Ja Leroy, en rot nu maar op naar je eigen land.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:18 schreef humpty het volgende:
Je weet het hier gewoon niet
hoop doet leven
ieder voordeel heeft zijn nadeel
en ieder nadeel heeft zijn voordeel
weet je wel snap je
Peter was na 5 minuten vergeten bijv.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
Daar heeft hij een punt..ze zijn je zo vergeten...![]()
![]()
Meerdere zelfs.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:20 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja Leroy, en rot nu maar op naar je eigen land.
*vraag me nu eigenlijk af of legoland nog bestaat ?
ja hij wees ook nog naar de sticker "peter'quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Peter was na 5 minuten vergeten bijv.
https://www.legoland.dk/ as het niet wegwaaitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:20 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja Leroy, en rot nu maar op naar je eigen land.
*vraag me nu eigenlijk af of legoland nog bestaat ?
Scherp van jou.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:22 schreef Silves het volgende:
[..]
ja hij wees ook nog naar de sticker "peter'
Giggio.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:23 schreef Giggio het volgende:
[..]
https://www.legoland.dk/ as het niet wegwaait
Ik lig in in een deuk hier.quote:
Denk dat ie gewoon blij is om naar zijn sexpoppen te gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy voelt zich gezien en gewaardeerd .. geloof ik
Ik zou er nachtmerries van krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Julio zou je zo in slaap sussen wanneer je slecht zou slapen.
Liedje aan het bedenken op toon van De Munckquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:26 schreef Silves het volgende:
nawel kijkt aan 1 stuk door in de spiegel, ze praat ook tegen de spiegel tegen haar kamergenootjes..
Nou, ik hoef geen mars van hemquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:53 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
En waarom niet ? Zoeken best veel camera-mensen hoor.
Krijg je ook nog wat warms binnen.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg je ook nog wat warms binnen.
Tja, het in slaap sussen kan je wel aan dominee praatgraag toe vertrouwen, pff word die nooit moe van zichzzzzquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Julio zou je zo in slaap sussen wanneer je slecht zou slapen.
Koude kliekjes, bedoel je🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg je ook nog wat warms binnen.
Ja, niet naar zij buurvrouw. Die is wel leuk maar ook iets teveel kilo's en dan wil Leroy haar nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:26 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Denk dat ie gewoon blij is om naar zijn sexpoppen te gaan.
Dat viel mij ook op, ze is veel meer met Salar dan met Naarwelquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:33 schreef Verida het volgende:
nouchine is ook niet veel meer in de buurt van Nawel te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |