abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 februari 2022 @ 10:51:36 #26
499559 kasjmiertrui
man van middelbare leeftijd
pi_203735310
Kom je er nu pas achter dat vrouwen uiterlijk ook gewoon belangrijk vinden?
pi_203738945
Logisch toch dat Nederlandse meiden niet zitten te wachten op een neger of Marokkaan? Heb je nooit gezien hoe die gasten zich in real life gedragen? En hoe ze met vrouwen omgaan?

Een lelijke blanke FOK!ker maakt dus meer kans dan een lelijke zwarte FOK!ker (zoals TS), puur omdat Nederlandse meiden zich (onbewust) veiliger en meer op hun gemak voelen bij een blanke.
pi_203739668
Vrouwen zijn nou eenmaal zo.

Tijdje terug was ik op vakantie met vrienden naar de Antillen. Dikke villa met zwembad. Tinder profiel aangemaakt met foto's van de villa en in de beschrijving dat we geld hebben en op zoek zijn naar dames voor een feestje.

Je wilt niet weten hoeveel Anne's en Roosje's zich gewillig aanboden. :')
pi_203739758
Blank _O_
pi_203761415
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:14 schreef Bruinie het volgende:
Als witte man krijg je veel meer likes dan een bruine man.
Blanke mannen zijn vaak knapper.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat is nou de klacht??
Dat TS zichzelf discrimineert.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_203761535
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 19:31 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zie heel vaak klachten van mensen met een migratieachtergrond dat ze moeite hebben op dating apps en uberhaupt met daten.

Maar als je dit soort mannen zou vragen van zou je op date gaan met een leuk meisje uit (insert het land waar de persoon zijn roots heeft) en dan willen ze dat niet, alleen een hoogblonde Nederlandse trien. Tsja... :')

Natuurlijk is er helemaal niks tegen een relatie met iemand met een andere achtergrond maar je vist dan wel uit een kleinere vijver en je hebt gewoon een achterstand. Het is nu eenmaal ook in de 21e eeuw nog altijd grotendeels de norm dat de meeste mensen relaties aangaan met iemand van dezelfde etnische achtergrond of een vergelijkbare etnische achtergrond.
Hier heb ik serieus nog nooit iets van gemerkt. De mannen waar jij het over hebt zijn incels. Die zouden ook met blond haar en blauwe ogen niet aan een date komen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Tettenkoning maandag 21 februari 2022 @ 09:24:04 #32
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203763074
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef sirdanilot het volgende:
Ja ok als je aan Barbie achtige Hageneze types denkt klopt dit wel ja :')
Nee man, die wonen in Duindorp en zulks. Die moeten juist niets van 'gekleurde mensen' hebben...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203763693
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:30 schreef MaximumRush het volgende:
Vrouwen zijn nou eenmaal zo.

Tijdje terug was ik op vakantie met vrienden naar de Antillen. Dikke villa met zwembad. Tinder profiel aangemaakt met foto's van de villa en in de beschrijving dat we geld hebben en op zoek zijn naar dames voor een feestje.

Je wilt niet weten hoeveel Anne's en Roosje's zich gewillig aanboden. :')
Dus er swipete een nepprofiel naar rechts toen je even tinder ging checken in je B kwaliteit all inclusive in Benidorm?

leuk :W
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203763881
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:40 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dus er swipete een nepprofiel naar rechts toen je even tinder ging checken in je B kwaliteit all inclusive in Benidorm?

leuk :W
Haha, ja man. Villa van 7K per week voor 2 weken gepakt met 4 man.

Heb je al een huis gekocht?
  maandag 21 februari 2022 @ 11:01:18 #35
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_203763951
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:57 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Bro wat is de volgende Safemoon dan
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_203764092
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:01 schreef corehype het volgende:

[..]
Bro wat is de volgende Safemoon dan
Bro als ik wist gelijk all in
pi_203764891
Op grindr zit het vol met bruinen
pi_203765843
Wat is je klacht precies? :{
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_203767590
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:57 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

7 k per week? Dat is wel erg aan de prijs. Ik denk dat je voor veel minder geld per week echt wel een mooie villa met zwembad kan huren in veel landen hoor. Zelfs binnen Europa.

4 man is ook niet zo veel mensen voor zo'n villa als je met meer gaat is het voordeliger maar ja zie het maar te regelen met virj krijgen en zo.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203767599
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:11 schreef HansCojona het volgende:
Op grindr zit het vol met bruinen
Die zitten in mijn ervaring meestal verscholen achter een profiel zonder foto want als hun familie erachter komt zijn ze hun leven niet zeker :')
pi_203768272
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 15:35 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Die zitten in mijn ervaring meestal verscholen achter een profiel zonder foto want als hun familie erachter komt zijn ze hun leven niet zeker :')
Ik heb nooit dates op grindr aangezien ik geen homo ben, maar heb weleens voor de lol gekeken met vrienden op een dronken avond en toen viel het me op. Amper blanke mannen. Hoe groter de haat, des te groter de liefde blijkt maar weer.
pi_203768322
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 16:26 schreef HansCojona het volgende:

[..]
Ik heb nooit dates op grindr aangezien ik geen homo ben, maar heb weleens voor de lol gekeken met vrienden op een dronken avond en toen viel het me op. Amper blanke mannen. Hoe groter de haat, des te groter de liefde blijkt maar weer.
Hangt ervanaf waar je precies zit natuurlijk.

Ik heb zelf maar een paar keer met een Nederlander gedated, ik vind het namelijk een drama. Ik krijg inderdaad ook meestal buitenlanders.

Ook nu ik in ierland woon krijg ik eigenlijk 95% brazilianen (een van de voornaamste buitenlandse bevolkingsgroepen hier).
pi_203768379
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 16:31 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Hangt ervanaf waar je precies zit natuurlijk.

Ik heb zelf maar een paar keer met een Nederlander gedated, ik vind het namelijk een drama. Ik krijg inderdaad ook meestal buitenlanders.

Ook nu ik in ierland woon krijg ik eigenlijk 95% brazilianen (een van de voornaamste buitenlandse bevolkingsgroepen hier).
Taboe culturen viert seks onder mannen hoogtij, al die opgekropte seksuele frustratie moet er toch ergens uit niet waar. Jammer dat de massa zich niet interesseert voor dit soort onderwerpen, want het maakt heel erg veel duidelijk. Zo kan je groepen leren kennen en hen helpen, maar helaas, alles moet de doofpot in om bepaalde groepen niet voor het hoofd te stoten, zich daarmee niet realiserend dat de homo's van die groepen juist daardoor extra gevaar lopen.

Daarom strijd ik al jaren tegen deze hypocrisie van het onder het tapijt vegen van gevoelige kwesties. Maar ik ben helaas een roepende in de woestijn. Het volk geeft alleen om brood en spelen.
pi_203768468
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 16:35 schreef HansCojona het volgende:

[..]
Taboe culturen viert seks onder mannen hoogtij, al die opgekropte seksuele frustratie moet er toch ergens uit niet waar. Jammer dat de massa zich niet interesseert voor dit soort onderwerpen, want het maakt heel erg veel duidelijk. Zo kan je groepen leren kennen en hen helpen, maar helaas, alles moet de doofpot in om bepaalde groepen niet voor het hoofd te stoten, zich daarmee niet realiserend dat de homo's van die groepen juist daardoor extra gevaar lopen.

Daarom strijd ik al jaren tegen deze hypocrisie van het onder het tapijt vegen van gevoelige kwesties. Maar ik ben helaas een roepende in de woestijn. Het volk geeft alleen om brood en spelen.
Ik denk dat het percentage homoseksuelen (dus iedereen die het met het zelfde geslacht doet of ze dat nu toegeven of niet; ook als je getrouwd bent met een vrouw maar het stiekem in de bosjes met mannen doet dus) in alle populaties ongeveer gelijk is. Ik geloof er niks van dat dit percentage groter is onder bijvoorbeeld moslims. Ik heb in ieder geval nog nooit onderzoek gezien dat aantoont dat je in sommige landen percentagegewijs meer homoseksuelen hebt.

Wel is het, logischerwijs, heel normaal om homoseksueel gedrag te gaan vertonen als je langere tijd in een macho omgeving bent met alleen maar mannen. Denk bijvoorbeeld aan de gevangenis, dan moet je het zeepje niet op de grond laten vallen als je niet gepakt wil worden in de douche. Of denk bijvoorbeeld aan het Amerikaanse leger daar hoor ik ook allemaal wilde homoseksverhalen van omdat ze gewoon niks anders hebben.

Als je wel onderzoek hebt dat dit aantoont boek ik een enkele reis naar een land met meer homo's, haha. Grapje hoor .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')