Daarom hommo's...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:14 schreef Bruinie het volgende:
Als witte man krijg je veel meer likes dan een bruine man. Ik dacht laat ik paar foto’s van een ander downloaden van Instagram en op mijn tinder account zetten. Binnen paar uur had ik al een seksdate met een niet zo preutse kunststudente neukerdje. Ik gedroeg mij ook als een geile hond tijdens de chats maar daar werd ze dus ook geil van. Als je dus wit bent mag je als een geile hond gedragen en als je bruin bent ben je een vies mannetje en moet je je dikke lul in je broekje houden.
Gewoon alsnog gaan en blijven volhouden dat je gewoon onder de zonnebank bent geweest.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:14 schreef Bruinie het volgende:
Binnen paar uur had ik al een seksdate met een niet zo preutse kunststudente neukerdje.
precies je kan ook zeggen dat ze een racist is als ze boos wordtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:56 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Gewoon alsnog gaan en blijven volhouden dat je gewoon onder de zonnebank bent geweest.
Die hoogblondines lusten ook wel een negerlul hoor. Als je kijkt waarmee ze rondlopen zijn het meestal vooral geen Nederlandse jongens.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:31 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zie heel vaak klachten van mensen met een migratieachtergrond dat ze moeite hebben op dating apps en uberhaupt met daten.
Maar als je dit soort mannen zou vragen van zou je op date gaan met een leuk meisje uit (insert het land waar de persoon zijn roots heeft) en dan willen ze dat niet, alleen een hoogblonde Nederlandse trien. Tsja...
Natuurlijk is er helemaal niks tegen een relatie met iemand met een andere achtergrond maar je vist dan wel uit een kleinere vijver en je hebt gewoon een achterstand. Het is nu eenmaal ook in de 21e eeuw nog altijd grotendeels de norm dat de meeste mensen relaties aangaan met iemand van dezelfde etnische achtergrond of een vergelijkbare etnische achtergrond.
Ja ok als je aan Barbie achtige Hageneze types denkt klopt dit wel jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:33 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Die hoogblondines lusten ook wel een negerlul hoor. Als je kijkt waarmee ze rondlopen zijn het meestal vooral geen Nederlandse jongens.
Je zal je verbazen wat ze allemaal lusten. En het zijn ook vaak Doutzen types. Die moeten helemaal niks met een nette Nederlandse jongen. Die willen gewoon dat een rasta boy boven hun hangt. Helaas heb ik geen rasta.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja ok als je aan Barbie achtige Hageneze types denkt klopt dit wel ja
Nee ik drink nog steeds water en eet een banaan als snack.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef Näsenbar het volgende:
Eeeeeeeuj Bruinie ouwe beunhaas! Heb je nog een goed en gezond to-go drankje gevonden?
Dus eerst is je klacht dat je geen aandacht krijgt op tinder omdat je niet Nederlands bent, maar nu zeg je dat die dames juist geen Nederlandse jongens willen…quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:33 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Die hoogblondines lusten ook wel een negerlul hoor. Als je kijkt waarmee ze rondlopen zijn het meestal vooral geen Nederlandse jongens.
quote:
SuperNeger bro, klopt het wat deze bosaap hier zegt?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:37 schreef de_boswachter het volgende:
Dan heb je gewoon een kop als een emmer als je als donkere man niet aan de neukerij komt op Tinder
Blanke vrouwen gebruiken dat medium juist om op een anonieme manier geneukt te kunnen worden door een grote zwarte lul.
Conclusie: ts is lelijk
Waarschijnlijk zijn ze gewoon te dik of te zwak of te lelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:15 schreef Bruinie het volgende:
[..]
[..]
SuperNeger bro, klopt het wat deze bosaap hier zegt?
Lekker bezig Bruinie, ouwe dakdekker!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:41 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Nee ik drink nog steeds water en eet een banaan als snack.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |