SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Persoon in Amsterdam overleden door omgevallen boom
De persoon die op de Aalsmeerweg in Amsterdam onder een omgevallen boom terecht is gekomen, is overleden. Dit meldt de brandweer.
Oh je hebt er trouwens ook een aantal die je dan gaan bellen of je niet nog meer wil geven. Daar ben ik zo allergisch voor, vaak een reden voor mij om in hetzelfde gesprek mijn donatie stop te zetten.quote:
Ja, die stapte vandaag ook niet de deur uit met het idee ‘er gaat vandaag vast een boom op mij vallen’quote:
Daar ben ik te laf voor dus ik heb het nummer gewoon geblokkeerdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh je hebt er trouwens ook een aantal die je dan gaan bellen of je niet nog meer wil geven. Daar ben ik zo allergisch voor, vaak een reden voor mij om in hetzelfde gesprek mijn donatie stop te zetten.
Die was zeker op weg naar het strand?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
De persoon die op de Aalsmeerweg in Amsterdam onder een omgevallen boom terecht is gekomen, is overleden. Dit meldt de brandweer.
In Amsterdam is al een dode gevallen zag ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niet al te veel dramatische zaken gebeuren.
Je zal maar je hele/halve dak verliezen o.i.d.
In dit topic gelezen toevallig?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Amsterdam is al een dode gevallen zag ik
das idd sneuquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
DASOOquote:
Moerdijkbrug dichtquote:
Was daar niet tegen gezegd "Joh, denk er nog even over na, misschien niet zo'n topidee"?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Vrachtwagen omgekukeld.
Geen ideequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was daar niet tegen gezegd "Joh, denk er nog even over na, misschien niet zo'n topidee"?
Misschien hadden ze het ook even in het Bulgaars moeten zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was daar niet tegen gezegd "Joh, denk er nog even over na, misschien niet zo'n topidee"?
Ik mag alleen nog maar met een zeer dringende reden mensen naar buiten sturen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Vrachtwagen omgekukeld.
Koekjes-monsterquote:
Zolang de BV Nederland maar blijft draaienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mag alleen nog maar met een zeer dringende reden mensen naar buiten sturen.
Oke, aanneemmannetjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mag alleen nog maar met een zeer dringende reden mensen naar buiten sturen.
Of gewoon een klootzak van een baas.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideeMisschien een Pool die de waarschuwingen niet zo goed begreep.
Of beidequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of gewoon een klootzak van een baas.
quote:
ik moet toch echt nog boodschappen doen en naar huis..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet meer naar buiten hoef.
Het enige wat de koning gebruikt is de maaltijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik is hierbij gebruikt zoals de Koning het gebruikt.
Da's wel een nadeel aan zwemmen. De HONGER.quote:
Succesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet toch echt nog boodschappen doen en naar huis..
Vroegah met kinderfeestjes, was je altijd blij met je bakje patat en snack ná het zwemmenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel een nadeel aan zwemmen. De HONGER.
Worst?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:36 schreef Ama het volgende:
Ik hoef ook niet meer weg, moest wat ophalen maar die persoon brengt het even.
Jup.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel een nadeel aan zwemmen. De HONGER.
boodschappen doen is nog optioneel trouwens, maar anders moet het morgen en dat wil ik niet.quote:
Haha nee shag (uit Duitsland), heeft hij net opgehaald voor me vanuit werk.quote:
Raar is dat hč, beetje vet vreten in je gouden bikini, snap dat niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah met kinderfeestjes, was je altijd blij met je bakje patat en snack ná het zwemmen
Kerel z'n berichtje eerder deze week:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"We vertellen niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee."
Wij hebben in de zomer een bedrijfsfeestje dat de hele dag en avond duurt en dat op het strand is. Kijk er nu al tegenopquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"We vertellen niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee."
Slappe patat met chloorlucht.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah met kinderfeestjes, was je altijd blij met je bakje patat en snack ná het zwemmen
En dan gewoon in zwembroek ergens gaan zitten zuipenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel z'n berichtje eerder deze week:
Verjaardagsfeestje 🎂🎉, ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwemkleding mee 🏊🦑🐙
Paprikachips smaakte altijd zo goddelijk danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stuur mr. Wattenschijfje gewoon op pad.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boodschappen doen is nog optioneel trouwens, maar anders moet het morgen en dat wil ik niet.
1000 soppende chicks achter je strakke zwembroekje aanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben in de zomer een bedrijfsfeestje dat de hele dag en avond duurt en dat op het strand is. Kijk er nu al tegenop
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stuur mr. Wattenschijfje gewoon op pad.
Blijf ik lekker in bed liggen.
Die vindt boodschappen doen op zaterdag niet erg (echt ongelooflijk)
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
nja, vroeg in de ochtend is het best te doen, of op zondag is het best te doen, maar mijn autistenbrein zegt dat vrijdag boodschappendag isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Da's met een winterverjaardag nooit zo heel erg voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan gewoon in zwembroek ergens gaan zitten zuipen
Ach nu gaan meeste mensen vast niet heen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, vroeg in de ochtend is het best te doen, of op zondag is het best te doen, maar mijn autistenbrein zegt dat vrijdag boodschappendag is
Ik ging gewoon niet, sommige dingen kunnen zo simpel zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben in de zomer een bedrijfsfeestje dat de hele dag en avond duurt en dat op het strand is. Kijk er nu al tegenop
Ja, ik ga dus niet in mijn zwembroek rondlopen op een bedrijfsfeestjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1000 soppende chicks achter je strakke zwembroekje aan
Ik zou hem benzine laten meenemenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nee shag (uit Duitsland), heeft hij net opgehaald voor me vanuit werk.(Hij werkt 500 m van de grens namelijk haha)
Die gaan allemaal morgenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach nu gaan meeste mensen vast niet heen.
Wel een goed excuus voor hawaiishirt en bermuda.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus niet in mijn zwembroek rondlopen op een bedrijfsfeestje
Vrijdag is ook gewoon een lekkere dag om boodschappen te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, vroeg in de ochtend is het best te doen, of op zondag is het best te doen, maar mijn autistenbrein zegt dat vrijdag boodschappendag is
Dat die kinderen van de collega's dan langer zijn dan jijzelf en constant met je willen hinkelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging gewoon niet, sommige dingen kunnen zo simpel zijn![]()
Wij hadden namelijk ook een feest aan het strand, elk jaar en ik weigerde gewoon.
Want er kwamen ook kinderen van collega's.. nou als er iets irritant is.
Ja daar heb ik weer zo weinig aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou hem benzine laten meenemen
Berbudabroekquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een goed excuus voor hawaiishirt en bermuda.
Het moet ook niet voor de hand liggenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's met een winterverjaardag nooit zo heel erg voor de hand liggend.
Maar hullie welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus niet in mijn zwembroek rondlopen op een bedrijfsfeestje
Weet je hoe koud.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het moet ook niet voor de hand liggen
Stadion in Londen ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Haha, het ADO stadion waait weg
Totdat ze mijn gezicht zien, dan willen ze niet meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat die kinderen van de collega's dan langer zijn dan jijzelf en constant met je willen hinkelen.
Ik zag al een tweet van AZ langskomen dat het dak er nog op lag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed dat er geen cavia's in zitten .. die waren nu allang naar Polen gewaaid danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik liep net met een lege curverbak de galerij op en dat ding werd zowat uit m'n handen gerukt
terrasverwarmers!quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag al een tweet van AZ langskomen dat het dak er nog op lag.(dat ging er in 2019 vandoor, dat dak)
Ben benieuwd of er nog domme mensen zijn die nu lekker met de caravan op pad gaan (het antwoord is waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik liep net met een lege curverbak de galerij op en dat ding werd zowat uit m'n handen gerukt
Waarom ga je met een plastic bak buiten lopen bij windkracht 32?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Mja, ik kijk het ook nog even aan. Zo’n hele dag is sowieso veel te lang.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging gewoon niet, sommige dingen kunnen zo simpel zijn![]()
Wij hadden namelijk ook een feest aan het strand, elk jaar en ik weigerde gewoon.
Want er kwamen ook kinderen van collega's.. nou als er iets irritant is.
Het antwoord op je vraag is...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nog domme mensen zijn die nu lekker met de caravan op pad gaan (het antwoord is waarschijnlijk ja)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is...Niet vies of smerig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Iedere seconde is te langquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik kijk het ook nog even aan. Zo’n hele dag is sowieso veel te lang.
Op z'n hoogst verontrustend..quote:
Vind dat toch altijd wel wat hebben zulk soort gebeurtenissenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leuk om te lezen dat iedereen weer op 1 lijn zit rondom de storm.
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ook. Kan er echt van genieten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat toch altijd wel wat hebben zulk soort gebeurtenissen
Ja jammer dat Bill Gates er niet de schuld van krijgt of de overheid met hun foute agenda2030 of zoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is wel erg matig ja, ben ook bang dat het niet daarbij gaat blijvenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook. Kan er echt van genieten.
Het is alleen een beetje jammer dat er al twee doden zijn.
Ik ook. Tot er een keer een dikke tak door mijn woonkamerraam komt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat toch altijd wel wat hebben zulk soort gebeurtenissen
mjaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook. Kan er echt van genieten.
Het is alleen een beetje jammer dat er al twee doden zijn.
Die hompen vlees waren niet zo ver gekomen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed dat er geen cavia's in zitten .. die waren nu allang naar Polen gewaaid dan
welke lijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrees ook van niet. Gewoon niet naar buiten gaan. Maarja dat is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel erg matig ja, ben ook bang dat het niet daarbij gaat blijven
* PLOF * *PLOF* * PLOF*quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hompen vlees waren niet zo ver gekomen.
Stormlijn.quote:
Die moest naar de bergingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ga je met een plastic bak buiten lopen bij windkracht 32?
En dat moest per se nu en kon niet tot morgen wachten?quote:
Die gaan rondtollen in de stormlucht tot de pootjes en het hoofdje van de romp afscheuren en er alleen een bloederige rollade door de lucht vliegt.quote:
Had op marktplaats twee toffe cavia's gezien. Stond niks bij over geslacht of leeftijd gelukkig.quote:
Teer maar een dagje op je babyspek hoor daagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:51 schreef CherryLips het volgende:
M'n eten ligt in de berging. Ik ga verhongeren.
We denken aan je.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:51 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Cavia op de grill.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teer maar een dagje op je babyspek hoor daag
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaan rondtollen in de stormlucht tot de pootjes en het hoofdje van de romp afscheuren en er alleen een bloederige rollade door de lucht vliegt.
quote:
Of een bezorger martelenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Straling zie je nog minder.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:52 schreef LTVDK het volgende:
Wind blijft toch wel een bijzonder natuurfenomeen, je ziet het niet maar er komt zo'n geweldige kracht vanaf
baby-cavia's ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had op marktplaats twee toffe cavia's gezien. Stond niks bij over geslacht of leeftijd gelukkig.
Alsof dat de enige bezorgdienst isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Thuisbezorgd is toch gestopt vandaag?
Lokale shoarmaboer bellenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Thuisbezorgd is toch gestopt vandaag?
@Haagsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zag allemaal tentjes al roepen dat ze de bezorgers niet op pad sturen.quote:
ja ik vroeg mij laatst af of wind nou verdwijnt of gewoon ergens anders naar toe gaat ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:52 schreef LTVDK het volgende:
Wind blijft toch wel een bijzonder natuurfenomeen, je ziet het niet maar er komt zo'n geweldige kracht vanaf
Die is hier wel gewoon openquote:
quote:Wij zijn gewoon open maar vanwege de storm bezorgen wij niet buiten *het dorp*
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vroeg mij laatst af of wind nou verdwijnt of gewoon ergens anders naar toe gaat ?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vroeg mij laatst af of wind nou verdwijnt of gewoon ergens anders naar toe gaat ?
oh shitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef mschol het volgende:
eerste ruit op balkon gesneuveld
en haakje is in mijn deur hendel gewaaid, oan balkon dus nietnop
Heb je in de berging ook burgers en nuggets liggen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel naar de Mac lopen maar de berging is dichterbij.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef mschol het volgende:
eerste ruit op balkon gesneuveld
en haakje is in mijn deur hendel gewaaid, oan balkon dus nietnop
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee verwaarloosde ziekelijke beestjes zonder hooi of voer.
Nee natte pizza of groentesoep.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je in de berging ook burgers en nuggets liggen?
DOE HET NIET.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef CherryLips het volgende:
Nu is het zaadje van de Mac in m'n hoofd geplant.
Er zijn al twee doden door omgewaaide bomen bij jou daar in het dorp, ik vind dat niet echt meevallenquote:
Denk dat zo’n booster ook wel helpt tegen windkracht 9 hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jammer dat Bill Gates er niet de schuld van krijgt of de overheid met hun foute agenda2030 of zo
Ik twijfelde toen ik er vanochtend langs reed, maar toen was het nog net te vroeg voor lunchquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef CherryLips het volgende:
Daar kan ik echt niet rouwig om zijn.quote:
Misschien een extra 5G tjippie of zoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat zo’n booster ook wel helpt tegen windkracht 9 hoor.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef CherryLips het volgende:
haterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik pas over 15 jaar trek heb in de mac
Kartonquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een miljoenmiljard burgers?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Rot op met dat woord "piek".quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:56 schreef bitterbal het volgende:
27 MINUTEN GELEDEN
Weerman Marco Verhoef: 'Piek nog niet bereikt'
Een update over Eunice van NOS-weerman Marco Verhoef: "Het stormt stevig. Bij de kust tot windkracht 10. Bij Hoek van Holland zijn windstoten gemeten van 141 kilometer per uur. Dat kun je van die locatie verwachten, maar tot aan Utrecht zijn windsnelheden van 120 gemeten, en dat is zeer uitzonderlijk."
En de piek van de storm moet nog komen, zegt Verhoef. "Het maximum van de storm zal in delen van de westkust rond 17.00 uur liggen, maar in het noorden komt de piek pas vanavond en dan kan daar zelfs een zware tot zeer zware storm komen, met windkracht 11, boven de 140 kilometer per uur. Pas zo tegen middernacht begint het dan heel langzaamaan te luwen. In het uiterste zuiden van het land kan dat iets eerder gebeuren, aan het eind van de avond. Maar voorlopig zijn we er dus nog niet vanaf."
bom op ruslandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:58 schreef Karzai het volgende:
was een spannende ijshockey halve finale tussen rusland en zweden, rusland won en mag tegen finlan voor goud
valt onder de vve zeker?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
een veiligheidsglasruit tussen mij en de buren, de 2de erboven heeft ook barsten
Eerste paar happen zijn wel lekker, maar daarna heb je het gevoel alsof je een prullenbak hebt leeggegetenquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
En na een uur weer honger.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerste paar happen zijn wel lekker, maar daarna heb je het gevoel alsof je een prullenbak hebt leeggegeten
ja 1 in diemen en 1 in adamquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:02 schreef Karzai het volgende:
een dode in amsterdam, onder een gevallen boom
Ah, inmiddels liggen ze de andere kant op. Nog één windvlaag en ze liggen over straat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
De eerste drie schermpjes van de bouwplaats liggen om. Inclusief betonvoetjes. Meer gaat volgen.
[ afbeelding ]
inloggeneuzelquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
https://instagram.com/sto(...)utm_medium=copy_link
Heel Amsterdam waait omquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Deze auto wat minderquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Oh nee, oh nee nee, oh nee please neequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus.
Klinkt een beetje als een slechte pornofilm trouwens
Weer eens wat anders dan steeds oh ja roepen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus.
Klinkt een beetje als een slechte pornofilm trouwens
Ja, lekker je auto naar de vaantjes.quote:
Wel een buitenlands kenteken dus die zal de waarschuwingen wel niet hebben begrepenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker je auto naar de vaantjes.
Die zijn vaak ook niet zo slim.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een buitenlands kenteken dus die zal de waarschuwingen wel niet hebben begrepen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn vaak ook niet zo slim.
Lekker preppen, bang wieuwelgepiepsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:12 schreef Karzai het volgende:
denk dat ik zo'n atoombunker ga kopen dit wordt alleen maar erger de komende jaren
Ja, maar wel lekker doorkarren als je ziet dat er een boom omvalt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een buitenlands kenteken dus die zal de waarschuwingen wel niet hebben begrepen
112 is overbelastquote:
Nog niets ontvangen. Geen NL alert geen sirenes niksquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niets ontvangen. Geen NL alert geen sirenes niks
Ja schrik me de teringquote:
Nou ja bange mensen neem ik nooit serieus en die zijn niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker preppen, bang wieuwelgepiepsWacht maar tot de professor een pittige mening over je heeft
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja bange mensen neem ik nooit serieus en die zijn niet te vertrouwen
Wat een connectiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan hadden we even een direct lijntje
Oke Snappiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja bange mensen neem ik nooit serieus en die zijn niet te vertrouwen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef bitterbal het volgende:
h
[..]
heb hem net gekregen zakkenwasser
Het is een melding voor de overbelastte politie, niet voor de storm zelfquote:
ik ondertussen nog steeds nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef bitterbal het volgende:
h
[..]
heb hem net gekregen zakkenwasser
quote:
Jullie wonen te ver in het oostenquote:
Ze hebben verschillende lijstjes bij de roverheidquote:
Hier hebben we ook al politie hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Jullie wonen te ver in het oosten
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn vaak ook niet zo slim.
HOEDANquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef bitterbal het volgende:
De politie heeft al meerdere voetgangers van de brug moeten halen, omdat zij niet op eigen kracht eraf konden komen.
Ja maar daar worden de telefoonsignalen nog verstuurd via prikborden en telefonistes, moet je gewoon even wat meer geduld hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier hebben we ook al politie hoor
okee okee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar daar worden de telefoonsignalen nog verstuurd via prikborden en telefonistes, moet je gewoon even wat meer geduld hebben
quote:
Hunnies wonen in ‘geel’ misschien?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh echt?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik straks ook wel met de trein kunnen reizen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef Recce het volgende:
[..]
In het oosten is er ook geen sprake van een noodsituatie natuurlijk.
Stelletje belangrijkvoelersquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef Recce het volgende:
[..]
In het oosten is er ook geen sprake van een noodsituatie natuurlijk.
Was het eng op de fiets?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat had ook wel wat eerder gekund.
Kijk hem drie telefoons hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
Beginnen er godver 3 telefoons te roeptoeteren als je zit te kakken
Daar heb je Etto, Etto, Hij is geweeeeeeeeldig!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZEG.............................
?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZEG.............................
Hoe is het Etto von Berghofquote:
quote:
Potverdikke blij met nog een paar jaar vaste tarieven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Sparen mensjes, sparen zodat je niet hoeft te bedelen als een kansloze bij de overheid.
https://www.ad.nl/politie(...)ierekening~a0fb440f/
of je koopt een elektrisch dekentjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Sparen mensjes, sparen zodat je niet hoeft te bedelen als een kansloze bij de overheid.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar ik was ook voor 14 uur weer thuis want de hele opvang is gesloten vanmiddag.
slidderend orakel; jij kan zeker thuisblijven vandaag?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of je koopt een elektrisch dekentje
Pimmetje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zulke onmenselijkheden voorstellenquote:
Ja ben ik er erg blij mee:Pquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
slidderend orakel; jij kan zeker thuisblijven vandaag?
Als ik jou was stond ik nu met een camera buiten op de erasmusbrugquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij zit bij de topverdieners toch, degenen die de armen warm moeten houden?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Potverdikke blij met nog een paar jaar vaste tarieven.
ik sla overquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik jou was stond ik nu met een camera buiten op de erasmusbrug
Kaagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef UitStraling het volgende:
ik heb even gekeken vanmiddag bij MM maar ze zijn zo klein :/quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pak de scooter!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik sla over
Maar ze hebben em afgesloten voor voetgangers
Daar heppe jullie zelluf voor gestemd!!quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi, zet ik jou ook buiten
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000015391710/?s2a=quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb even gekeken vanmiddag bij MM maar ze zijn zo klein :/
Kennelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef Recce het volgende:
[..]Toch wel een soort code rood-plan dus?
waarom nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dus hoef je niet vroeg te gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |