Helaas...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeg me dat hij de deksel van de hottub bedoelt want anders.....![]()
![]()
Was inderdaad de vorigequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ze spelen weer de verkeerde geluidsfragmenten af?
Ja juist Leroy, Dat zeer licht barbeque stelletje zal blijven staanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:02 schreef freaky40 het volgende:
Leroy: straks waait die hottub nog weg...
Duh, als Leroy iets zegt, dan meent hij het serieusquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeg me dat hij de deksel van de hottub bedoelt want anders.....![]()
![]()
Wat is het toch een "koekwaus" hèquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:05 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja juist Leroy, Dat zeer licht barbeque stelletje zal blijven staan
eerder een megoolquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is het toch een "koekwaus" hè
Die is zo arrogant geworden door de aandacht de afgelopen week, die denkt dat ze dit kan maken..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:05 schreef danilel het volgende:
Nawel zondert zich vandaag wel weer af van de hele groep.........
Is Leroy grappig danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb Leroy nog nooit een grap horen maken eigenlijk.
Merkwaardige reactiequote:
Ze leggen hem alvast de weg naar de studio uit voor morgenavondquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Leroy moet naar de dagboekkamer. Nemen ze hem in bescherming voor hemzelf
Denk dat Julio de ernst van de situatie nog niet helemaal doorheeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : We zitten in het meest veilige huis...
Nou .. het meest bewaakte huis wellicht.
Vanavond? Morgen toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze leggen hem alvast de weg naar de studio uit voor morgenavond
Dat is Vught.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Geeft nietquote:
Dacht dat ik met de dagen in de war was. Dacht een bijwerking van de coronaquote:
BB : Denk eens met jullie hart, jullie gaan nu eten koken voor de veiligheidsmensen die iedere dag waken over jullie. Zij staan (hangen) nu buitenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt het hebben!quote:
hier 15 min afstand is het 20 graden en heldere luchtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouch vraagt of het overal in Amsterdam zo hard waait......
Voor deze keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Hier in het Oosten valt het allemaal nog mee. Stilte voor de storm denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hier 15 min afstand is het 20 graden en heldere lucht
Maar nee Noucheke... dit is een onderdeel van WINDweek maar we zijn er nu al mee gestart.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouch vraagt of het overal in Amsterdam zo hard waait......
Julio glijd even langs zijn anus om vervolgens even te ruiken of de geur er nog aanzit?quote:
Ja klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die leroy zegt dat de hele tijd en op alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |