SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Sow dan,dat is nogal heftig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht die die op haar 17de een abortus heeft gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ? zijn er pampers verschoont?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Dotteke bedankt voor het verwijderen van de rotzooi en goed gehandeld.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
Gelukkig is de storm bijna voorbijDat is wel balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is de storm bijna voorbijDamn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zoiets.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
wat ? zijn er pampers verschoont?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:13 schreef mario390 het volgende:
als hanne gegenover op de tafel van vera zit
kunnt hanne vera´s tochter zijn
Gelukkig is de storm bijna voorbijyikesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is de storm bijna voorbijmag hem niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar K..!!!!!1Thinking is difficult, that’s why most people judge
De beste voorbereiding om aan BB NLBE mee te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
BB AU wordt behandeld door Vera en Nawel.
die hebben echt niet in de gaten dat zodra ze eruit zijn geen aandacht meer krijgen van wie dan ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:15 schreef humpty het volgende:
Tobias en Kristoff weten dat ze shit over zich heen krijgen als ze er
uitkomen ...je weet dat van tevoren anders moet je er niet in gaan
zeggen ze
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:16 schreef Benny het volgende:
[..]
De beste voorbereiding om aan BB NLBE mee te doen
Ik heb dat vips overgeslagen. Was dat leuk?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:17 schreef freaky40 het volgende:
Die hebben ook maar enkel seizoen 2020 gezien die op Videoland staat. Ik ben al bij met alle edities uit Aus na 2020.
Ja was best leuk met de broer van Megan Markle o.a. er in. Duurde wel wat korter dan de reguliere.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat vips overgeslagen. Was dat leuk?
een hele slechte jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Net zo'n straatartiest, waar je dan maar het liefst heel snel voorbij loopt.
Ik mis nog een panfluit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Gelukkig is de storm bijna voorbijaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Grace is soms een beetje teveel aanwezig. Vrolijk mens, maar soms achter het behang
Kleutergedrag is hetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje
ga me steeds meer aan haar storen
en zeker dat geklier samen met Tobias
Dat komt nog...niet te vroeg pieken natuurlijk..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou en wat hebben ze de beloftes uit de trailers waargemaakt
Welke trailers?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou en wat hebben ze de beloftes uit de trailers waargemaakt
ik erger me ook aan haar vanwege dat zingen en gedoe met tobias. Tobias vind ik af en toe een zeur, Vera vind ik het tussendoor gooien van engelse woorden heel ergelijk, en ga zo maar door. Bij iedere bewoner komen er dingen te zien waar ik me aan ga ergeren haha. Wat ik wel eng vind is dat ik me steeds minder erger aan nawelquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje
ga me steeds meer aan haar storen
en zeker dat geklier samen met Tobias
Welke van de twee huishoudsters bedoel jequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
koninginnen hoeven niet te werken
die knappe blondequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Welke van de twee huishoudsters bedoel je
nieuw liedje voor K2quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Salar: Wie zit er aan mijn naad?
Nouchine: hahaha.
Getverquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft Julio zijn vinger al gewassen. Die ging vanmiddag even heerlijk langs zijn anus zo zijn neus in om even de geur te checken.
kan nouchine misschien ook voor hem regelenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft Julio zijn vinger al gewassen. Die ging vanmiddag even heerlijk langs zijn anus zo zijn neus in om even de geur te checken.
Jij bent rood en hebt sproeten. Nanny Mcpheequote:
nee!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij bent rood en hebt sproeten. Nanny Mcphee
Gebeurde echt. Volgens mij kwam die cap van Odie. Misschien dat hij hem nog een keer wil posten.quote:
Altijd al irrie gevonden, met die schetterlach van haar.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:28 schreef danilel het volgende:
[..]
kan nouchine misschien ook voor hem regelen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:28 schreef Verida het volgende:
nouchine sloopt even samen met Salar een deur van de douche
Geloof het zo wel 😜quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gebeurde echt. Volgens mij kwam die cap van Odie. Misschien dat hij hem nog een keer wil posten.
Even daarvoor had nouchine geprobeerd om bij Salar in de cabine te komen, en door het tegenhouden van de deur, is die nu uit het lood of kapotquote:
maar dat mag allemaal hequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Even daarvoor had nouchine geprobeerd om bij Salar in de cabine te komen, en door het tegenhouden van de deur, is die nu uit het lood of kapot
Grensoverschrijdend gedragquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat mag allemaal he
wat Nous doet
de kleine ..kabouter
Als je maar hard genoeg lacht dan spreekt niemand je aanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat mag allemaal he
wat Nous doet
de kleine ..kabouter
ja, is toch leuk (not, het wordt met de dag irritanter) Salar had iets dergelijks verwacht want die stond nog met onderbroek aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat mag allemaal he
wat Nous doet
de kleine ..kabouter
omdat jij het bentquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gebeurde echt. Volgens mij kwam die cap van Odie. Misschien dat hij hem nog een keer wil posten.
en natuurlijk kwam Julio ook weer binnen in de badkamer, zogenaamd om wat creme te pakken. Die vent sluipt elke keer de badkamer in als er mensen zijn.quote:
ja ik zie hem dus ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag hem niet zien
maar K..!!!!!1
Vind ik al langer.quote:
Haha ik ook ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:37 schreef Hendrik83 het volgende:
Ben de hele tijd van stream aan het switchen door Grace.
nee hij zag ze toch allemaal hij zegt ook dat hij zelf ook laag stondquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:37 schreef Tourniquet het volgende:
Uit de aflevering:
Salar wist dus gewoon dat de kijkers hebben genomineerd. Heeft dus zelf een verhaal opgehangen over populariteitsranking.
Ja, maar ik bedoel dat hij in zijn verhaal aan de medebewoners heeft weggelaten dat de kijkers hebben moeten stemmen wie zij zouden nomineren, hij maakte er iets vaags van dat de kijkers weer een populariteitsranking hadden moeten maken. Dat is wel net ff iets anders.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee hij zag ze toch allemaal hij zegt ook dat hij zelf ook laag stond
enige was het was nu even omgedraaid de 10 was 1 en de 9 was 2 enzo verder
maar dat was de rankinglijst
zo werd het toch ook aan hem gebracht? Hij vond zelf dat hij in de ranking laag stond, had gedacht dat hij hoger zou staanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat hij in zijn verhaal aan de medebewoners heeft weggelaten dat de kijkers hebben moeten stemmen wie zij zouden nomineren, hij maakte er iets vaags van dat de kijkers weer een populariteitsranking hadden moeten maken.
Dat is inderdaad niet gezegd. Julio denkt volgens mij nog steeds dat familieleden genomineerd hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat hij in zijn verhaal aan de medebewoners heeft weggelaten dat de kijkers hebben moeten stemmen wie zij zouden nomineren, hij maakte er iets vaags van dat de kijkers weer een populariteitsranking hadden moeten maken.
Zou wel grappig zijn overigens.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet gezegd. Julio denkt volgens mij nog steeds dat familieleden genomineerd hebben
Meh. Heb daar niks mee. Blij als deze onzinweek voorbij isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn overigens.
Bijna!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Meh. Heb daar niks mee. Blij als deze onzinweek voorbij is
Dat weet ik niet maar ik verwacht een heftige week. Dat softe gedoe moet echt klaar zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bijna!
Wat voor week denk je dat er nu in aantocht is?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
ik ben bang van welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik verwacht een heftige week. Dat softe gedoe moet echt klaar zijn.
Hoop alleen niet dat ze weer alles achter een streamlock zetten.
In de dagboekkamer wel ja, maar het verhaal wat hij later ophield in de woonkamer was (misschien onbewust hoor) net wat anders.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:43 schreef Verida het volgende:
[..]
zo werd het toch ook aan hem gebracht? Hij vond zelf dat hij in de ranking laag stond, had gedacht dat hij hoger zou staan
Denk dat ze zich niet zat mogen drinken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
Ze hebben zin om te zuipen![]()
Ben benieuwd morgen.
ja ik weet niet even precies nu meer wat er gezegd is door hem maar wat ik wel weet is dat hij toen hij het vertelde wje erop stond en toen zei hij erbij dat hij dat gisteren dus niet kon zeggen misschien dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat hij in zijn verhaal aan de medebewoners heeft weggelaten dat de kijkers hebben moeten stemmen wie zij zouden nomineren, hij maakte er iets vaags van dat de kijkers weer een populariteitsranking hadden moeten maken. Dat is wel net ff iets anders.
Dat is inderdaad wel écht heel erg zuur steeds. En in de afleveringen is weinig terug te zien begreep ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik verwacht een heftige week. Dat softe gedoe moet echt klaar zijn.
Hoop alleen niet dat ze weer alles achter een streamlock zetten.
geef salar 2 biertjes en 2 wijntjes en hij is zo dronken als een torquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze zich niet zat mogen drinken.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Bloot mag niet meer.
Oja vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Geef NOus dezelfde hoeveelheid en ze trekt de broek van Salar eigenhandig uitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
geef salar 2 biertjes en 2 wijntjes en hij is zo dronken als een tor
Had hij de vorige keer zo weinig gedronken?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
geef salar 2 biertjes en 2 wijntjes en hij is zo dronken als een tor
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geef NOus dezelfde hoeveelheid en ze trekt de broek van Salar eigenhandig uit
Natuurlijk gaat dat niet gebeuren. Stel je voor dat ze losgaan. Facebook en twitter gaan ontploffen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze zich niet zat mogen drinken.
Ze willen zo min mogelijk kijkcijfers inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat niet gebeuren. Stel je voor dat ze losgaan. Facebook en twitter gaan ontploffen.
nee daar kan NL niet meer handelenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze willen zo min mogelijk kijkcijfers inderdaad.
Zo jammer van al die mensen die voor iedere scheet gingen mailen. Dat heeft de rls wel kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat niet gebeuren. Stel je voor dat ze losgaan. Facebook en twitter gaan ontploffen.
Kwa spelelement zat er veel meer variatie in. Het is nu oprecht boring.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel écht heel erg zuur steeds. En in de afleveringen is weinig terug te zien begreep ik.
Vond het vorig jaar juist leuk om al die dingen te kijken. Toen keek ik alleen de afleveringen voor de DBK en beelden van andere camera's die je dan had gemist.
Bijvoorbeeld dat spel met dat ei op het hoofd vond ik leuk, de feestjes, en domino.
ik zal er niet veel naast zitten, maar heeft de hele nacht de wc omarmtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had hij de vorige keer zo weinig gedronken?
en de Cosquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst zijn anus opzoekt en daar een grondig inwendig onderzoek gaat plegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
als zuster zijndequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst zijn anus opzoekt en daar een grondig inwendig onderzoek gaat plegen.
In het begin van dit seizoen hadden ze toch wel gave opdrachten. De hele hut vol ballonnenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel écht heel erg zuur steeds. En in de afleveringen is weinig terug te zien begreep ik.
Vond het vorig jaar juist leuk om al die dingen te kijken. Toen keek ik alleen de afleveringen voor de DBK en beelden van andere camera's die je dan had gemist.
Bijvoorbeeld dat spel met dat ei op het hoofd vond ik leuk, de feestjes, en domino.
met of zonder hulp van goelioquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst zijn anus opzoekt en daar een grondig inwendig onderzoek gaat plegen.
Fixed.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Qua spelelement zat er veel meer variatie in. Het is nu oprecht boring.
Hij had heel veel door elkaar gedronken zei hij.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zal er niet veel naast zitten, maar heeft de hele nacht de wc omarmt
afleveringen ook niet.. vooral alle spellen zie jequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
In het begin van dit seizoen hadden ze toch wel gave opdrachten. De hele hut vol ballonnenDaar zou ik wel voor kijken. En verder DBK ja. Al heb ik nu al twee weken geen tv uitzending meer gezien....daar zijn de streams niet boeiend genoeg voor.
Absoluut een leukere groep bewoners.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fixed.
In het begin mochten we de spelletjes wel zien. Ik begrijp niet waarom nu niet meer. Zoals met die dansmarathon.
Maar ik heb wel het gevoel dat ze nu meer spelletjes hebben dan vorig jaar. En ik vind de deelnemers ook net wat boeiender, of ze nu leuk zijn, irritant, of dramatisch laat ik in het midden. Je kunt er in elk geval meer over zeggen dan vorig jaar ( imho)
Ik vond dat met die geldboom ook wel grappig, met die vogels was ik gauw klaar mee. En ik vond Hanne wel tof met dat waterspel, waarbij Leroy had verloren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
In het begin van dit seizoen hadden ze toch wel gave opdrachten. De hele hut vol ballonnenDaar zou ik wel voor kijken. En verder DBK ja. Al heb ik nu al twee weken geen tv uitzending meer gezien....daar zijn de streams niet boeiend genoeg voor.
In de huidige maatschappij is het ondenkbaar, dat er drank geschonken gaat worden in een RLS. Teveel negatieve vragen opgeleverd bij o.a. Temptation.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze willen zo min mogelijk kijkcijfers inderdaad.
Klopt. Helaas zal een RLS in een format met drank en sex, nooit meer terugkomen op TV.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer van al die mensen die voor iedere scheet gingen mailen. Dat heeft de rls wel kapot gemaakt.
Ik heb Temptation nooit gezien, dus geen idee wat daar is voorgevallen. Maar ik vind het allemaal nogal bekrompen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In de huidige maatschappij is het ondenkbaar, dat er drank geschonken gaat worden in een RLS. Teveel negatieve vragen opgeleverd bij o.a. Temptation.
toch speelde er toen ook genoeg achter een SL ook hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
temptation en ex on the beach vind ik ook weer erg ver gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Helaas zal een RLS in een format met drank en sex, nooit meer terugkomen op TV.
Oh ja, zeker wel. Dat ontken ik ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
toch speelde er toen ook genoeg achter een SL ook hoor
ja bier en wijn en wijn en bierquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij had heel veel door elkaar gedronken zei hij.
nawel smeert make upquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:57 schreef engine het volgende:
Waarom in de badkamer bezig? Of is dit voorbereiding om naar bed te gaan?
Je zou er maar niet tegenkunnenquote:
Ja maar anderen ook. Salar en Nouch ook hun kerstoutfit aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nawel smeert make up
dus lijkt me niet????
Nawel had gezegd dat ze lang zou opblijven omdat ze bijna jarig is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nawel smeert make up
dus lijkt me niet????
aah ja dan moet iedereen opblijven hequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nawel had gezegd dat ze lang zou opblijven omdat ze bijna jarig is.
o xquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:00 schreef Joyce-43 het volgende:
hoevaak heeft die kwal afgewassen met ze afwasschema wat een gek
Hij is natuurlijk al 293023x aan de beurt geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:00 schreef Joyce-43 het volgende:
hoevaak heeft die kwal afgewassen met ze afwasschema wat een gek
Weer eens wat anders dan de spiegel 😜quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zal er niet veel naast zitten, maar heeft de hele nacht de wc omarmt
denken.hopen ze haha maar denk niet dat door gaatquote:
BB heeft al aangekondigd dat er morgen een feestje isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denken.hopen ze haha maar denk niet dat door gaat
Is Nawel niet jarig dann?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denken.hopen ze haha maar denk niet dat door gaat
vanwege vertrek van ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
BB heeft al aangekondigd dat er morgen een feestje isVandaag zeker niet.
Leroy.quote:
Samen met julio ook steeds roddelen dat vera nooit iets doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
nou die Leroy spoort echt niet en zo jammer ze gaan er nog op in ook
hij doet zelf amper iets en als hij iets doet vind hij het gelijk niet eerlijk gaan, jankerd
Julio heeft wel meer ervaring, dus zou zeker zijn hulp inschakelenquote:
Neequote:
Iemand???quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:12 schreef Daana316 het volgende:
Heeft iemand misschien een filmpje dat Vera haar brief van Dimi voorleest?
Jammer hoop dat het in de uitzending komt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:19 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]Ik was niet de streams aan het kijken op dat moment
Achterbaks figuur Julioquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Uitzending:julio buiten goh is de 1e keer dat ik vera aan de afwas zie
KWAL
ja hij is zo eerlijk en oprecht die man, echt een vertrouwenspersoon die je echt moet inschakelen als je hulp nodig hebt. Vond hem samen met leroy ook heel misselijk bezig over nawel donderdagavondquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Uitzending:julio buiten goh is de 1e keer dat ik vera aan de afwas zie
KWAL
grote hond wel toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Ben maar met de hond gaan wandelen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag het @:DGK_Tegengas Dimi Daana
Dank voor de tip, ga ik doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag het @:DGK_Tegengas Dimi Daana
waait het niet meer zo bij jou?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee een Norwich Terriër van slechts 8 kilo.
Ging goed hoor
Meer windstoten maar door huizen wel veel beschutting, ook nog even de ramptoerist uitgehangen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
waait het niet meer zo bij jou?
schade in de straat?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Meer windstoten maar door huizen wel veel beschutting, ook nog even de ramptoerist uitgehangen.
ja die gaat zo slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Is iedereen zich nu gaan optutte voor Nawel haar verjaardag behalve nawel zelf
ik hou van Corgi'squote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:27 schreef danilel het volgende:
[..]
met die van mij kon ik vliegeren (Corgi oren)
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Is iedereen zich nu gaan optutte voor Nawel haar verjaardag behalve nawel zelf
maaruh als je Dimi bent mag je het best zeggenquote:
Vlakbij zo’n bakje voor glazenwassers losgeslagen hangt nu boven een appartementencomplex.quote:
Ze gaan laat opblijven vandaagquote:
lekker danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vlakbij zo’n bakje voor glazenwassers losgeslagen hangt nu boven een appartementencomplex.
Hele toestand
hier zelf bij ons in het Zuiden een louvre paneel naast het raam losgeraakt en nu blijkt door het paneel onder het raam gegaan en alle bamboestokken van onze leilauriers opnieuw kunnen vastmaken...quote:
mijn oudste zegt Vosseworst in plaats van Osseworstquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou van Corgi's![]()
de buurvrouw had er altijd 1
kroket op pootjes noemden we ze altijd![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:30 schreef danilel het volgende:
[..]
mijn oudste zegt Vosseworst in plaats van Osseworst
[..]
hier zelf bij ons in het Zuiden een louvre paneel naast het raam losgeraakt en nu blijkt door het paneel onder het raam gegaan en alle bamboestokken van onze leilauriers opnieuw kunnen vastmaken...
Had ik niet verwacht.
Van mij ook vanmiddag al moeten rennen voor mijn vogelhotelquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker dan
van mij mag het nu wel minder worden
[..]
mijn oudste zegt Vosseworst in plaats van Osseworst
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hier wat dakpannen van het tuinhuisje maar dat bekijken we morgen wel
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
maaruh als je Dimi bent mag je het best zeggen![]()
![]()
Nee hoor, ben gewoon een fan van hun beide.
Suiker is opquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
de jongste had het over een kakkerstok(ipv kapstok)
Kwark met suiker en fruit
mwa dit is een bewuste verbastering, oudste is al 19quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
de jongste had het over een kakkerstok(ipv kapstok)
Kwark met suiker en fruit
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:32 schreef danilel het volgende:
[..]
mwa dit is een bewuste verbastering, oudste is al 19
Nee hoor, ze wisselt af... af en toe links dan weer rechts (op zich ook al raar); maar zeer zeker ook raar hoe ze haar vork vastneemt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik verbaas me elke avond weer hoe ze haar vork vast heeft en vooral dat ze hem rechts heeft ipv links
Bij ons was het rustig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hier wat dakpannen van het tuinhuisje maar dat bekijken we morgen wel
Ben aan het leren. Was gewoon benieuwd naar de reactie van Vera.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat niet helemaal goed met posten he![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Julio in de teaser voor morgen, moet er niet aan denken dat zondagochtend een van jullie er niet zou zijn tegen nawel en leroy brrr
Ben benieuwd bij wie Julio zich dan in gaat slijmen, want dan heeft hij vrijwel alleen Nawel nog.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Julio in de teaser voor morgen, moet er niet aan denken dat zondagochtend een van jullie er niet zou zijn tegen nawel en leroy brrr
De vriendschap lijkt een beetje over.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
Heb vera en grace al een tijd niet op de streams gezien
Begrijp je perfect, maar het is wel een feit dat hij niet echt hygiënisch is... door zijn conditie moet hij genoodzaakt veel krabben (versta ik, en erg genoeg maar wast zich nooit daarna). En als hij dan toevallig met eten bezig is, niet bepaald goed bezig. Ikzelf heb exceem en heb ook veel last van jeuk; maar in mijn eten ga je daar niets van terugvinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Een verzoek aan COSsers en onze beheerders:
Na diverse beledigingen richting Julio, graag modereren op alles wat met het beledigen of laster ten aanzien van personen met een beperking of aandoening van doen heeft.
Hartelijk dank!
ik denk dat die juist met elkaar ergens apart zittenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
De vriendschap lijkt een beetje over.
Vind het wel een beetje raar dat daar echt niemand zit of zat die weet hoe je een bechamelsaus moet maken zonder brokken. Tsjonge...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:41 schreef r0ydr het volgende:
Volgens mij smaakte het goed alles is op zo te zien
Dat kan. Maar ik heb Vera deze week vooral met anderen zien praten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik denk dat die juist met elkaar ergens apart zitten
Klopt en grace ook dat doen ze altijd ook met anderen optrekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik heb Vera deze week vooral met anderen zien praten.
Carnavalquote:
Ik wil helemaal niet zeggen dat ze het poets- of opruimwonder is in huis... maar ze doet al aardig meer dan sommige andere bewoners; maar blijkbaar wordt enkel zij hierin geviseerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:48 schreef lonneberga het volgende:
Wat is die Vera toch een lui ding,kan ze niet even helpen met afwassen ofzo?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:12 schreef Daana316 het volgende:
Heeft iemand misschien een filmpje dat Vera haar brief van Dimi voorleest?
Tobias denk ook van...quote:
Zie Julio.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tobias denk ook van...
[ afbeelding ]
En let maar niet op Julio.
Valt niet mee om een cap te maken waar Julio niet over zijn kop wrijft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tobias denk ook van...
[ afbeelding ]
En let maar niet op Julio.
Lekker slipe voor straks.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
goedddd
niks bijzonders
morgen weer een dag![]()
![]()
truste schatjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
goedddd
niks bijzonders
morgen weer een dag![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
goedddd
niks bijzonders
morgen weer een dag![]()
![]()
uh wat was er dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja hij is zo eerlijk en oprecht die man, echt een vertrouwenspersoon die je echt moet inschakelen als je hulp nodig hebt. Vond hem samen met leroy ook heel misselijk bezig over nawel donderdagavond
heb het niet gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Uitzending:julio buiten goh is de 1e keer dat ik vera aan de afwas zie in ze uppie zei die dat
KWAL
En weer aan zijn neus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:53 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet er lekker uit tijgertje
Kunnen misschien samen naar een fetish club gaan...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:28 schreef danilel het volgende:
[..]
kan nouchine misschien ook voor hem regelen
Dit @Joycequote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Uitzending:julio buiten goh is de 1e keer dat ik vera aan de afwas zie in ze uppie zei die dat
KWAL
Een dezer dagen wrijft hij die er nog af.quote:
Nee, heeft Jiill toch gedaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Word je BB uitgezet, wanneer je een emmer water over een medebewoner zou gooien?
[ afbeelding ]
Nee Thomas had vorig jaar ook bijna Michel vermoord met een emmer water maar dat mocht ook gewoonquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Word je BB uitgezet, wanneer je een emmer water over een medebewoner zou gooien?
[ afbeelding ]
Oja, dat was Thomasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Thomas had vorig jaar ook bijna Michel vermoord met een emmer water maar dat mocht ook gewoon
Maar gaan ze daar nu twee uur op zitten wachten?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:57 schreef odie22 het volgende:
best kans dat er wat drinken staat hoor om 12 uur
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
van welk jaar zijn deze , ik keek toen denk ik niet
Dank je wel, topppppeeeerrrrquote:
Dat is wat hij er van opmaakte dat het om een populariteitsactie ging. Niet zozeer een verhaal heeft verzonnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:37 schreef Tourniquet het volgende:
Uit de aflevering:
Salar wist dus gewoon dat de kijkers hebben genomineerd. Heeft dus zelf een verhaal opgehangen over populariteitsranking.
Krijg ik toch gelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:57 schreef odie22 het volgende:
best kans dat er wat drinken staat hoor om 12 uur
Was hij ook bij de hofvijver?quote:
Nee dat was Kristof.quote:
Die geven ze haar graagquote:
Die gaat gegarandeerd voor FistF*ckingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |