Blanke mannen zijn vaak knapper.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:14 schreef Bruinie het volgende:
Als witte man krijg je veel meer likes dan een bruine man.
Dat TS zichzelf discrimineert.quote:
Hier heb ik serieus nog nooit iets van gemerkt. De mannen waar jij het over hebt zijn incels. Die zouden ook met blond haar en blauwe ogen niet aan een date komen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:31 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zie heel vaak klachten van mensen met een migratieachtergrond dat ze moeite hebben op dating apps en uberhaupt met daten.
Maar als je dit soort mannen zou vragen van zou je op date gaan met een leuk meisje uit (insert het land waar de persoon zijn roots heeft) en dan willen ze dat niet, alleen een hoogblonde Nederlandse trien. Tsja...
Natuurlijk is er helemaal niks tegen een relatie met iemand met een andere achtergrond maar je vist dan wel uit een kleinere vijver en je hebt gewoon een achterstand. Het is nu eenmaal ook in de 21e eeuw nog altijd grotendeels de norm dat de meeste mensen relaties aangaan met iemand van dezelfde etnische achtergrond of een vergelijkbare etnische achtergrond.
Nee man, die wonen in Duindorp en zulks. Die moeten juist niets van 'gekleurde mensen' hebben...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef sirdanilot het volgende:
Ja ok als je aan Barbie achtige Hageneze types denkt klopt dit wel ja
Dus er swipete een nepprofiel naar rechts toen je even tinder ging checken in je B kwaliteit all inclusive in Benidorm?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:30 schreef MaximumRush het volgende:
Vrouwen zijn nou eenmaal zo.
Tijdje terug was ik op vakantie met vrienden naar de Antillen. Dikke villa met zwembad. Tinder profiel aangemaakt met foto's van de villa en in de beschrijving dat we geld hebben en op zoek zijn naar dames voor een feestje.
Je wilt niet weten hoeveel Anne's en Roosje's zich gewillig aanboden.
Haha, ja man. Villa van 7K per week voor 2 weken gepakt met 4 man.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:40 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dus er swipete een nepprofiel naar rechts toen je even tinder ging checken in je B kwaliteit all inclusive in Benidorm?
leuk
Bro wat is de volgende Safemoon danquote:Op maandag 21 februari 2022 10:57 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Haha, ja man. Villa van 7K per week voor 2 weken gepakt met 4 man.
Heb je al een huis gekocht?
Bro als ik wist gelijk all inquote:Op maandag 21 februari 2022 11:01 schreef corehype het volgende:
[..]
Bro wat is de volgende Safemoon dan
7 k per week? Dat is wel erg aan de prijs. Ik denk dat je voor veel minder geld per week echt wel een mooie villa met zwembad kan huren in veel landen hoor. Zelfs binnen Europa.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:57 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Haha, ja man. Villa van 7K per week voor 2 weken gepakt met 4 man.
Heb je al een huis gekocht?
Die zitten in mijn ervaring meestal verscholen achter een profiel zonder foto want als hun familie erachter komt zijn ze hun leven niet zekerquote:
Ik heb nooit dates op grindr aangezien ik geen homo ben, maar heb weleens voor de lol gekeken met vrienden op een dronken avond en toen viel het me op. Amper blanke mannen. Hoe groter de haat, des te groter de liefde blijkt maar weer.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:35 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Die zitten in mijn ervaring meestal verscholen achter een profiel zonder foto want als hun familie erachter komt zijn ze hun leven niet zeker
Hangt ervanaf waar je precies zit natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:26 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik heb nooit dates op grindr aangezien ik geen homo ben, maar heb weleens voor de lol gekeken met vrienden op een dronken avond en toen viel het me op. Amper blanke mannen. Hoe groter de haat, des te groter de liefde blijkt maar weer.
Taboe culturen viert seks onder mannen hoogtij, al die opgekropte seksuele frustratie moet er toch ergens uit niet waar. Jammer dat de massa zich niet interesseert voor dit soort onderwerpen, want het maakt heel erg veel duidelijk. Zo kan je groepen leren kennen en hen helpen, maar helaas, alles moet de doofpot in om bepaalde groepen niet voor het hoofd te stoten, zich daarmee niet realiserend dat de homo's van die groepen juist daardoor extra gevaar lopen.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:31 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Hangt ervanaf waar je precies zit natuurlijk.
Ik heb zelf maar een paar keer met een Nederlander gedated, ik vind het namelijk een drama. Ik krijg inderdaad ook meestal buitenlanders.
Ook nu ik in ierland woon krijg ik eigenlijk 95% brazilianen (een van de voornaamste buitenlandse bevolkingsgroepen hier).
Ik denk dat het percentage homoseksuelen (dus iedereen die het met het zelfde geslacht doet of ze dat nu toegeven of niet; ook als je getrouwd bent met een vrouw maar het stiekem in de bosjes met mannen doet dus) in alle populaties ongeveer gelijk is. Ik geloof er niks van dat dit percentage groter is onder bijvoorbeeld moslims. Ik heb in ieder geval nog nooit onderzoek gezien dat aantoont dat je in sommige landen percentagegewijs meer homoseksuelen hebt.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:35 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Taboe culturen viert seks onder mannen hoogtij, al die opgekropte seksuele frustratie moet er toch ergens uit niet waar. Jammer dat de massa zich niet interesseert voor dit soort onderwerpen, want het maakt heel erg veel duidelijk. Zo kan je groepen leren kennen en hen helpen, maar helaas, alles moet de doofpot in om bepaalde groepen niet voor het hoofd te stoten, zich daarmee niet realiserend dat de homo's van die groepen juist daardoor extra gevaar lopen.
Daarom strijd ik al jaren tegen deze hypocrisie van het onder het tapijt vegen van gevoelige kwesties. Maar ik ben helaas een roepende in de woestijn. Het volk geeft alleen om brood en spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |