Haar lekker door haar bed boren en lekker klaar gaan. Naar huis rijden als Ceasar die terugkeert naar Rome van een veldtocht. Om vervolgens te gaan slapen als een baby. Dat is die 100km dubbel dwars waard.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beter 100km autorijden voor een kutje dan thuis blijven enrukken.
Ik vertrouw mensen niet zo snel dus ik ben het wel met je eensquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Seks is leuk, daar is niets mis mee.
Maar wees voorzichtig met je hart, je hebt er maar 1.
Aha dus zo werkt dat. Dus die mensen die na verloop van tijd weer terugkomen nemen een 'pauze' omdat ze anders gevoel krijgen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik houd er zo meerdere FWB op na. Dit verkleint de kans dat ik op eentje verliefd word.
Als er wat meer gevoel begint te komen, dan mijd ik die vrouw een paar weken en ga wat meer naar een andere. En zo bescherm ik mij.
Lekker makkelijk ookquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Aha dus zo werkt dat. Dus die mensen die na verloop van tijd weer terugkomen nemen een 'pauze' omdat ze anders gevoel krijgen?
En niet omdat ze simpelweg denken mwah ff geen zin meer in die snol en als de tijden dan schaars zijn ze je weer opzoeken?
Serieuze vraag.
Ik zou, wat ik denk, niet veralgemenen. Ik heb met de FWB afgesproken alleen maar seks te hebben en geen relatie op te starten. Maar ik ben ook maar een mens. Ze zijn soms zo lief, meneer. :-)quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Aha dus zo werkt dat. Dus die mensen die na verloop van tijd weer terugkomen nemen een 'pauze' omdat ze anders gevoel krijgen?
En niet omdat ze simpelweg denken mwah ff geen zin meer in die snol en als de tijden dan schaars zijn ze je weer opzoeken?
Serieuze vraag.
Wees dan gewoon eerlijk als je verliefde gevoelens begint te krijgen , Laffe lulquote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:11 schreef Pimpeltje het volgende:
[..]
Ik zou, wat ik denk, niet veralgemenen. Ik heb met de FWB afgesproken alleen maar seks te hebben en geen relatie op te starten. Maar ik ben ook maar een mens. Ze zijn soms zo lief, meneer. :-)
Ik zeg dat ik me te veel aan haar ga hechten, dat is niet hetzelfde, wel duidelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wees dan gewoon eerlijk als je verliefde gevoelens begint te krijgen , Laffe lul
Als iemand zonder wat te zeggen hem peert is het best een naaistreek.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Serieuze vraag.
Klinkt als een interessante dame. Hoe oud en waar vandaan? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:28 schreef Bruinie het volgende:
want ze heeft een vriend en zit in een open-relatie. [...]
Wat ik zo leuk aan haar vind is dat ze gewoon heel goed kan incasseren en dat ze tijdens de seks vrij onderdanig is. Van mijn kant is er niet zoveel gevoel ook al vind ik haar wel een mooie vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |