abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204544357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ben je een vrouw of een man?
Vrouw, maar vanaf volgend jaar is het voor mij gedaan. Wat zal ik allemaal gaan doen in mijn laatste jaar. Misschien nog snel een oude rijke knar aan de haak slaan.
  Vis een optie? dinsdag 26 april 2022 @ 12:58:34 #152
70532 loveli
N
pi_204544416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:21 schreef LXIV het volgende:
Een knappe en succesvolle man van 50 of zelfs 60 is nog steeds vruchtbaar
crap in = crap out
pi_204544549
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:51 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
De vrouw blijft altijd (of iig tot de 60 ong) de man preferen die enkele jaren ouder dan zijzelf is waar mannen ongeacht leeftijd een voorkeur voor 21 behouden. Voor alle partijen een verlies daar ook jongere vrouwen gemiddeld dus maar een paar jaar boven de eigen leeftijd daten.
Ik heb altijd een man geprefereerd tot Ca 5 jaar jonger. Al zolang ik mij herinner. Nooit moeite gehad met partners vinden. Ook een lange relatie gehad, die misliep maar niet op leeftijd.
Ik zie het ook steeds meer om mij heen bij anderen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_204544565
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 13:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ik heb altijd een man geprefereerd tot Ca 5 jaar jonger. Al zolang ik mij herinner. Nooit moeite gehad met partners vinden. Ook een lange relatie gehad, die misliep maar niet op leeftijd.
Ik zie het ook steeds meer om mij heen bij anderen.
Ik zie het inderdaad ook steeds vaker. Misschien omdat het belang van de voordelen van de oudere man afneemt?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204544606
Maar zullen we eens ophouden met de illusie in stand houden dat de gemiddelde 50+er man woest aantrekkelijk is? En alleen nog maar mooier wordt.

Tegen de tijd dat ik die leeftijd bereik denk ik er misschien anders over maar doe mij maar gwn lekker een goed verzorgde vent van +/- 5-6 jaar. En dan liever - dan +.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_204544620
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 13:16 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik zie het inderdaad ook steeds vaker. Misschien omdat het belang van de voordelen van de oudere man afneemt?
Dat inderdaad. Als je zelf een goed inkomen hebt en zelfstandig bent hoeft een relatie niet zo nodig. Alleen als het een echte toevoeging is, zowel voor lust als voor liefde.
pi_204544636
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 13:25 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat inderdaad. Als je zelf een goed inkomen hebt en zelfstandig bent hoeft een relatie niet zo nodig. Alleen als het een echte toevoeging is, zowel voor lust als voor liefde.
Ja, tevens wel de reden waarom relaties steeds minder lang stand houden. Lust en liefde zijn een stuk minder duurbaar dan afhankelijkheid dat was.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204544834
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:30 schreef loveli het volgende:
I'm out, blijkbaar too old for this shit.
Mannen hebben de wonderlijke gave om in de spiegel te kijken en zichzelf het beste te vinden wat de wereld is overkomen. Hun vermogen tot zelfdeceptie is zowel bewonderenswaardig als om gek van te worden. Hoe dan ook: dat mannen oud worden als een goede wijn is niets meer dan een maatschappelijk mantra waar men collectief in is geloven. Gewoon stug tegenin blijven gaan en er komt wel verandering in, net zoals het tegenwoordig niet meer sociaal geaccepteerd is dat een oude vent kinderen gaat maken bij een vruchtbare zestienjarige.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204544904
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 13:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
net zoals het tegenwoordig niet meer sociaal geaccepteerd is dat een oude vent kinderen gaat maken bij een vruchtbare zestienjarige.
Zou dat medisch-biologisch trouwens niet beter te verantwoorden vallen dan twee 39 jarigen die een kind scheppen? Zuiver voor de discussie uiteraard. Ik ben 60 noch aangetrokken tot 16-jarige.
pi_204544906
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
Toch zijn er best veel vrouwen van 35-40 die een man van 45-50 juist heel aantrekkelijk vinden. Aantrekkelijker dan een man van hun eigen leeftijd.
Als man (jongen) van 18 vond ik vrouwen van rond de 35 juist altijd zeer aantrekkelijk overigens.
Klopt. Mijn vriendin zou ook nooit een man van haar eigen leeftijd willen zegt ze. Nou kun je heel cynisch zeggen dat ze dat wellicht alleen maar zegt tegen mij, maar ik heb het vaker gehoord.

Overigens zijn er natuurlijk ook mannen die op oudere vrouwen vallen. Het komt wel veel minder vaak voor.
pi_204544923
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:51 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
De vrouw blijft altijd (of iig tot de 60 ong) de man preferen die enkele jaren ouder dan zijzelf is waar mannen ongeacht leeftijd een voorkeur voor 21 behouden. Voor alle partijen een verlies daar ook jongere vrouwen gemiddeld dus maar een paar jaar boven de eigen leeftijd daten.
Inmiddels vind ik 21 wel te jong voor mij om een relatie mee te hebben. Dus dit klopt niet helemaal. Leuk om naar te kijken, dat wel.
pi_204544941
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:58 schreef loveli het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een fat fuck. Al zullen er vast nog wel vrouwen zijn die hem willen vanwege zijn status, maar ga mij niet vertellen dat er vrouwen zijn die geil worden van hem om zijn uiterlijk.
  dinsdag 26 april 2022 @ 14:04:56 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204544945
quote:

[..]
Mannen hebben de wonderlijke gave om in de spiegel te kijken en zichzelf het beste te vinden wat de wereld is overkomen. Hun vermogen tot zelfdeceptie is zowel bewonderenswaardig als om gek van te worden. Hoe dan ook: dat mannen oud worden als een goede wijn is niets meer dan een maatschappelijk mantra waar men collectief in is geloven. Gewoon stug tegenin blijven gaan en er komt wel verandering in, net zoals het tegenwoordig niet meer sociaal geaccepteerd is dat een oude vent kinderen gaat maken bij een vruchtbare zestienjarige.
Het is geen maatschappelijk mantra maar een natuurwet.
The End Times are wild
pi_204544960
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 13:22 schreef Avianflu het volgende:
Maar zullen we eens ophouden met de illusie in stand houden dat de gemiddelde 50+er man woest aantrekkelijk is? En alleen nog maar mooier wordt.

Tegen de tijd dat ik die leeftijd bereik denk ik er misschien anders over maar doe mij maar gwn lekker een goed verzorgde vent van +/- 5-6 jaar. En dan liever - dan +.
Dit is pedofilie wat je nu schrijft. ;)

Maar de gemiddelde 50 jarige man in Nederland is inderdaad een uitgezakte kale man. Net als de gemiddelde 40 jarige vrouw veel te dik is, zichzelf niet meer goed verzorgd (lekker makkelijk!), hangtieten en vaak ook nog een ongelofelijke zeur is.

Daarom: streef naar meer dan gemiddeld. Maar dan niet in porties eten… ;)
pi_204544964
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 14:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Inmiddels vind ik 21 wel te jong voor mij om een relatie mee te hebben. Dus dit klopt niet helemaal. Leuk om naar te kijken, dat wel.
Ging sws om seksuele preferentie idd. Zelfs met mijn 33 duld ik het karakter van 21-jarigen slecht.
pi_204544969
quote:

[..]
Wanneer was dat sociaal geaccepteerd dan?
pi_204544972
Zucht. Hoeveel vrouwen moeten het tegendeel doen en zeggen voordat jullie stoppen met mansplainen.
pi_204545010
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 14:08 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ging sws om seksuele preferentie idd. Zelfs met mijn 33 duld ik het karakter van 21-jarigen slecht.
Als je 33 bent snap ik dat. Ik ben weer 15 jaar ouder en dan is een 21 jarige echt een meisje en ik weet niet… ik kijk liever naar vrouwen van 26-36. Met uitschieters naar boven, alleen de spoeling wordt boven die leeftijd heel erg dun (net als bij mannen, want onderliggend is het vaak hetzelfde probleem).
pi_204545021
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 14:10 schreef Avianflu het volgende:
Zucht. Hoeveel vrouwen moeten het tegendeel doen en zeggen voordat jullie stoppen met mansplainen.
O jee, iemand die denkt dat ze feminist is!
pi_204545070
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 14:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O jee, iemand die denkt dat ze feminist is!
Denk ik niet alleen ben ik ook, bedankt voor het compliment.

Maar heeft niks met deze discussie te maken. Elke vrouw in dit topic zegt dat oudere mannen toch echt niet aantrekkelijker zijn dan jonge mannen en enkele mannen hier blijven beweren dat het niet zo is en vertellen dat vrouwen oude mannen willen.
pi_204545075
Dubbel
pi_204545169
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 14:21 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Denk ik niet alleen ben ik ook, bedankt voor het compliment.

Maar heeft niks met deze discussie te maken. Elke vrouw in dit topic zegt dat oudere mannen toch echt niet aantrekkelijker zijn dan jonge mannen en enkele mannen hier blijven beweren dat het niet zo is en vertellen dat vrouwen oude mannen willen.
Dat is dan ook een stropop redenering. Wat gezegd werd is dat mannen later pieken. Niemand die beweerde dat mannen als ze 70 zijn mooier zijn dan wanneer ze 35 zijn.

En volstrekt uit het niets met een term als mansplainen gooien is Geen feminisme, maar mannenhaat.

Feminisme gaat om gelijkwaardigheid.
pi_204545227
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 14:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is dan ook een stropop redenering. Wat gezegd werd is dat mannen later pieken. Niemand die beweerde dat mannen als ze 70 zijn mooier zijn dan wanneer ze 35 zijn.

En volstrekt uit het niets met een term als mansplainen gooien is Geen feminisme, maar mannenhaat.

Feminisme gaat om gelijkwaardigheid.
in welke zin is de term mansplainen mannenhaat. Het is gewoon een veelvoorkomend fenomeen, mannen die uitleggen wat vrouwen denken/willen. Dat betekent niet dat ik mannen haat.

Leg eens precies uit wat je bedoeld daarmee.

Mijn reactie ging overigens over de opmerking dat mannen rijpen als een goede wijn, dat dit een natuurwet is. Ik zie die hier wel vaker langskomen op fok. Mannen zijn idd op hun aantrekkelijkst rond de 35 , mits ze goed voor zichzelf hebben gezorgd in hun twintiger jaren. Maar daarna rijpen ze echt niet als een goede wijn maar worden we veel azijn.
pi_204545276
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 13:59 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Zou dat medisch-biologisch trouwens niet beter te verantwoorden vallen dan twee 39 jarigen die een kind scheppen? Zuiver voor de discussie uiteraard. Ik ben 60 noch aangetrokken tot 16-jarige.
Waarschijnlijk wel. De rol van cultuur en psychologie in aantrekkingskracht wordt dan ook enorm onderschat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204545302
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 14:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]
in welke zin is de term mansplainen mannenhaat. Het is gewoon een veelvoorkomend fenomeen, mannen die uitleggen wat vrouwen denken/willen. Dat betekent niet dat ik mannen haat.

Leg eens precies uit wat je bedoeld daarmee.

Mijn reactie ging overigens over de opmerking dat mannen rijpen als een goede wijn, dat dit een natuurwet is. Ik zie die hier wel vaker langskomen op fok. Mannen zijn idd op hun aantrekkelijkst rond de 35 , mits ze goed voor zichzelf hebben gezorgd in hun twintiger jaren. Maar daarna rijpen ze echt niet als een goede wijn maar worden we veel azijn.
Is het ook mansplainen wanneer mannen zich beroepen op wat (andere) vrouwen zeggen? Als ik jouw ideeën hierover overneem en deel, ben ik dan ook aan het mansplainen?

Volgens mij heb je het vooral over ongewenst generaliseren en daaraan maak jij je als individuele deelnemer van de betreffense groep misschien nog wel meer schuldig aan wanneer je doet alsof jouw individuele ervaring meer waarde heeft dan de mening van de man die het van meeedere vrouwen overgenomen kan hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')