abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2022 @ 18:37:32 #101
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_204361934
quote:
80s.gif Op donderdag 7 april 2022 17:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Psychologie onderzoek kan nooit performed worden met dezelfde uitkomsten, volgens onderzoek, als je een beetje zoekt, kan je iedereen alles wel wijsmaken.
Ik heb geen idee of dit artikel of programma (lang geleden) of wat het ook was gepresenteerd werd alsof het harde feiten waren/de enige echt waarheid was .

Maar het kwam logisch over dat een groepje knappe vrouwen (wellicht die met minder social skills) er behoorlijk last van hadden.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_204362007
quote:
80s.gif Op donderdag 7 april 2022 17:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Psychologie onderzoek kan nooit performed worden met dezelfde uitkomsten, volgens onderzoek, als je een beetje zoekt, kan je iedereen alles wel wijsmaken.
Dat is onzin, als je populatie maar groot genoeg is, kan je best iets over de populatie zeggen en zijn psychische kenmerken.

Gewoon statistische gegevens
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_204362533
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 15:09 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Een echt bovengemiddeld knappe vrouw heeft het helemaal niet zo makkelijk. Had ooit eens een onderzoek gelezen (of gezien) wat een zeer knappe vrouw haast dagelijks mee maakt. En dat opmerkelijk genoeg vrouwen vaker fout reageerden op de aanwezigheid van een knappe vrouw dan mannen.

-vaak arrogant, misprijzend aangekeken worden door andere vrouwen (dit deed onbewust iets met brein knappe vrouw, laag zelfbeeld etc)
-geroddel
-pesten
-misgunnen
-onderschatten van intelligentie (vooral mannen deden dit)

Etc

Knappe vrouwen hebben vaak niet eens door hóe knap ze zijn en lopen ondertussen haast een trauma op van het mentale “geweld” wat ze aangedaan wordt. Laag zelfbeeld etc. Aldus onderzoek
Weet je nog waar? Kan wel enigszins beamen dat dit klopt.
pi_204363583
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 18:44 schreef Godshand het volgende:

[..]
Dat is onzin, als je populatie maar groot genoeg is, kan je best iets over de populatie zeggen en zijn psychische kenmerken.

Gewoon statistische gegevens
De vraagstelling zelf beïnvloed de uitkomsten.

Of de zon schijnt of niet beïnvloed het zelfs.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204365701
-die kant zullen we best niet opgaan-

[ Bericht 78% gewijzigd door Lenny77 op 08-04-2022 09:07:59 ]
pi_204367149
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 20:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
De vraagstelling zelf beïnvloed de uitkomsten.

Of de zon schijnt of niet beïnvloed het zelfs.
Daarom het populatie onderzoek paar maal herhalen, dan filter je dat er uit
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_204370754
Zat hier laatst ook over na te denken.

Toch denk ik dat knapheid in heel veel gevallen echt uitdrukkelijk een gevolg is van gemaakte (levens)keuzes en dus deels samenhangt met je mentaliteit / karakter.

De meeste mensen hebben op zich een vrij symmetrisch gezicht. De één natuurlijk nog meer dan de ander, maar als ik een gemiddelde dag op straat loop kom ik nu niet bepaald heel veel mensen tegen waarvan ik denk : zo, dat gezicht is a-symmetrisch.

Heel veel hangt ook samen met een gezond en gevarieerd eetpatroon, geen (aanzienlijk) overgewicht hebben, zo nodig je lichaam op bepaalde punten iets meer trainen zodat je een vrouwelijker figuur krijgt, jezelf goed kleden, naar een goede kapper gaan, naar de mondhygienist gaan en je tanden recht laten zetten indien scheef. Als je bijvoorbeeld een erg ingevallen kin hebt, kun je daar d.m.v. een beugel ook iets aan doen.

En onderaan de streep ben je dan al best snel een goed uitziende vrouw. Niet direct een doutzen kroes.

Moraal van dit verhaal : vaak kun je uiterlijk niet geheel los zien van innerlijk. Het is niet voor niks dat carrierevrouwen vaak ook een representatief uiterlijk hebben. Dat zijn vaak mensen met discipline en doorzettingsvermogen. Dat zie je ook terug in hoe iemand erbij loopt. En dus ook in iemands partner. Als een man voor een (naar algemene maatstaven) knappe vrouw kiest, is dat denk ik echt niet puur een keuze op het uiterlijk. Want die vrouw ziet er dus ook mooi uit om wie ze als persoon/karakter is.
  vrijdag 8 april 2022 @ 13:13:22 #108
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204371444
Maar die hebben qua uiterlijk doorgaans ook al een goede basis. Er zijn grenzen aan wat je met make-up, trainen, enzovoort kunt bereiken.

Die goede basis helpt dan weer voor het krijgen van positieve aandacht, al vanaf de geboorte. Ja, doorzettingsvermogen is belangrijk, maar het helpt bijvoorbeeld nogal als de meester/juf iets in je ziet en het maximale uit je wil halen (en je qua punten af en toe, bij twijfel, eens matst).

(En dat je aansluiting vindt bij andere kindertjes die eveneens veel mee hebben; de start van een goed netwerk.)
pi_204371762
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 12:12 schreef Kettlebell het volgende:
Zat hier laatst ook over na te denken.

Toch denk ik dat knapheid in heel veel gevallen echt uitdrukkelijk een gevolg is van gemaakte (levens)keuzes en dus deels samenhangt met je mentaliteit / karakter.

De meeste mensen hebben op zich een vrij symmetrisch gezicht. De één natuurlijk nog meer dan de ander, maar als ik een gemiddelde dag op straat loop kom ik nu niet bepaald heel veel mensen tegen waarvan ik denk : zo, dat gezicht is a-symmetrisch.

Heel veel hangt ook samen met een gezond en gevarieerd eetpatroon, geen (aanzienlijk) overgewicht hebben, zo nodig je lichaam op bepaalde punten iets meer trainen zodat je een vrouwelijker figuur krijgt, jezelf goed kleden, naar een goede kapper gaan, naar de mondhygienist gaan en je tanden recht laten zetten indien scheef. Als je bijvoorbeeld een erg ingevallen kin hebt, kun je daar d.m.v. een beugel ook iets aan doen.

En onderaan de streep ben je dan al best snel een goed uitziende vrouw. Niet direct een doutzen kroes.

Moraal van dit verhaal : vaak kun je uiterlijk niet geheel los zien van innerlijk. Het is niet voor niks dat carrierevrouwen vaak ook een representatief uiterlijk hebben. Dat zijn vaak mensen met discipline en doorzettingsvermogen. Dat zie je ook terug in hoe iemand erbij loopt. En dus ook in iemands partner. Als een man voor een (naar algemene maatstaven) knappe vrouw kiest, is dat denk ik echt niet puur een keuze op het uiterlijk. Want die vrouw ziet er dus ook mooi uit om wie ze als persoon/karakter is.
Het gaat niet alleen om symmetrie. Ook de ratio voorhoofd tot ogen, neus tot kin en breedte kaken, type neus etc spelen een grote rol.
pi_204375933
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:13 schreef Eightyone het volgende:
Maar die hebben qua uiterlijk doorgaans ook al een goede basis. Er zijn grenzen aan wat je met make-up, trainen, enzovoort kunt bereiken.

Die goede basis helpt dan weer voor het krijgen van positieve aandacht, al vanaf de geboorte. Ja, doorzettingsvermogen is belangrijk, maar het helpt bijvoorbeeld nogal als de meester/juf iets in je ziet en het maximale uit je wil halen (en je qua punten af en toe, bij twijfel, eens matst).

(En dat je aansluiting vindt bij andere kindertjes die eveneens veel mee hebben; de start van een goed netwerk.)
Met die punten die ik aanhaalde kunnen de meeste mensen prima een 7,5 worden qua uiterlijk. En zo iemand benoemen we onder de algemeen heersende opvatting op zich vrij snel als redelijk aantrekkelijk.

En inderdaad: wil je echt tot de klasse vrouwelijke equivalent van de Ferrari horen en dus ergens tussen de 7,5 - 10 zitten qua uiterlijk heb je ook een beetje hulp van moeder natuur nodig, niet alles valt te repareren met wat extra cosmetische aandacht en lichamelijke verzorging.

Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat er heel veel mannen zijn die hun neus ophalen voor de luxere Volvo en echt alleen voor die elite gaan. Dat is maar een heel select gezelschap en daardoor denk ik geen breed voorkomend maatschappelijk fenomeen.

Uiteindelijk hangt alles natuurlijk met elkaar samen : een bovengemiddeld goed uiterlijk zorg ook (vaak) weer voor meer zelfvertrouwen, waardoor je waarschijnlijk geneigd bent meer ambitie te tonen en dus meer hooi op je vork te nemen. Of het maakt je meer outgoing, waardoor je betere sociale vaardigheden ontwikkelt. Zo kun je door blijven gaan. Dus waar zo'n uiterlijk in beginsel een cadeautje van moeder natuur is, zie je ook dat het een persoon vaak verdiept qua karakter, kennis en vaardigheden, en dat maakt je dan ook weer een interessanter mens om te daten.

Al met al denk ik dat het aantal mannen dat een vrouw écht puur en alleen maar selecteert op een excessief mooi uiterlijk (voor een langdurige / serieuze relatie) en daarbij niet geïnteresseerd is in de inhoud, denk ik verwaarloosbaar.
pi_204502818
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
Is dat zo?
Des te knapper des te meer highmaintenance. Moet je ook maar zin in hebben.

Als je jong bent en nog bij ie ouders woont maakt dat niks uit.
Neuken die hap!

Ga je daarna op jezelf met alle lasten die daarbij horen neem je liever een makkelijke Boerentrien met goed karakter.
  donderdag 21 april 2022 @ 22:59:16 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204503093
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 22:16 schreef Werkman het volgende:

[..]

Neuken die hap!

Ga je daarna op jezelf met alle lasten die daarbij horen neem je liever een makkelijke Boerentrien met goed karakter.
Ik heb altijd hele knappe vrouwen gehad. Niet omdat het me veel uitmaakt, maar minder mooie vrouwen lukt me niet te versieren vreemd genoeg.
Niets van gemerkt.
The End Times are wild
  maandag 25 april 2022 @ 12:11:26 #113
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_204535883
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:54 schreef Gunnter het volgende:
Kontje schudden en zwoel bewegen zit blijkbaar in hun genen dan in een opvoeding. Want mannen doen zulke dingen niet.
Alsof een aanzienlijk deel jongemannen niet in een string gaat staan twerken als ze er hun brood mee kunnen verdienen? :')
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_204537871
quote:

Neuken die hap!

Nou, ik ken zat vrouwen die high maintenance zijn, maar er niet uitzien. En ik heb alleen maar relaties gehad met knappe vrouwen (jaja, oppervlakkige lul ben ik, helemaal prima) en op een enkeling na was er totaal niets mis met hun karakter.

Als een lekker wijf een keer een slechte dag heeft, dan denkt men al snel 'zie je wel' en bij de boerentrien 'zal wel een slechte dag hebben'. Maar de relatie tussen uiterlijk en karakter is er niet.
pi_204537903
quote:

[..]

Neuken die hap!

Of jij bent gewoon tegen de verkeerde types aangelopen.

Mijn vrouw is ook heel knap maar zou zich uitstekend zonder mij kunnen redden maar is met mij getrouwd omdat ze gek op mij is (en ik op haar).
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_204539100
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2022 16:09 schreef HSG het volgende:

[..]
Of jij bent gewoon tegen de verkeerde types aangelopen.

Mijn vrouw is ook heel knap maar zou zich uitstekend zonder mij kunnen redden maar is met mij getrouwd omdat ze gek op mij is (en ik op haar).
Pics van je vrouw.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 25 april 2022 @ 19:26:36 #117
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204539506
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef tstile het volgende:
Wat ik me nou weleens afvraag he.

Mensen zien hoe hun leven is toch vaak als het resultaat van hun inspanning en harde werk.

Maar je kan niet ontkennen dat uiterlijk een hoop helpt.

Ik vraag me af over knappe vrouwen of zijn weleens stilstaan bij het feit dat hun man waarschijnlijk helemaal nooit voor hun was gegaan als ze niet zo'n leuk koppie had gehad.

Dus ja dan ben je knap, altijd aandacht en je hebt een vriend. Maar wat als je nou een ander lootje uit de uiterlijk loterij had getrokken. Dat je bijv. breed / gezet was gebouwd. Een gezicht wat verre van symmetrisch was met een paar kenmerken die overdreven aanwezig zijn etc. Dan had ze heel weinig keuze uit mannen gehad. Had ze zeker niet de beste kunnen uitkiezen. Had ze niet makkelijk een goedbetaalde baan gevonden. Minder mensen die je overal voor uitnodigen.

Ik vraag me dus af of vrouwen daarmee zitten dat het feit dat ze het zo goed voor elkaar hebben voor een groot deel afhankelijk is van puur geluk. En of ze daar uberhaupt weleens over nadenken. En hoe zien ze hun relatie dan.

Ik las eens een enquete of stellen bij elkaar zouden blijven als de ander een zwaar ongeluk zou hebben met flinke schade aan het uiterlijk. Waren er veel die dan de handdoek in de ring zouden gooien.
Uiteindelijk worden we allemaal oud en gaat alles hangen, verzakken en verrimpelen. De botten gaan kraken en diverse klachtjes steken de kop op. Haren vallen uit. Ouderdomsvlekken, verkalkte nagels: you name it!
De inhoud, het karakter blijft bestaan.
pi_204542311
quote:
80s.gif Op maandag 25 april 2022 18:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Pics van je vrouw.
Nee.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_204542364
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2022 08:11 schreef HSG het volgende:

[..]
Nee.
Boeee
pi_204542423
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 19:26 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Uiteindelijk worden we allemaal oud en gaat alles hangen, verzakken en verrimpelen. De botten gaan kraken en diverse klachtjes steken de kop op. Haren vallen uit. Ouderdomsvlekken, verkalkte nagels: you name it!
De inhoud, het karakter blijft bestaan.
Gewoon een jongere vrouw nemen. Voordat die dan echt zo ver aftakelt ben je inmiddels zelf zo slechtziend dat je het allemaal niet mee hoeft te krijgen. ;)
pi_204542503
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 08:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gewoon een jongere vrouw nemen. Voordat die dan echt zo ver aftakelt ben je inmiddels zelf zo slechtziend dat je het allemaal niet mee hoeft te krijgen. ;)
Alsof jonge vrouwen in de rij staan voor gemiddelde oudere mannen :P
pi_204542512
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 08:54 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Alsof jonge vrouwen in de rij staan voor gemiddelde oudere mannen :P
Mannen in Nederland worden vadsig, kaal en er niet knapper op naarmate ze ouder worden.
pi_204542516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 08:55 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Mannen in Nederland worden vadsig, kaal en er niet knapper op naarmate ze ouder worden.
Meestal wel idd!
pi_204542563
Het heeft z'n voordelen en nadelen;

Nadelen:
- Aangaan van relaties, je moet heel wat kikkers kussen want de leukste mannen zijn vaak geïntimideerd door mijn uiterlijk.
- Carrière: Mijn successen worden nog weleens gegooid op mijn uiterlijk IPV hard werken
- Nare blikken van andere vrouwen.
- Meer kans op seksueel geweld (?) Heb het meerdere keren meegemaakt.

Voordelen:
- Kom sneller ergens mee weg gok ik.
pi_204542589
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 09:07 schreef Brybry het volgende:
Het heeft z'n voordelen en nadelen;

Nadelen:
- Aangaan van relaties, je moet heel wat kikkers kussen want de leukste mannen zijn vaak geïntimideerd door mijn uiterlijk.
- Carrière: Mijn successen worden nog weleens gegooid op mijn uiterlijk IPV hard werken
- Nare blikken van andere vrouwen.
- Meer kans op seksueel geweld (?) Heb het meerdere keren meegemaakt.

Voordelen:
- Kom sneller ergens mee weg gok ik.
Mensen die vinden dat ze bovengemiddeld knap zijn, zijn dat niet. Te vergelijken met mensen die zichzelf hilarisch vinden. Die zijn dat vaak nooit.

Als je omgaat met mannen die geïntimideerd zijn door je uiterlijk ga je met de verkeerde mannen om. Als je zelfverzekerd bent gebeurt dat niet vanwege iemands uiterlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')