Staat dat station van Cabauw niet meer in open gebied/wind die lekker kan blazen langs de Lek ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vooral Cabauw weer doodleuk windkracht 9 ja, terwijl de Bilt en Herwijnen 6 hebben (beide liggen 10/15 km slechts daar vandaan).
Wat is met dat weerstation dat die continu zo'n heftige wind pakt in vergelijk met omliggende weerstations.
Dat wel, maar er is nog een hele pluim van Amsterdam naar Cabauw (via de Ronde Venen, Woerden etc), waar het harder waait dan daar ten westen en oosten van.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:56 schreef ddx het volgende:
[..]
Staat dat station van Cabauw niet meer in open gebied/wind die lekker kan blazen langs de Lek ?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:12 schreef Isabeau het volgende:
https://imgur.com/eHzXCr7
Ik weet niet hoe je een gifje deeltDus een linkje. Dit is een flat (iedereen kent deze flat, er werd een paar jaar geleden een kind afgegooid) bij mij in de buurt.
Ja en?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet hoe je een gifje deeltDus een linkje. Dit is een flat (iedereen kent deze flat, er werd een paar jaar geleden een kind afgegooid) bij mij in de buurt.
(mijn schzus had nog een ander filmpje dat ze me liet zien, de zijkant op de verdieping er boven vliegt er ook nog uit)
Dit is het storm topic. Dat is een flat waar door de storm hele platen aan de zijkant afwaaien. Hoezo ja en?quote:
(mijn schzus had nog een ander filmpje dat ze me liet zien, de zijkant op de verdieping er boven vliegt er ook nog uit)
Nee. 3 doden om mee te beginnenquote:
4quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. 3 doden om mee te beginnen
4.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verder niksquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is het storm topic. Dat is een flat waar door de storm hele platen aan de zijkant afwaaien. Hoezo ja en?
Joh.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:08 schreef SilverEyes het volgende:
Heb het idee dat hier in Groningen het nu pas op z'n krachtigst is. Gaat nu echt tekeer.
Die vallen er elk weekend in het verkeer ook wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dit is extraquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die vallen er elk weekend in het verkeer ook wel.
Ojaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
GOOI HET VERKEER IN LOCKDOWN!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
pissed, dat er niet meer rampspoed was?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben nog steeds pissed. Halve weekend samen is
Eigenlijk precies zoals voorspeld, al had ik ergens gehoopt dat de voorspelling niet uit zou komen. Voor nu wel weer genoeg wind gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh.
Was niet voorspeld ook..
Be-grij-pend lezen..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pissed, dat er niet meer rampspoed was?
#me tooquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Eigenlijk precies zoals voorspeld, al had ik ergens gehoopt dat de voorspelling niet uit zou komen. Voor nu wel weer genoeg wind gehad
Volgende keer van Dissel de voorspellingen laten maken dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Eigenlijk precies zoals voorspeld, al had ik ergens gehoopt dat de voorspelling niet uit zou komen. Voor nu wel weer genoeg wind gehad
Dan lag de IC nu vol met slachtoffers van deze storm.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgende keer van Dissel de voorspellingen laten maken dan.
Dan hadden we vandaag allemaal stormkapjes op moeten hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgende keer van Dissel de voorspellingen laten maken dan.
Zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh.
Was niet voorspeld ook..
Uhu, eenzijdig ongeluk in Grunn, bestuurder reed tegen een omgevallen boom aan.quote:
Laat me. Ik ben pissed dat mijn weekend samen gehalveerd isquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, eenzijdig ongeluk in Grunn, bestuurder reed tegen een omgevallen boom aan.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat me. Ik ben pissed dat mijn weekend samen gehalveerd is
Het gaat je niet voor de wind.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat me. Ik ben pissed dat mijn weekend samen gehalveerd is
Is best apart ja. Paar keer een rukwind en dan ineens windstil tot het weer aanzet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:37 schreef SilverEyes het volgende:
Ene moment denk je dat het langzaamaan rustiger wordt om vervolgens echt een enorme ruk wind langs het huis te voelen.
Wat had je dan verwacht, dat opeens al die bomen opgeruimd zijn/bovenleidingen hersteld ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:39 schreef Isabeau het volgende:
De ns rijdt morgenvroeg ook nietSeriously.
https://www.nu.nl/storm-e(...)ens-stormschade.html
Waarom rijden ze niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Ja, had best gekund toch?quote:
Ja, not amused hier. Ik had eigenlijk vroeg een afspraak en die gaat nu niet door. En als de eerste trijn gaat rijden dan zit ie waarschijnlijk gelijk ramvolquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Ho! Geen idee of hij daar nu isquote:
Trijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, not amused hier. Ik had eigenlijk vroeg een afspraak en die gaat nu niet door. En als de eerste trijn gaat rijden dan zit ie waarschijnlijk gelijk ramvol
Pak een zaag en help mee bomen opruimen kun je weer sneller treinenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, not amused hier. Ik had eigenlijk vroeg een afspraak en die gaat nu niet door. En als de eerste trijn gaat rijden dan zit ie waarschijnlijk gelijk ramvol
Ligt nogal wat op het spoor. Er kan nog niet geïnventariseerd worden hoeveel schade omdat het nog niet veilig is. Morgenochtend in groot deel land nog steeds behoorlijke wind. Dat wordt schouwen ergens eind van de ochtend. Als het meezit. Komt het trein verkeer misschien ergens in de middag pas op gang.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop om 12:00 toch wel weg te kunnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ligt nogal wat op het spoor. Er kan nog niet geïnventariseerd worden hoeveel schade omdat het nog niet veilig is. Morgenochtend in groot deel land nog steeds behoorlijke wind. Dat wordt schouwen ergens eind van de ochtend. Als het meezit. Komt het trein verkeer misschien ergens in de middag pas op gang.
Daar had ik laatst 7 kilo walnoten voor. I kid you not.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vandaag voor ¤ 10,- nootjes gekocht. Erg lekker, maar erg weinig
Niks mee te maken vriend. Dat spoor moet schoon zijn.....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ligt nogal wat op het spoor. Er kan nog niet geïnventariseerd worden hoeveel schade omdat het nog niet veilig is. Morgenochtend in groot deel land nog steeds behoorlijke wind. Dat wordt schouwen ergens eind van de ochtend. Als het meezit. Komt het trein verkeer misschien ergens in de middag pas op gang.
Volgens de website gaat mijn trein morgenvroeg nog wel, maar ik zie het wel rond 7 uur. Misschien rijdt het boemeltje wel op dit traject, als dat vrij is van bomen/kapotte bovenleidingen etc. Anders pak ik hier wel een bed in het ziekenhuis (op mijn werk dus). Ik ga niemand om 7 uur bellen om me te komen halenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:46 schreef Ericr het volgende:
Gebrand?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daar had ik laatst 7 kilo walnoten voor. I kid you not.
Ik zit even door mijn FB feed te scrollen en kom allerlei websites tegen waar ze genoemd wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:47 schreef Salina het volgende:
Big Jet TV was net op het Journaal op NL1.![]()
Precies het Tippy Toe fragmentje.![]()
Die hebben gewoon meegelezen op FOK!
Mijn trein ook maar denk dat het niet helemaal oke gaat in die planner.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens de website gaat mijn trein morgenvroeg nog wel, maar ik zie het wel rond 7 uur. Misschien rijdt het boemeltje wel op dit traject, als dat vrij is van bomen/kapotte bovenleidingen etc. Anders pak ik hier wel een bed in het ziekenhuis (op mijn werk dus). Ik ga niemand om 7 uur bellen om me te komen halen
Ja en er zijn er meer die zo denken. Ik zou om 7:43 vertrekken en meer mensen hadden plannen. Die gaan morgen allemaal met de eerste trijn die met een beetje geluk tussen 12 en 1 uur rijdt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop om 12:00 toch wel weg te kunnen.
Heb je anders oordopjes of een noise canceling koptelefoon?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:49 schreef SilverEyes het volgende:
Het gaat hier nu echt flink los en ik ben een bange poeperd
Ja ik pin op twaalf uur en anders heb ik maar pech, ga niet hele middag wachten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja en er zijn er meer die zo denken. Ik zou om 7:43 vertrekken en meer mensen hadden plannen. Die gaan morgen allemaal met de eerste trijn die met een beetje geluk tussen 12 en 1 uur rijdt.
Rottig. Je hebt geen gezelschap?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:49 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Yes, goed idee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je anders oordopjes of een noise canceling koptelefoon?
Nee in de dop nog. Zo uit de boom. Waren al een jaar gedroogd. Lekker voor in de yoghurt of de muesli of gewoon zo lekker knagen of onderweg. Ik had 16 kilo in totaal.quote:
Ja, mijn man, maar die ligtb al in comaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rottig. Je hebt geen gezelschap?
Ik kan juist altijd heerlijk slapen op dit soort weerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:49 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ja, die staan op CNN, New York Times, BBC.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit even door mijn FB feed te scrollen en kom allerlei websites tegen waar ze genoemd worden
Is dit de eerste keer dat je iemand gevonden hebt die je wil neuken ofzo? Je hebt het er al de hele dag overquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rottig. Je hebt geen gezelschap?
In de nacht zullen ze niet schouwen,laat staan opruimen. Misschien dat er wat schonere trajecten zijn maar daar heb je weinig aan als er geen treinen naar toe kunnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop om 12:00 toch wel weg te kunnen.
BOHHHH POGGERSquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef Zipportal het volgende:
Kaartjes voor The Batman zijn binnen. @:Poepz0r![]()
Huh? Wat heeft SE ermee te maken? En ik ben al even samen met deze man hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je iemand gevonden hebt die je wil neuzen ofzo? Je hebt het er al de hele dag over. Het komt over alsof het een hele prestatie voor je is en nu alles in duigen valt door wat wind.
Dat personeel heeft gewoon lampen hoor plus het was te voorzien en dus te plannen. Alleen hebben ze nogal veel capaciteit nodig. Overal heben ze wel gezeik nu. Niet op slechts 1 traject oid.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
In de nacht zullen ze niet schouwen,laat staan opruimen. Misschien dat er wat schonere trajecten zijn maar daar heb je weinig aan als er geen treinen naar toe kunnen.
Begin van de middag zal er misschien wat rijden in de gebieden met de minste schade.
Of ben je gewoon niet gewend aan cravende vrouwen? Your loss..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je iemand gevonden hebt die je wil neuken ofzo? Je hebt het er al de hele dag over. Het komt over alsof het een hele prestatie voor je is en nu alles in duigen valt door wat wind.
Owh, die geef je gewoon een schop on geval van noodquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:51 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ja, mijn man, maar die ligtb al in coma
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft SE ermee te maken? En ik ben al even samen met deze man hoor![]()
We zijn datefase al ver voorbij
Verder: mag ik graag bij hem zijn? En geen 3 kinderen hebben? Ja? Mooi!
Wat ik al zei, puberaalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of ben je gewoon niet gewend aan cravende vrouwen? Your loss..
SE is Silver Eyes. En daar zeg ik dat totaal niet over..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]je komt alleen maar wat wanhopig en puberaal over met je consequente gemeld dat je SE (geen idee waar je op doelt) klaar voor je staat. That's all.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |