4 Amsterdammers toch? Ben nou ff aan het kijken wat er gebeurd is, staat dit ergens?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:55 schreef -Shii- het volgende:
3quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alle 4 Amsterdammers toch? Ben nou ff aan het kijken wat er gebeurd is, staat dit ergens?
volgens mij pas dinsdag echt weer rustig, zondag en maandag ook stormachtigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja en het blijft nog wel even stormachtig waaien. Morgenochtend ook nog geen treinen.
Het stormt hier nog als een gek.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Het zijn echt vlagen, want het lijkt rustig, maar dan begint het weer.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet , maar heb je al antwoord?
Verdwaalde Amsterdammerquote:
Wat aloa zegt, 3 in Amsterdam en 1 in Groningen lees ik op AD.nl.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alle 4 Amsterdammers toch? Ben nou ff aan het kijken wat er gebeurd is, staat dit ergens?
Hopelijk niet heel ernstig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:00 schreef drakin het volgende:
Morgen hier schade opmeten, is wat met mijn dak
Vrees het, deel staat op wachtlijst om gemaakt te worden en ik denk dat dat nu verergerd is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |