Toegegeven en het is schaars, maar af en toe heeft ze wel humor... ondanks de meeste droogluizen daar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:14 schreef danilel het volgende:
ze had zichzelf beloofd dit te doen
[ afbeelding ]
Die gast rijgt echt het ene cliché aan het anderequote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:18 schreef humpty het volgende:
Je weet het hier gewoon niet
hoop doet leven
ieder voordeel heeft zijn nadeel
en ieder nadeel heeft zijn voordeel
weet je wel snap je
Ja Leroy, en rot nu maar op naar je eigen land.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:18 schreef humpty het volgende:
Je weet het hier gewoon niet
hoop doet leven
ieder voordeel heeft zijn nadeel
en ieder nadeel heeft zijn voordeel
weet je wel snap je
Peter was na 5 minuten vergeten bijv.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
Daar heeft hij een punt..ze zijn je zo vergeten...![]()
![]()
Meerdere zelfs.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:20 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja Leroy, en rot nu maar op naar je eigen land.
*vraag me nu eigenlijk af of legoland nog bestaat ?
ja hij wees ook nog naar de sticker "peter'quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Peter was na 5 minuten vergeten bijv.
https://www.legoland.dk/ as het niet wegwaaitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:20 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja Leroy, en rot nu maar op naar je eigen land.
*vraag me nu eigenlijk af of legoland nog bestaat ?
Scherp van jou.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:22 schreef Silves het volgende:
[..]
ja hij wees ook nog naar de sticker "peter'
Giggio.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:23 schreef Giggio het volgende:
[..]
https://www.legoland.dk/ as het niet wegwaait
Ik lig in in een deuk hier.quote:
Denk dat ie gewoon blij is om naar zijn sexpoppen te gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy voelt zich gezien en gewaardeerd .. geloof ik
Ik zou er nachtmerries van krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Julio zou je zo in slaap sussen wanneer je slecht zou slapen.
Liedje aan het bedenken op toon van De Munckquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:26 schreef Silves het volgende:
nawel kijkt aan 1 stuk door in de spiegel, ze praat ook tegen de spiegel tegen haar kamergenootjes..
Nou, ik hoef geen mars van hemquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:53 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
En waarom niet ? Zoeken best veel camera-mensen hoor.
Krijg je ook nog wat warms binnen.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg je ook nog wat warms binnen.
Tja, het in slaap sussen kan je wel aan dominee praatgraag toe vertrouwen, pff word die nooit moe van zichzzzzquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Julio zou je zo in slaap sussen wanneer je slecht zou slapen.
Koude kliekjes, bedoel je🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg je ook nog wat warms binnen.
Ja, niet naar zij buurvrouw. Die is wel leuk maar ook iets teveel kilo's en dan wil Leroy haar nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:26 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Denk dat ie gewoon blij is om naar zijn sexpoppen te gaan.
Dat viel mij ook op, ze is veel meer met Salar dan met Naarwelquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:33 schreef Verida het volgende:
nouchine is ook niet veel meer in de buurt van Nawel te vinden
Dit was duidelijk zo`n soort berichtje.quote:
Hij komt ook oprecht overquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar met sterke verhalen .. alhoewel ik het bij hem wel geloof.
Komt iets realistischer over dan Leroy.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar met sterke verhalen .. alhoewel ik het bij hem wel geloof.
Eerder een gratis behandeling bij een plastic chirurg🤣quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:53 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Hoopt ze nu op sponsoring van haar TikTok van de tandarts, slaapkussens of piercings ?
Ook generaliserend.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Iraanse vrouwen zijn te heftig ... die willen gewoon 8 uur lang...
hmm in haar geval spreken we dan over de staatsbegroting om dat te laten uitvoeren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Eerder een gratis behandeling bij een plastic chirurg🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |