Helaas...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeg me dat hij de deksel van de hottub bedoelt want anders.....![]()
![]()
Was inderdaad de vorigequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ze spelen weer de verkeerde geluidsfragmenten af?
Ja juist Leroy, Dat zeer licht barbeque stelletje zal blijven staanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:02 schreef freaky40 het volgende:
Leroy: straks waait die hottub nog weg...
Duh, als Leroy iets zegt, dan meent hij het serieusquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeg me dat hij de deksel van de hottub bedoelt want anders.....![]()
![]()
Wat is het toch een "koekwaus" hèquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:05 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja juist Leroy, Dat zeer licht barbeque stelletje zal blijven staan
eerder een megoolquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is het toch een "koekwaus" hè
Die is zo arrogant geworden door de aandacht de afgelopen week, die denkt dat ze dit kan maken..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:05 schreef danilel het volgende:
Nawel zondert zich vandaag wel weer af van de hele groep.........
Is Leroy grappig danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb Leroy nog nooit een grap horen maken eigenlijk.
Merkwaardige reactiequote:
Ze leggen hem alvast de weg naar de studio uit voor morgenavondquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Leroy moet naar de dagboekkamer. Nemen ze hem in bescherming voor hemzelf
Denk dat Julio de ernst van de situatie nog niet helemaal doorheeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : We zitten in het meest veilige huis...
Nou .. het meest bewaakte huis wellicht.
Vanavond? Morgen toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze leggen hem alvast de weg naar de studio uit voor morgenavond
Dat is Vught.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : We zitten in het meest veilige huis...
Nou .. het meest bewaakte huis wellicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |