abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203736797
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Beter 100km autorijden voor een kutje dan thuis blijven enrukken.
Haar lekker door haar bed boren en lekker klaar gaan. Naar huis rijden als Ceasar die terugkeert naar Rome van een veldtocht. Om vervolgens te gaan slapen als een baby. Dat is die 100km dubbel dwars waard.
pi_203736818
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Seks is leuk, daar is niets mis mee.
Maar wees voorzichtig met je hart, je hebt er maar 1.
Ik vertrouw mensen niet zo snel dus ik ben het wel met je eens
pi_203738652
Sure bro
pi_203739065
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik houd er zo meerdere FWB op na. Dit verkleint de kans dat ik op eentje verliefd word.
Als er wat meer gevoel begint te komen, dan mijd ik die vrouw een paar weken en ga wat meer naar een andere. En zo bescherm ik mij.
Aha dus zo werkt dat. Dus die mensen die na verloop van tijd weer terugkomen nemen een 'pauze' omdat ze anders gevoel krijgen?
En niet omdat ze simpelweg denken mwah ff geen zin meer in die snol en als de tijden dan schaars zijn ze je weer opzoeken?

Serieuze vraag.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 17:08:14 #30
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203739306
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 16:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Aha dus zo werkt dat. Dus die mensen die na verloop van tijd weer terugkomen nemen een 'pauze' omdat ze anders gevoel krijgen?
En niet omdat ze simpelweg denken mwah ff geen zin meer in die snol en als de tijden dan schaars zijn ze je weer opzoeken?

Serieuze vraag.
Lekker makkelijk ook :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203741133
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 16:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Serieuze vraag.
Ik zou, wat ik denk, niet veralgemenen. Ik heb met de FWB afgesproken alleen maar seks te hebben en geen relatie op te starten. Maar ik ben ook maar een mens. Ze zijn soms zo lief, meneer. :-)
  zaterdag 19 februari 2022 @ 20:46:52 #32
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203743266
quote:
16s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:11 schreef Pimpeltje het volgende:

[..]
Ik zou, wat ik denk, niet veralgemenen. Ik heb met de FWB afgesproken alleen maar seks te hebben en geen relatie op te starten. Maar ik ben ook maar een mens. Ze zijn soms zo lief, meneer. :-)
Wees dan gewoon eerlijk als je verliefde gevoelens begint te krijgen , Laffe lul :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203743474
100 km rijden voor seks... Zijn er in je eigen stad dan geen hoeren?
pi_203749023
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wees dan gewoon eerlijk als je verliefde gevoelens begint te krijgen , Laffe lul :')
Ik zeg dat ik me te veel aan haar ga hechten, dat is niet hetzelfde, wel duidelijk.

Bedankt voor het vriendelijke complimentje.
  zondag 20 februari 2022 @ 01:34:29 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203749536
quote:

[..]

Serieuze vraag.
Als iemand zonder wat te zeggen hem peert is het best een naaistreek.
Als iemand zegt heb even wat afstand nodig is het een ander verhaal.

Mensen die je niet willen gebruiken zijn vrij open daarin. Is misschien niet leuk om te horen, maar ze leggen hun kaarten op tafel. Daar kan jij dan mee doen wat voor jou goed voelt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203749630
Ik zit dus aan de andere kant zeg maar, heb al een lange, goede relatie met de liefde van mijn leven. Ook hebben we een gedeeltelijk open relatie en ik heb een fwb. Voor Corona zag ik hem ongeveer 1x per 6 weken doordat hij aan de andere van het land woont en we beiden een redelijk druk leven hebben. Ik ben, toen we elkaar net leerden kennen, ook even verliefd op hem geweest en die gevoelens waren wederzijds. Maar hij wist vanaf het begin dat ik nooit bij mijn vriend weg zou gaan en hij heeft daar ook nooit op aangedrongen. We hebben het wat laten bekoelen en uiteindelijk is er een hele mooie vriendschap uitgegroeid en hebben we af en toe een heerlijke spannende sex met elkaar. Persoonlijk vind ik de vriendschap inmiddels belangrijker dan de sex, hoe lekker ook.
Wat ik wil zeggen is dat het dus wel kan, maar hierin is eerlijkheid, respect en duidelijkheid heel belangrijk. Praat erover met haar. Ik weet niet hoe stevig haar relatie is, maar als jij het gevoel hebt dat ze een uitweg zoekt weet ik niet of het verstandig is om ermee door te gaan als jij niet verliefd bent
pi_203765408
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:28 schreef Bruinie het volgende:
want ze heeft een vriend en zit in een open-relatie. [...]

Wat ik zo leuk aan haar vind is dat ze gewoon heel goed kan incasseren en dat ze tijdens de seks vrij onderdanig is. Van mijn kant is er niet zoveel gevoel ook al vind ik haar wel een mooie vrouw.
Klinkt als een interessante dame. Hoe oud en waar vandaan? Ik vraag dit voor een vriend.
pi_204097505
Ik zou gewoon verder seks hebben met haar, moet zij weten dat ze gevoelens heeft of niet. Toch?
Als TS ze niet meer wil, stuur maar door naar mij!
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')