quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Samen in bad naar de sterren kijken.
Voor in de badkamer is zoiets ook wel leuk bedenk ik me nu ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Samen in bad naar de sterren kijken.
Da's vast ook een storm of zoquote:
Grrrrrrrr. Zero points.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan er ook voor zorgen dat mensen sterren zien, kost je niks
Hij is ook wel veilig. Werkt op een USB poort/adapter.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor in de badkamer is zoiets ook wel leuk bedenk ik me nu ja.
toch besteld. En hoop dat die een lange tijd ondersteund word. Anders vinden we wel een manier zodat het kan. Hopelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
aja voor dat geld gewoon bestellen borrelnootje
doe eensquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
Mag ik de kandidaten selecteren?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
leuk kadootje, heb je verdiend!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
toch besteld. En hoop dat die een lange tijd ondersteund word. Anders vinden we wel een manier zodat het kan. Hopelijk.
Krijg je er gratis psychedelica bij eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
toch besteld. En hoop dat die een lange tijd ondersteund word. Anders vinden we wel een manier zodat het kan. Hopelijk.
vind ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
leuk kadootje, heb je verdiend!
Misschien het natuurlijke bijeffect alsof je in het universum waantquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Krijg je er gratis psychedelica bij eigenlijk?
Ik heb Marco en Ali B als achtergrond, dat maakt een vallende sterrenachtergrondquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik hou van de sterren
mijn telefoon heeft ook een sterrenachtergrond
man man manquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb Marco en Ali B als achtergrond, dat maakt een vallende sterrenachtergrond
Het is hier nu echt een stukje minder.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb Marco en Ali B als achtergrond, dat maakt een vallende sterrenachtergrond
[..]
Zal straks even gaan luisterenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooi lied.![]()
Gaat over de sterrennacht, schilderij van Vincent van Gogh.
[ afbeelding ]
Jij komt ook niet zelden goed uit de hoek.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welk gebied woon je?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is hier nu echt een stukje minder.
[..]
Net ten oosten van Tilburg.quote:
Die post ik toch net.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooi lied.![]()
Gaat over de sterrennacht, schilderij van Vincent van Gogh.
[ afbeelding ]
Don McLean heeft meer mooie liedjes.quote:
Zal het onthouden thnxquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Don McLean heeft meer mooie liedjes.
Falling with the starsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuke korte docu over het nummer:quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Don McLean heeft meer mooie liedjes.
Ik had de derde voor de fp gemeld. Jippie reageerde dat het daarbij zou blijven. Nu toch nog een vierde.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had de derde voor de fp gemeld. Jippie reageerde dat het daarbij zou blijven. Nu toch nog een vierde.
Die heb ik al een tijdje niet gezien.quote:
Zijn verjaardag.quote:
Dat is wel een gave taart.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aha! van harte @:hidiho
nieuwe camera voor je streams
[ afbeelding ]
Ik ben niet boosquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
niet boos zijn hoor @:mrsloveable
Hoe moet het dan als je naar het tuinhuisje moet?quote:
dit klinkt stiekem wel een beetje engquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb nu mijn mrsloveable radar geupdate dus ik mis geen post meer
ja nou enquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt stiekem wel een beetje eng
Blame the wind.. mijn post waren weggewaaidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik zat haar blijkbaar te negieren, maar was niet expres.!!
Speedy J.quote:
hey waait inderdaad hard zeg!quote:
Duurt tot vannacht hierquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey waait inderdaad hard zeg!
sorry voor de late reactie hoor!!1
oh jeetje! nou die mag de buurman repareren hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:32 schreef suzi1 het volgende:
hier is de schutting omgeklapt! maar tuinhuisje staat nog rechtop
Gelukkig maar dan.. schutting zet je wel weer overeindquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:32 schreef suzi1 het volgende:
hier is de schutting omgeklapt! maar tuinhuisje staat nog rechtop
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
Ik dacht dat het hier juist wat minder werd, maar er kwam net een dusdanige rukwind over ons huis heen zetten dat alle mannen in de buurt nu een sigaretje liggen te roken. Allemachtig.
Misschien komt de wind morgen vd andere kant en komt de schutting weer recht te staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh jeetje! nou die mag de buurman repareren hoor
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ok toch maar
waarom liggen ze een sigaret te roken?
2 topics tegelijk werkt soms nietquote:
Lekker onder dekens kruipenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gelukkig kun je warm binnen blijven, komt goed, hou vol!
Ik dacht al, uitgerekend jij van alle mensen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 topics tegelijk werkt soms niet
lees hem nu weer en snap hem wel![]()
![]()
![]()
teveel tegelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik dacht al, uitgerekend jij van alle mensen.
En sterrenlampjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
teveel tegelijk
ook nog tv kijken
en stream kijken![]()
![]()
Doe ik ook. Ik dacht dat het mannen waren die geen twee of meer dingen tegelijk konden...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
teveel tegelijk
ook nog tv kijken
en stream kijken![]()
![]()
4 dingen dusquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik dacht dat het mannen waren die geen twee of meer dingen tegelijk konden...
Ik was er wel, alleen niet in dit topicquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was er wel, alleen niet in dit topic
Duidelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
4 dingen dus
ach
het gaat wel
maar duurt soms even
Boefje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Woudje! Long time no seequote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waar blijft de taart?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:40 schreef suzi1 het volgende:
een enkele keer zeg ik t achteraf. zoals nu bijv
Nou, inderdaad jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Woudje! Long time no see
Nog gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd nog.quote:
Met sigaren?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:41 schreef suzi1 het volgende:
maar morgen zet ik grote doos in tuinhuisje
feli snoesjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:41 schreef suzi1 het volgende:
maar morgen zet ik grote doos in tuinhuisje
Is er wel nog bier?quote:
Geenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoeveel beebjes intussen al?![]()
Ik hoef nooit een QR te laten zien bij de kapper.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:44 schreef suzi1 het volgende:
vanaf wanneer hoef je geen qr te laten zien bij de kapper?
Ik heb nog een tripel van ze in de fridge liggen wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
anders even bij la trappe langs toch
nou het is in een gebouw waar ik tot voor nu nog niet welkom was.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoef nooit een QR te laten zien bij de kapper.
Die is omgewaaid natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bij de buren. we kunnen nu door de schutting
hoeft sowieso nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:44 schreef suzi1 het volgende:
vanaf wanneer hoef je geen qr te laten zien bij de kapper?
Ik ga altijd naar kapper Ton. Ton Deuse. Vandaarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou het is in een gebouw waar ik tot voor nu nog niet welkom was.
vandaar
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bij de buren. we kunnen nu door de schutting
Hier totaal geen woei meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
zo hee ik hoor fluit geluidjes van de woei
De wind begint op 50 centimeter hoogte SBE.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier totaal geen woei meer.
ober die eigenlijk kapper wilde zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien laat ze de ober knippen
Lul.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
De wind begint op 50 centimeter hoogte SBE.
Zekers wou ik dat maar dat ben ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dan die emoticon erachter? Wil je wat tegen me zeggen ofzo?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers wou ik dat maar dat ben ik alweer vergeten.
Jij bent ook helemaal zen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:55 schreef B00STER het volgende:
[..]Ik wilde daar iets op antwoorden, maar dat weet ik niet meer.
Nee hoor, ik drink gewoon bierquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent ook helemaal zen?
Kut daar kan het bij mij ook aan liggen.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kut daar kan het bij mij ook aan liggen.
quote:
Ik denk dat ik morgen nog even langs de slijter ga voor een fles Jameson. Heb volgende week wat vrienden over de vloer die niet vies zijn van een glaasje whiskyquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Glaasje whiskey dan maar?
Ik heb nog een speciale Jameson, die wordt eens in de zoveel tijd uitgebracht.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen nog even langs de slijter ga voor een fles Jameson. Heb volgende week wat vrienden over de vloer die niet vies zijn van een glaasje whisky
Welk deel van bier begreep u nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Glaasje whiskey dan maar?
Jij bent er weer dat moet gevierd worden met wat beters dan bier.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Welk deel van bier begreep u niet
Die is ook wel echt lekker!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een speciale Jameson, die wordt eens in de zoveel tijd uitgebracht.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is ook wel echt lekker!
Laatste keer dat ik Jameson special op had is in 2019 geweest, paar maanden voor we verhuisde en we bij vrienden op bezoek waren.
Lekker glaasje en smaak om een goede avond mee af te sluiten!
quote:JAMESON BLACK BARREL
Drievoudig gedistilleerd, tweemaal verkoold, voor een rijke, zachte smaak. Deze milde Jameson Black Barrel wordt gemaakt van een unieke grain whisky die maar één keer per jaar wordt geproduceerd. De whiskey dankt zijn naam aan het rijpingsproces. Dit gebeurt in vaten die vooraf van binnen in brand worden gestoken en hierdoor zwartgeblakerd eindigen: black barrels. Verkolen is een eeuwenoude methode om vaten te verkwikken en de smaak te intensiveren.
Haha dat vind ik dan wel weer een mooie! Proost dan maar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent er weer dat moet gevierd worden met wat beters dan bier.
Ik pak zo, die fles moet toch eens aangebroken worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Haha dat vind ik dan wel weer een mooie! Proost dan maar.
Ik vind het een mooi moment!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik pak zo, die fles moet toch eens aangebroken worden.
Dat is FF zelf, in dat schuurtje staat mijn badkuip.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is nog eens 'dedication' hee.
Hij ligt er wel leuk bij zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is nog eens 'dedication' hee.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is FF zelf, in dat schuurtje staat mijn badkuip.
Ik hoop dat we haar ook weer terug gaan zien.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat we haar ook weer terug gaan zien.
Ik maakte net nog een garp over een maat van me die nu waarschijnlijk op het dak van zijn schuur lag om de boel vast te houdenquote:
Het enige wat mij opvalt is dat het erg rustig op straat is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik maakte net nog een garp over een maat van me die nu waarschijnlijk op het dak van zijn schuur lag om de boel vast te houden
Nou je wil niet weten wat hier af en toe komt aanwaaien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het enige wat mij opvalt is dat het erg rustig op straat is.
Ach boeien, (kop houden FF) ik zit toch lekker binnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou je wil niet weten wat hier af en toe komt aanwaaien.
Arme FF, ligt ie dan te vliegerenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach boeien, (kop houden FF) ik zit toch lekker binnen.
Als die stomme Fries maar niet deze kant opvliegerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Arme FF, ligt ie dan te vliegeren
Klinkt wel goed.quote:
Je kan er ook gewoon naast gaan liggen en je solidariteit tonenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als die stomme Fries maar niet deze kant opvliegerd.
Als FF mij nodig heeft dan sta ik zo naast hem.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon naast gaan liggen en je solidariteit tonen
Ik bedoel ik snap ook wel dat die 2 gram niet veel helpt, maar het is het idee he.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als FF mij nodig heeft dan sta ik zo naast hem.
Ik ben blij dat je geen 2 cc zegt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik bedoel ik snap ook wel dat die 2 gram niet veel helpt, maar het is het idee he.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je geen 2 cc zegt.
Ja maar dat kan niet. Hier zijn we altijd in alles bloedserieus.quote:
Ok, dan ga ik weer. Het was gezellig!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar dat kan niet. Hier zijn we altijd in alles bloedserieus.
Jij hebt ook uiterste wat betreft muzieksmaak.quote:
Oh man, je hebt werkelijk geen idee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt ook uiterste wat betreft muzieksmaak.
Wel een spoor van broodkruimels achterlaten zodat we je weer kunnen vinden. Ohw wacht.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik weer. Het was gezellig!
quote:
Shizzel.quote:
SBEquote:
Niet meer weggaan.quote:
Awww...quote:
Je hebt mij bijna laten huilen.quote:
Ah niet !!!! Wat sad om te horen!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt mij bijna laten huilen.![]()
Tof dat je er weer bent.
Je was me voorquote:
verklaart wel die extreem hoge waterstandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt mij bijna laten huilen.![]()
Tof dat je er weer bent.
quote:
Weet je? Je bent gewoon een tof mens die bij de club van de VIV idioten hoort.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ah niet !!!! Wat sad om te horen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben er ! Knuffel!
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verklaart wel die extreem hoge waterstand
Ja you've got a pointquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je? Je bent gewoon een tof mens die bij de club van de VIV idioten hoort.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:51 schreef B00STER het volgende:
RIP @:freshfruit & @:superbadeendje![]()
![]()
Met dank aan Foshizzle79
Ja i knowwwwquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik kwam bij voorbaat al niet meer bij hahaha![]()
Jouw woorden vriendquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:59 schreef Haags het volgende:
[..]
liedje.
Of je bedoelde @:dud0r maar dat is meer een bonbon.
quote:
quote:
quote:
quote:
nee?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je gezien dat ADO station deels kaput is?
ZO DAN!!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
LIF / ADO stadion weggewaaid
Lul de behangerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:19 schreef Haags het volgende:
[..]
ZO DAN!!
JEETJE ZEG! hier schrik ik van
Ik had wel klachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had wel klachten.Gelukkig opgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kleine klachtjesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kleine klachtjes
zou liefst eens even goed door hoesten zodat die laatste rochels er ook uit komen
Gewoon op een veldje in Zuiderpark kan toch ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:26 schreef Koen66 het volgende:
zou ADO nu een tijdje in Alkmaar gaan spelen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gele en groene kauwbare brokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |