SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Persoon in Amsterdam overleden door omgevallen boom
De persoon die op de Aalsmeerweg in Amsterdam onder een omgevallen boom terecht is gekomen, is overleden. Dit meldt de brandweer.
Oh je hebt er trouwens ook een aantal die je dan gaan bellen of je niet nog meer wil geven. Daar ben ik zo allergisch voor, vaak een reden voor mij om in hetzelfde gesprek mijn donatie stop te zetten.quote:
Ja, die stapte vandaag ook niet de deur uit met het idee ‘er gaat vandaag vast een boom op mij vallen’quote:
Daar ben ik te laf voor dus ik heb het nummer gewoon geblokkeerdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh je hebt er trouwens ook een aantal die je dan gaan bellen of je niet nog meer wil geven. Daar ben ik zo allergisch voor, vaak een reden voor mij om in hetzelfde gesprek mijn donatie stop te zetten.
Die was zeker op weg naar het strand?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
De persoon die op de Aalsmeerweg in Amsterdam onder een omgevallen boom terecht is gekomen, is overleden. Dit meldt de brandweer.
In Amsterdam is al een dode gevallen zag ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niet al te veel dramatische zaken gebeuren.
Je zal maar je hele/halve dak verliezen o.i.d.
In dit topic gelezen toevallig?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Amsterdam is al een dode gevallen zag ik
das idd sneuquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
DASOOquote:
Moerdijkbrug dichtquote:
Was daar niet tegen gezegd "Joh, denk er nog even over na, misschien niet zo'n topidee"?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Vrachtwagen omgekukeld.
Geen ideequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was daar niet tegen gezegd "Joh, denk er nog even over na, misschien niet zo'n topidee"?
Misschien hadden ze het ook even in het Bulgaars moeten zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was daar niet tegen gezegd "Joh, denk er nog even over na, misschien niet zo'n topidee"?
Ik mag alleen nog maar met een zeer dringende reden mensen naar buiten sturen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Vrachtwagen omgekukeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |