Erg mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:45 schreef tong80 het volgende:
een open hart
is voor eeuwig
dichtgeschroeid
het open hart
is voor eeuwig
open
zoals een open hart
hoort te zijn
ik ben open
voor altijd
voor altijd
een open hart
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:45 schreef tong80 het volgende:
een open hart
is voor eeuwig
dichtgeschroeid
het open hart
is voor eeuwig
open
zoals een open hart
hoort te zijn
ik ben open
voor altijd
voor altijd
een open hart
Ze vergeet haar reet ermee te wassen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland heb jij al een Aziatische kraan?
[ twitter ]
Op een zeker moment zie je ineens een donkere substantie wegspoelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze vergeet haar reet ermee te wassen.
Hier is iets mis gegaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:29 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen
Woordle 246 5/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 42 X/6
⬛🟨🟨⬛🟩⬛
🟨🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
Nee Scrummie, dit wordt een geweldige dag!quote:Op zondag 20 februari 2022 08:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt he.
Wat een kut dag gaat dit nu worden.
Oh okequote:Op zondag 20 februari 2022 08:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee Scrummie, dit wordt een geweldige dag!
Klopt, veel zin in.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer voetbal met publiek makker, tegen het altijd naïef meevoetballende Cambuur.
Gelukkig alleen de laatste 10 minuten meegekregen, ik had een dartsentoernooi in de kantine.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, veel zin in.
Hopelijk spelen we beter dan vorige week, want dat was wel erg vervelend. Bijna net zo vervelend als Ajax gister.
Ah, gewonnen?quote:Op zondag 20 februari 2022 08:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig alleen de laatste 10 minuten meegekregen, ik had een dartsentoernooi in de kantine.
Nee het lukte totaal niet. En ik heb mijn mobiel laten liggen en kreeg net via fb een berichtje van een vriendin dat ik met de fiets was gevallen en dat we ook nog gezoend hebben. Echt zin om dat thuis te vertellen. Dit wordt een enorm leuke zondag!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 08:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee het lukte totaal niet. En ik heb mijn mobiel laten liggen en kreeg net via fb een berichtje van een vriendin dat ik met de fiets was gevallen en dat we ook nog gezoend hebben. Echt zin om dat thuis te vertellen. Dit wordt een enorm leuke zondag!
Dat laatste was een grapje van dat meisje hoor ik nu.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
![]()
Drink dan ook niet zoveel, zuiplap. Sterkte daarmee, hopelijk vergeeft mevrouw maxi-mus je.
quote:Op zondag 20 februari 2022 08:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee het lukte totaal niet. En ik heb mijn mobiel laten liggen en kreeg net via fb een berichtje van een vriendin dat ik met de fiets was gevallen en dat we ook nog gezoend hebben. Echt zin om dat thuis te vertellen. Dit wordt een enorm leuke zondag!
Oh. Humor om te lachen.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat laatste was een grapje van dat meisje hoor ik nu.
quote:Op zondag 20 februari 2022 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat laatste was een grapje van dat meisje hoor ik nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |