erg mooi/erg jammer?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
3e dode Amsterdam, fietser.
#lekkereigenwijs
Het gaat haar wel een fles champagne kosten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het echtpaar Knoops is een erg leuke rubriek.
Is handen schudden weer officieel terug?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Afrikaantjes erkennen vrouwen niet.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Gew
[..]
Is handen schudden weer officieel terug?
Verdomme
Bubbels kan ook de goedkoopste cava zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat haar wel een fles champagne kosten.
[ afbeelding ]
Krijg het een klein beetje mee maar ze heeft eigenlijk gewoon een te grote bek voor Volt. En niet op de goede manier.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat zou ze eigenlijk gedaan hebben?
Een kutwijf dat vol van zichzelf is dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg het een klein beetje mee maar ze heeft eigenlijk gewoon een te grote bek voor Volt. En niet op de goede manier.
Wellicht is het nodig na het zien van die Dassers. Wat een ongekend lulletje rozenwaterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een kutwijf dat vol van zichzelf is dus.
Ja daarom heeft hij ook het liefst dat Merkel of Macron ons allen gaat leiden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht is het nodig na het zien van die Dassers. Wat een ongekend lulletje rozenwater
Als dat alles is, een beetje overdreven dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg het een klein beetje mee maar ze heeft eigenlijk gewoon een te grote bek voor Volt. En niet op de goede manier.
Volgens mij wordt het allemaal wel een beetje opgeblazen ja, maar denk niet dat Volt de verkeerde beslissing hier heeft gemaakt haar te schorsen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als dat alles is, een beetje overdreven dus.
Hou je taai makker. Vind je in ieder geval hier op FOK! in positieve zin een enorm goede verandering hebben doorgaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:22 schreef tong80 het volgende:
Ik had gisteren een mental break out, zoals dat in goed Nederlands heet. Zat er even doorheen. Schijnt normaal te zijn na een hartaanval. Dat het na een tijdje pas echt doordringt. Na me herpakt te hebben kan ik weer normaal gaan slapen. Trusten voor nu en straks. En morgen weer gezond op. Geniet van het leven. Dan doe ik het ook.
Mag ik je feliciteren lieverd?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:20 schreef fetX het volgende:
Verjaardagspunthoofd @:neef_wuppie @:lenny_leonard @:wereldgozer
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mag ik je feliciteren lieverd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |