quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik denk dat ik meer reis en gereisd heb dan 90% van de kandidaten die er over begint. Maar goed, misschien sta ik er ook wel anders dan gemiddeld in qua het er over hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:58 schreef Pisces29 het volgende: [..] Ja maar is het volgens mensen hier dan ook wel mogelijk om het bescheiden op te noemen dan? Je mag gewoon niet een land noemen of je wordt afgeschoten.
Iemand die zelf reist reageert niet zo, vandaar mijn conclusie.
Meh...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:03 schreef Bugno3 het volgende:
Moet dus 10 kg vanaf, dan een plaatje.
Wel een kinnetje maar ze is niet dikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:03 schreef Bugno3 het volgende:
Moet dus 10 kg vanaf, dan een plaatje.
Misschien ben je wat meer nuchter en gematigdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik meer reis en gereisd heb dan 90% van de kandidaten die er over begint. Maar goed, misschien sta ik er ook wel anders dan gemiddeld in qua het er over hebben
Ik vond z’n zinnen oprecht overkomen. Voor het eerst.quote:
Zelf ook een dikkerdje denk ik?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:05 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Wel een kinnetje maar ze is niet dik
Behalve in mijn oordeel over reizende boomersquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien ben je wat meer nuchter en gematigd
quote:
Je merkt inderdaad meteen het verschil inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond z’n zinnen oprecht overkomen. Voor het eerst.
Zo weinig pasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Derde match van de week, kom op mensen
Very annoying indeed...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh deze twee. Kunnen we ze wegstemmen??
Hoe ze drinkt alleen alquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh deze twee. Kunnen we ze wegstemmen??
Ligt toch vaker aan de oudersquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:08 schreef Poefbank het volgende:
Kinderen in een pannenkoekenhuis zijn irritant
Wat is jouw laatst gedraaide liedje?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is jouw laatst gedraaide liedje?
Nee ik vulde even aan.quote:
[..]
Ik ben door jou dat album gaan luisterenquote:
[..]
AbelGODquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben door jou dat album gaan luisteren
Moeilijk iddquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:13 schreef Bugno3 het volgende:
Ze praat ook obees. Ik trek mijn eerdere woorden in.
[..]
Oeiquote:
Gruwelijk vieze vent hèquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:15 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja hij heeft z'n haar laten groeien.
Ik vind ze leukquote:
Ah, het First Dates restaurant is vandaag al vroeg geopend zie ik. Kan ik alvast een gin tonic bestellen?quote:
Ja prima dan neem ik ook en dan hebben we al vroeg de eerste bingoquote:Op maandag 21 februari 2022 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, het First Dates restaurant is vandaag al vroeg geopend zie ik. Kan ik alvast een gin tonic bestellen?
Is nu oranje al een weekjequote:Op maandag 21 februari 2022 14:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
D’r pak zal onderhand wel tegen het roze aan zitten verwacht ik.
Social work(er) vind ik ook een pareltjequote:Op maandag 21 februari 2022 19:06 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Webmaster?
Wie noemt zich vandaag de dag nog webmaster? Dacht dat die term 10 jaar geleden al was gestorven. En dan ook nog een vrouw zonder vadsig dik te zijn of bril te hebben. DIT KLOPT NIET
"wat zoek jij in iemand?" "Krijg binnenkort een neefje, en ik wil binnenkort ook baby's hehehehehehe"quote:Op maandag 21 februari 2022 19:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Social work(er) vind ik ook een pareltje![]()
“Wil jij kinderen?”quote:Op maandag 21 februari 2022 19:29 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
"wat zoek jij in iemand?" "Krijg binnenkort een neefje, en ik wil binnenkort ook baby's hehehehehehe"
Mijn god, en dat op de eerste date![]()
Niet zo direct!quote:Op maandag 21 februari 2022 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Die oorbellen komen net uit de kerstboom?
Dat is haar idee van 'uit haar comfortzone komen'quote:Op maandag 21 februari 2022 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Die oorbellen komen net uit de kerstboom?
We hebben nog tot 20:00 uur om erachter te komen, maar dit is geen goed nieuws inderdaad….quote:
Rickyquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb niet echt een type maar wil gewoon tig vingers 2 vuisten er in hebben
Maar is die ook pittig?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een mening over mensen met een uitgesproken mening
Gaapquote:
Zwangerschapsgymnastiekquote:Op maandag 21 februari 2022 19:34 schreef Poefbank het volgende:
Oeff, dat is lastig voor de familie met Sinterklaas. Waarschijnlijk urenlang gedichtjes aanhoren
Die joodse neus heeft die frau wel op jouw bingokaart gezetquote:Op maandag 21 februari 2022 19:34 schreef DKUp het volgende:
Homofobisch en racisme
Overgang
Man dood
Verderf
Piano
Eventueel man gescheiden
Man wil een nieuwe frau voor het aanrecht en schoonmaken
@DKUp telt meequote:
Haai haaiquote:
quote:
quote:
@tja77 zou er lekker op gaan maar is nog niet binnenquote:Op maandag 21 februari 2022 19:40 schreef DKUp het volgende:
Geen Haai en Haai door allemaal biseksuelen
Dat is deze Lucas. Heeft al criminologie gedaan en doet nu geneeskunde.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:41 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Nu nog eentje die nog een studie gaat doen om niet te werken.
Heerlen. Gent. Arme jongen.quote:
Met de hele dag een pot thee drinkend jaaaaaquote:
Is meer vetstructuur iddquote:Op maandag 21 februari 2022 19:42 schreef Fosive het volgende:
Denies heeft weinig botstructuur in haar gezicht
Louis van Gaal zou zeggen: “De cirkel is rond.”quote:Op maandag 21 februari 2022 19:42 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dat is deze Lucas. Heeft al criminologie gedaan en doet nu geneeskunde.
Is bijna weg.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:43 schreef Fosive het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n schattig Limburgs accent?
Misschien de verkoperquote:
Leesbrilquote:Op maandag 21 februari 2022 19:43 schreef alpeko het volgende:
Heeft ie nu opeens een andere bril op?
Alcoholistisch coachquote:Op maandag 21 februari 2022 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Holistisch coach begint nu al kotswaardig te praten.
Lucas zou nog kunnen kgg kgg kgggquote:Op maandag 21 februari 2022 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar geen Haai en Haai en Transformers
Praat als een homofielquote:Op maandag 21 februari 2022 19:45 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Lucas zou nog kunnen kgg kgg kggg
Daarom Daniël de Ridderquote:
Heb je idd geen brief voor nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |