Ik zeg ook niet dat ik bovengemiddeld knap ben, verderop in dit topic ging het over knap vs lelijk en ik val onder de noemer knap.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat ze bovengemiddeld knap zijn, zijn dat niet. Te vergelijken met mensen die zichzelf hilarisch vinden. Die zijn dat vaak nooit.
Als je omgaat met mannen die geïntimideerd zijn door je uiterlijk ga je met de verkeerde mannen om. Als je zelfverzekerd bent gebeurt dat niet vanwege iemands uiterlijk.
Een vrouw hoeft bij mij echt niet te rekenen op enig voordeel als gevolg van haar uiterlijk. Als ze denkt daardoor meer rechten te hebben of zich als prinsesje te mogen gedragen kan ze meteen inpakken. Het is natuurlijk geen verdienste verder, het is iets wat je toevallig gegeven hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:07 schreef Brybry het volgende:
Het heeft z'n voordelen en nadelen;
Nadelen:
- Aangaan van relaties, je moet heel wat kikkers kussen want de leukste mannen zijn vaak geïntimideerd door mijn uiterlijk.
Als man heb je wel minder last van ouder worden wat dat betreft dan een vrouwquote:Op dinsdag 26 april 2022 08:54 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Alsof jonge vrouwen in de rij staan voor gemiddelde oudere mannen
Welnee, dat is wat mannen zichzelf wijsmaken. Laten we maar eens stoppen om dat fabeltje de wereld rond te laten gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als man heb je wel minder last van ouder worden wat dat betreft dan een vrouw
Met gemiddeld zijn kom je sowieso nergens.quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:54 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Alsof jonge vrouwen in de rij staan voor gemiddelde oudere mannen
Ik moet anders altijd heel hard lachen om mijn eigen grappen!quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat ze bovengemiddeld knap zijn, zijn dat niet. Te vergelijken met mensen die zichzelf hilarisch vinden. Die zijn dat vaak nooit.
Oi, is dat de gedacht van de viezige 50-er die een 20-jarige aanspreekt. In mijn jonge jaren ben ik te vaak aangesproken door iemand van wie ik echt niet had verwacht dat 'ie überhaupt kon denken dat 'ie een kans had.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als man heb je wel minder last van ouder worden wat dat betreft dan een vrouw
Het lijkt mij sterk dat het geen invloed heeft, aangezien het heel menselijk is om knappe mensen leukere eigenschappen toe te dichten en daarom ook positiever te benaderen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een vrouw hoeft bij mij echt niet te rekenen op enig voordeel als gevolg van haar uiterlijk. Als ze denkt daardoor meer rechten te hebben of zich als prinsesje te mogen gedragen kan ze meteen inpakken. Het is natuurlijk geen verdienste verder, het is iets wat je toevallig gegeven hebt.
Overigens is het niet zo dat vrouwen dit over het algemeen doen.
Het klopt toch wel hoor. Mannen pieken later. Een 16 jarige meid is vaak al heel mooi, waar een man nog echt een menneke is. En bij 36 is het voor veel vrouwen wel weer gedaan, waar mannen vaak nog wel tot hun 46 het vol weten te houden.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee, dat is wat mannen zichzelf wijsmaken. Laten we maar eens stoppen om dat fabeltje de wereld rond te laten gaan.
Dat is echt niet waar en ook heel logisch mbt vruchtbaarheid.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee, dat is wat mannen zichzelf wijsmaken. Laten we maar eens stoppen om dat fabeltje de wereld rond te laten gaan.
Het gaat niet om 50-jarige loosers natuurlijk, maar succesvolle mannen zijn ook in hun fifties natuurlijk nog heel aantrekkelijk voor veel (ook jonge) vrouwen. En dat geldt andersom niet of in veel mindere mate.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi, is dat de gedacht van de viezige 50-er die een 20-jarige aanspreekt. In mijn jonge jaren ben ik te vaak aangesproken door iemand van wie ik echt niet had verwacht dat 'ie überhaupt kon denken dat 'ie een kans had.
Seksuele aantrekkingskracht gaat onder aan de streep maar om 1 ding en dat is vruchtbaarheid en gezonde genen. Objectief gesproken is een vrouw van 45+ gewoon afgeschreven op dat vlak, want niet meer vruchtbaar. Heel zwart wit is dit natuurlijk niet want ze kan er nog steeds wel vruchtbaar uitzien met wat kunstgrepen, maar goed.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het klopt toch wel hoor. Mannen pieken later. Een 16 jarige meid is vaak al heel mooi, waar een man nog echt een menneke is. En bij 36 is het voor veel vrouwen wel weer gedaan, waar mannen vaak nog wel tot hun 46 het vol weten te houden.
En dan heb je nog de uitzonderingen die echt goed voor zichzelf blijven zorgen. Die rekken het nog wat langer.
Mijn scheten vind ik hi- la- risch, maar het geldt niet dat andere mensen dat ook vinden..quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik moet anders altijd heel hard lachen om mijn eigen grappen!
Dit is een uitzondering. 99% van de 50+ mannen ziet er eerder zo uit.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:27 schreef LXIV het volgende:
Dit is de eerste hit als je handsome man over 50 googled. (Van een jonge vrouw die dit soort mannen spaart op pinterest).
Als ze een kind willen zullen veel vrouwen eerder voor deze man kiezen dan een minder aantrekkelijke man van in de 30. Maar voor vrouwen is jeugd gelijk aan schoonheid bijna.
Dat zie je ook in gedrag. Vrouwen zijn heel druk als ze rond de 40 worden met het vermijden van rimpels en grijze haren etc. Als man is dat geen punt van zorg, het geeft je ook weer een bepaalde karakteristiek en aantrekkinsgkracht.
Dat is ook nog gewoon ok toch?quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit is een uitzondering. 99% van de 50+ mannen ziet er eerder zo uit.
[ afbeelding ]
Nog één jaarquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het klopt toch wel hoor. Mannen pieken later. Een 16 jarige meid is vaak al heel mooi, waar een man nog echt een menneke is. En bij 36 is het voor veel vrouwen wel weer gedaan, waar mannen vaak nog wel tot hun 46 het vol weten te houden.
En dan heb je nog de uitzonderingen die echt goed voor zichzelf blijven zorgen. Die rekken het nog wat langer.
Als je fit en gezond blijft, er goed uit ziet en veel geld hebt kun je tot je 65-ste nog aantrekkelijk blijven als manquote:
Allicht, maar het punt is dat die gast er natuurlijk beter uit zag toen die 35 was.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is ook nog gewoon ok toch?
Beter dan een obese roker met tatoeages en strafblad van 36
Gelukkig, dan blijft mij vriend in ieder geval nog wat jaartjes lekker 🤤quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je fit en gezond blijft, er goed uit ziet en veel geld hebt kun je tot je 65-ste nog aantrekkelijk blijven als man
Toch zijn er best veel vrouwen van 35-40 die een man van 45-50 juist heel aantrekkelijk vinden. Aantrekkelijker dan een man van hun eigen leeftijd.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Allicht, maar het punt is dat die gast er natuurlijk beter uit zag toen die 35 was.
Wat overigens geldt voor 85% van de mannen.
Ben je een vrouw of een man?quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:44 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan blijft mij vriend in ieder geval nog wat jaartjes lekker 🤤
De vrouw blijft altijd (of iig tot de 60 ong) de man preferen die enkele jaren ouder dan zijzelf is waar mannen ongeacht leeftijd een voorkeur voor 21 behouden. Voor alle partijen een verlies daar ook jongere vrouwen gemiddeld dus maar een paar jaar boven de eigen leeftijd daten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toch zijn er best veel vrouwen van 35-40 die een man van 45-50 juist heel aantrekkelijk vinden. Aantrekkelijker dan een man van hun eigen leeftijd.
Als man (jongen) van 18 vond ik vrouwen van rond de 35 juist altijd zeer aantrekkelijk overigens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |