SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:
Stel u voorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:38 schreef Silves het volgende:
Hopen dat de storm gaat liggen, anders blijven we nog met de verliezer opgescheept , als dit veiliger zou zijn.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw, waarheen waait de COS zou een mooie TT zijn zeg
Welnee. Wind is al over zijn hoogtepunt heen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:38 schreef Silves het volgende:
Hopen dat de storm gaat liggen, anders blijven we nog met de verliezer opgescheept , als dit veiliger zou zijn.
eh neequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee. Wind is al over zijn hoogtepunt heen.
quote:
ook knap met deze saaie streamsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig hoefde ik alleen maar de TT te leveren...
echt niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee. Wind is al over zijn hoogtepunt heen.
nee is niet brasilquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit is vast 'n reaktie op BB Brasil, verkeerde topic.
Heb je nog een stuk gefietstquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit is vast 'n reaktie op BB Brasil, verkeerde topic.
Nee valt best wel mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
owwww het waait helemaal niet natuurlijk
Het is maar een briesje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hun geluid staat hier al de hele dag uit.. ik kijk af en toe naar hun mimiek of er iets is.. maar het blijft dagenlang al The Thunderbirds BB met bewoners aan touwtjes rondwaggelenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook knap met deze saaie streams
Hier is het nu windkracht 10, en ik ben al buiten adem als ik de voordeur open. Stap jijquote:
Waaien? Waar?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:50 schreef Silves het volgende:
FB ligt eruit bij mij...iemand die dit ff wil testen?
Ik ga straks vissenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier is het nu windkracht 10, en ik ben al buiten adem als ik de voordeur open. Stap jij
maar lekker op de trappers........ moet je niet vissen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waaien? Waar?geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen bij Ado??Thinking is difficult, that’s why most people judge
Hier geen storing.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:50 schreef Silves het volgende:
FB ligt eruit bij mij...iemand die dit ff wil testen?
Den haag wil er zo graag vanaf dat ze de windturbine er maar op hebben gezetquote:
wie?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Oke...jammer dan kunnen de kutjes wel nog stemmen en hun eigen leugens vertellen..
Ik kan het niet aanzien. Het komt zo nep over allemaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:53 schreef Verida het volgende:
wat een ontzettend oeverloos geouwehoer tussen Tobias en Grace.
het is net een beetje te allemaalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzien. Het komt zo nep over allemaal.
Oei ! Wat heb je aan de hand Silv ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:45 schreef Silves het volgende:
De dag dat alles open gaat, de dag van weg Corona, zit ik thuis opgesloten..is een teken van moeder natuur..iedereen maar na de livestreams kijken straf of een zege.
Begrijp je vraag eigenlijk niet goed .quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nog even vragen hoe plaats je filmpje gelijk inplaats van dat je de link ziet welk icoontje
nee is mamaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is zo iets als "weet je wel" "snap je" denk ik.
gisteravond ook alquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel krijgt zeker een dagje in bed van BB
Niks vrij gekregen vandaag, zomaar door de storm..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oei ! Wat heb je aan de hand Silv ?
Nu lijk ik op een bepaalde user maar wil het echt graag wetenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nog even vragen hoe plaats je filmpje gelijk inplaats van dat je de link ziet welk icoontje
Weet het niet Mario, ik kan zelfs geen foto plaatsten of topic openen..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nu lijk ik op een bepaalde user maar wil het echt graag weten
via afbeeldingen toch gewoon?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
jij gaat lekker of nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet het niet Mario, ik kan zelfs geen foto plaatsten of topic openen..
Ik had in de vorige cos een filmpje geplaatst maar dmv een link is er geen optie dat je gelijk het filmpje in beeld krijgt inplaats dat je op een link moet klikkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begrijp je vraag eigenlijk niet goed .
Had ook nog Jan Smit kunnen zijn. Maar dat was niet mama , maar oma.quote:
je gev niet de quote op me hoor, wat doe je?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet het niet Mario, ik kan zelfs geen foto plaatsten of topic openen..
neeequote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Had ook nog Jan Smit kunnen zijn. Maar dat was niet mama , maar oma.
Dat kan volgens niet bij Vimeo-filmpjes maar alleen bij Youtube. Dan is het voldoende om de URL te posten en FOK! laat dan automatisch het filmpje zien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik had in de vorige cos een filmpje geplaatst maar dmv een link is er geen optie dat je gelijk het filmpje in beeld krijgt inplaats dat je op een link moet klikken
Zelfde icoontje waarmee je ook plaatjes/foto's plaatstquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wordt een beetje gemeen, zit hier al een tijd aan de wijn, wachten tot er iets gebeurt..het schiet niet op, alleen de fles wel..quote:
Haha ja wil alles weten voor geval dat hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
via afbeeldingen toch gewoon?
ik plaats nooit filmpjes
Dat was Heintjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
neee
mammmaaaaaaaaaaaaa je bent de allerliefste van de hele wereld
oh nee das van dat andere kindsterretje
Zuipschuitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Wordt een beetje gemeen, zit hier al een tijd aan de wijn, wachten tot er iets gebeurt..het schiet niet op, alleen de fles wel..
Heintjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
neee
Heintjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
neee
Ja dat had ik gedaan maar dan krijg je blauwe link waar je op moet klikkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zelfde icoontje waarmee je ook plaatjes/foto's plaatst
Zo ziet streamable eruit als je (op een andere forum) een link plaatst.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik had in de vorige cos een filmpje geplaatst maar dmv een link is er geen optie dat je gelijk het filmpje in beeld krijgt inplaats dat je op een link moet klikken
arme Hanna danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze hadden best wel een opdracht kunnen doen met die wind. Diegene die het langst op een stip blijft staan, krijgt een pin.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Wordt een beetje gemeen, zit hier al een tijd aan de wijn, wachten tot er iets gebeurt..het schiet niet op, alleen de fles wel..
FOK! kan volgens mij alleen Youtube embedden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ziet streamable eruit als je (op een andere forum) een link plaatst.
Zou hier ook moeten kunnen.
[ afbeelding ]
en wie de dakpannen kan ontwijken mag door naar de finale...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze hadden best wel een opdracht kunnen doen met die wind. Diegene die het langst op een stip blijft staan, krijgt een pin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |