Dan was het:quote:Op zondag 20 februari 2022 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Klinkt als een prima zaterdag.
Denk je dat mevrouw maxi-mus woedend gaat worden?
quote:Op zondag 20 februari 2022 08:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee het lukte totaal niet. En ik heb mijn mobiel laten liggen en kreeg net via fb een berichtje van een vriendin dat ik met de fiets was gevallen en dat we ook nog gezoend hebben. Echt zin om dat thuis te vertellen. Dit wordt een enorm leuke zondag!
Haha jezus.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat laatste was een grapje van dat meisje hoor ik nu.
Je anekdote is nu wel minder leukquote:Op zondag 20 februari 2022 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2022 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ik ga volgende zondag weer eens live naar feyenoordgodquote:Op zondag 20 februari 2022 10:00 schreef Caland het volgende:
Dat wordt de kater wegzuipen in Rotterdam straks
Flink punthoofdje @:neef_wuppie
Sorry Scrummie, maar dit is toch echt wel een vereiste om mee te kunnen komen met het dartsen. Zijn vriendin zou hem moeten steunen nu hij zoveel opoffert voor de sport.quote:
Ja hoor lijkt me gezellig.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:59 schreef Mortaxx het volgende:
@:haags stukje wandelen in het Zuiderpark vanavond?
Mooi, wat gaat er gebeuren?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:51 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit helemaal in het Oekraïne verhaal jongens
Pfff, ook dat nog.quote:
Runderragout met groentemix en notenrijstquote:Op zondag 20 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hutspot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |