Ja, die is wel grappig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi Twitter account is dat
Zone out.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom remt die niet
je ziet dat toch aankomen
Ik heb ook wel een bepaalde harvard theorie over deze stormquote:
meer bitcoin minen is de oplossingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een bepaalde harvard theorie over deze storm
Dit is het begin van een nieuw tijdperk van de klimaat veranderring in deze wereld
Doordat de ijskappen bijna weg zijn kunnen windstromen veel meer in beweging komen en hogere snelheden bereiken dan in de periode voor dat ijskappen er waren die stromingen vaak blokkeerde waardoor de snelheden veel lager waren
ik denk dat over 20-30 jaar de windkrachten zo hoog zullen worden dat gebouwen gewoon omver geblazen zullen worden
Ik kan hier een wiskundige berekening over op laten over krachten en de invloed daarvan op luchtverplaatsing.maar dat laat ik hier maar achterwege
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ben veilig aangekomen
@:scrummie m'n bestemming, ik ben niet zwaarder geworden
Ik schrik nog altijd van jouw wijsheidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een bepaalde harvard theorie over deze storm
Dit is het begin van een nieuw tijdperk van de klimaat veranderring in deze wereld
Doordat de ijskappen bijna weg zijn kunnen windstromen veel meer in beweging komen en hogere snelheden bereiken dan in de periode voor dat ijskappen er waren die stromingen vaak blokkeerde waardoor de snelheden veel lager waren
ik denk dat over 20-30 jaar de windkrachten zo hoog zullen worden dat gebouwen gewoon omver geblazen zullen worden
Ik kan hier een wiskundige berekening over op laten over krachten en de invloed daarvan op luchtverplaatsing.maar dat laat ik hier maar achterwege
Ik heb het een like gegeven, maar eerlijk gezegd gaat het me ver boven mijn pet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schrik nog altijd van jouw wijsheid
Dit probleem deel ik helaas volledig met je.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het een like gegeven, maar eerlijk gezegd gaat het me ver boven mijn pet.
Wat zou ze eigenlijk gedaan hebben?quote:
Als een vreselijke hork gedragen als ik de verhalen mag geloven, wat niet per se strafbaar is. lijkt mij wel echt een kutwijf.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat zou ze eigenlijk gedaan hebben?
Ik kan dit beamen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:17 schreef Scrummie het volgende:
Live verslag van de storm Eunice in regio Twente
Het waait nog steeds.
Einde verslag.
Oh, als dat alles is. Ik heb eigenlijk nog niet veel van haar meegekregen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als een vreselijke hork gedragen als ik de verhalen mag geloven, wat niet per se strafbaar is. lijkt mij wel echt een kutwijf.
Ik ben dusdanig uit het politieke geneuzel dat ik Volt geeneens ken.quote:
Je kunt kamerleden niet echt schorsen, ze kan ook zo voor zichzelf verder gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als een vreselijke hork gedragen als ik de verhalen mag geloven, wat niet per se strafbaar is. lijkt mij wel echt een kutwijf.
Daar zal het ook op uitdraaien, gelukkig hebben we nog niet genoeg partijen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt kamerleden niet echt schorsen, ze kan ook zo voor zichzelf verder gaan.
Klopt, ik zag net dit. (laatste stukje, dan hoef je niet alles te lezen)quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zal het ook op uitdraaien, gelukkig hebben we nog niet genoeg partijen.
Het echtpaar Knoops is een erg leuke rubriek.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klopt, ik zag net dit.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |