quote:
Ik had eerst "... vallen er 500 doden" geschreven.quote:
Ook wel schattig dat ze gewoon een eigen twitter hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:08 schreef Vasilevski het volgende:
Heel Gronings Twitter boos dat er in Groningen geen code rood is uitgeroepen. We worden altijd weer klein gehouden door de Randstad. Die Oranjes doen het erom!
Mjah, tussendoor was er ook nog de storm van januari 2007, dat was ook wel een beste met een aantal doden en flinke schade.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:05 schreef the-eye het volgende:
[..]
Een storm als deze is 20 jaar geleden
Neuh. Ik neem posts van jou nooit erg serieus eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:12 schreef Ixnay het volgende:
Maar je vindt het wel naar he die waarheid? Je had liever gehad dat dit echt iets gevaarlijks was vandaag, zodat je niet voor niks uit angst binnen gebleven bent, of niet?
Welkom in Nederlandquote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:15 schreef Tengano het volgende:
Fucking treinen beginnen pas richting drie of vier uur te rijden vanmiddag (zeggen ze, kan zomaar weer uitlopen dus)
#notAmused
En nergens vervangend vervoer ook.
Waarom was ie aan het werken? Bij zo'n weer moeten kranen "vrij op de wind" gezet worden.quote:In Doornik (BE) is door de storm een torenkraan neergestort op het dak van een ziekenhuis. Eerst was er sprake van meerdere gewonden, maar volgens de meest recente informatie is enkel de kraanmachinist gewond geraakt. De hulpdiensten moesten hem uit de kraan bevrijden.
Tja met zoiets zijn ze wel even bezig ook. Ik snap het wel maar ben niet blij.quote:
Wie is ze? Ik zie dit nergens.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:15 schreef Tengano het volgende:
Fucking treinen beginnen pas richting drie of vier uur te rijden vanmiddag (zeggen ze, kan zomaar weer uitlopen dus)
#notAmused
En nergens vervangend vervoer ook.
Ik dacht dat ze dat voor zekerheid hadden gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Probeer maar iets te plannen
https://www.ns.nl/reisplanner/#/
Dit is hun best guess waarschijnlijk. En omdat eea best wel zal tegenvallen hou ik mijn hart vast of ze deze tijden nog gaan halen. Plus dat die eerste trein die dan gaat rijden ramvol zit. En ik moet eigenlijk vandaag nog ergens naar toe.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat voor zekerheid hadden gedaan.
Ik kan vanaf 14:00 een trein plannen in de planner. Maar of dat ook klopt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is hun best guess waarschijnlijk. En omdat eea best wel zal tegenvallen hou ik mijn hart vast of ze deze tijden nog gaan halen. Plus dat die eerste trein die dan gaat rijden ramvol zit. En ik moet eigenlijk vandaag nog ergens naar toe.
Dat is een bericht van gisteravond 22:05quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:11 schreef Gunner het volgende:
ProRail is inmiddels druk bezig met het controleren van het spoor. Dit is door de aanhoudende harde wind nog niet overal mogelijk. Dit betekent dat er deze ochtend helaas nog geen treinen kunnen rijden. Wanneer dat wel weer mogelijk is, is op dit moment nog niet te zeggen, houd er rekening mee dat het tot in de middag kan duren. Plan uw reis kort voor vertrek.
@:ns.nl
Ja ruig is mooi verwoord.. ik woon ook tegen een bos aan….het gebulderquote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:43 schreef Maharski het volgende:
Ruig stormpje was het zeker vandaag![]()
Ik moest vandaag werken, dus helaas niet voluit aandachtig van kunnen genieten, maar wat ik gezien heb was echt wel ruig. 't Geluid van het bos in de buurt was ook indrukwekkend luid.
Zag op den duur het 'reclamebord' van ons werkgebouw door de lucht vliegen toen ik even op de parkeerplaats was. Kwam met een harde ruk los (waardoor ik verschrikt omkeek), en daar vloog het complete bord door de lucht van het ene dak naar het andere dak. Het zag er spectaculair uit. Tekenend voor een krachtige en woeste storm!
Dan heb je mazzel!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan vanaf 14:00 een trein plannen in de planner. Maar of dat ook klopt.
Dommer dan dit wordt het niet nee.quote:
kende hem niet. Effe z'n website bekeken, staat oa een grote headline "ook een aspirientje is nu levensgevaarlijk" die linkt naar een artikel van The Express over verhoogd risico op hartaanval of beroerte door ibuprofen...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |