SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Ik word op een gegeven moment toch nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:23 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt nul mensen hier geblokkeerd. Wil het soms wel en doe soms ook wel maar ik vind irritant lezen en het werkt maar half. Dus haal er altijd weer af na een tijdje.
Ditquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word op een gegeven moment toch nieuwsgierig.
Meestal hebben de mensen die daar wonen slechts een huisje van koeienstront, 18 kinderen voor de wederopbouw en als grootste bezit een gestolen Rolex.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
maar wij hebbe nu stilte voor de storm maar stel dat je weet dat er een orkaan op je af komt die mogelijk alles wat je hebt verwoest
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
Nou @:bitterbal als je abonnement ooit verloopt komt mijn DM wel aan.
Ben jij belegen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik dan toch belegen ben, moet er gebak bij.
Dit is echt nog erger dan mondkapjes dragen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
DM sturen kan vast ook niet. Wat irritant dit.
Zijn die kinderen niet hun grootste bezit?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal hebben de mensen die daar wonen slechts een huisje van koeienstront, 18 kinderen voor de wederopbouw en als grootste bezit een gestolen Rolex.
Jonge godinquote:
Allemaal bij elkaar wel maar afzonderlijk niet, denk ook niet dat ze die namen geven maar gewoon nummertjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn die kinderen niet hun grootste bezit?
M'n rug zegt wat anders.quote:
Ik had dus ooit eens een leidinggevende (die was zelf 55+ of zo, denk ik) en die heeft tegen de KLM stewardessen gezegd dat ze het zo leuk vond dat KLM nog zulke belegen stewardessen in dienst had.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij belegen vrouwen krijg ik niet echt warme weekendgevoelens.
Met een beetje pit dus!quote:
Nr. 1 t/m 4 naar binnen komen, we gaan zo eten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal bij elkaar wel maar afzonderlijk niet, denk ook niet dat ze die namen geven maar gewoon nummertjes.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had dus ooit eens een leidinggevende (die was zelf 55+ of zo, denk ik) en die heeft tegen de KLM stewardessen gezegd dat ze het zo leuk vond dat KLM nog zulke belegen stewardessen in dienst had.
Die leidinggevende begreep niet dat iedereen lichtelijk beledigd reageerde.
Waarschijnlijk had ze ook spuug in haar drinken
Ehmquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had dus ooit eens een leidinggevende (die was zelf 55+ of zo, denk ik) en die heeft tegen de KLM stewardessen gezegd dat ze het zo leuk vond dat KLM nog zulke belegen stewardessen in dienst had.
Die leidinggevende begreep niet dat iedereen lichtelijk beledigd reageerde.
Waarschijnlijk had ze ook spuug in haar drinken
komt koud aan, in de mac zelf is het al lauwquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb Mac besteld![]()
Dikke schijt aan de bezorgers
viesdikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb Mac besteld![]()
Dikke schijt aan de bezorgers
Ja, dat zeg je toch niet.. denk dat haar filter kapot was.quote:
Ouderen hebben geen filterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je toch niet.. denk dat haar filter kapot was.
Nah, na de 40 gewoon niet meer aan beginnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De eitjes blijven nog 10 jaar goed"
Ik heb een magnetronquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
komt koud aan, in de mac zelf is het al lauw
Ik soms ook niet.quote:
Sowieso niet aan beginnenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, na de 40 gewoon niet meer aan beginnen.
Brittafilterquote:
Krottastisch.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)-nonnendaalseweg-33/
[ afbeelding ]
@:ijsdraakje
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan quoot ik het wel tot ik geblokkeerd word, en dan neemt de volgende week het stokje over tot iedereen geblokkeerd is.
Nee dat weet ik. Daar heb k het toch ook niet over.quote:
Maar wie zou jou nou blokkeren? Jij bent de meest rustige en vredelievende persoon hierquote:
Oh, neuh, ik soberzo niet, maar in het algemeen ook gewoon beter van niet.quote:
quote:
Is geen populaire mening overigensquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh, ik soberzo niet, maar in het algemeen ook gewoon beter van niet.
Nee, een mannen in pakken- dingquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:33 schreef Ama het volgende:
Kan iemand even laten weten dat biterbal weer een DM heeft hehe.
Echt, in welke gedachtengang zou dat een compliment zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je toch niet.. denk dat haar filter kapot was.
Een gagballquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:34 schreef Ama het volgende:
Biterbal uh bitterbal. Geen idee wat een biterbal is.
weer een berichtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:34 schreef Karzai het volgende:
om 12 uur komt er weer een weerbericht
Ik heb vandaag een van mijn 27 pyjamabroeken aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, een mannen in pakken- ding
hmm... dacht dat ijsdraakjes smelten ook complimenteus was?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt, in welke gedachtengang zou dat een compliment zijn.
Heb jij die niet?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:33 schreef Ama het volgende:
Kan iemand even laten weten dat biterbal weer een DM heeft hehe.
Misschien voor het management, maar voor de uitvoering is dat eigenlijk een beledigingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt, in welke gedachtengang zou dat een compliment zijn.
Zal wel niet nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is geen populaire mening overigens
Ik las even snel en dacht dat je 27 pyjamabroeken aan hadquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een van mijn 27 pyjamabroeken aan.
Gelukkig niet.. als ik al het leed op de wereld moet dragenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal wel niet nee.![]()
Maar niet mijn zorg verder.
Logic checks out.quote:
Belegen vrouw = oud lijk in mijn oren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien voor het management, maar voor de uitvoering is dat eigenlijk een belediging
Ik loop hier te stoken als een gekquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Nee dat weet ik. Daar heb k het toch ook niet over.
[..]
Maar wie zou jou nou blokkeren? Jij bent de meest rustige en vredelievende persoon hier
oke misschien wat geobsedeerd door seriemoordenaars wat een beetje eng is maar verder.
Had je trouwens de nieuwe wrong turn al gezien? ik hoor dat die niet zo goed is. Moet 'm zelf nog kijken.
Goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:36 schreef Karzai het volgende:
gerrie ga je die was straks nog ophangen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las even snel en dacht dat je 27 pyjamabroeken aan had
misschien moet @Solotovski die eens aanschaffen danquote:
Na neequote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien moet @:solotovski die eens aanschaffen dan
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop hier te stoken als een gek
Wrong Turn vond ik wel leuk. Het einde
is slecht voor de natuur al dat gestookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop hier te stoken als een gek
Wrong Turn vond ik wel leuk. Het einde
Hel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig niet.. als ik al het leed op de wereld moet dragen
ROTTERDAMS WEERSTATIONquote:
Alleen als het van jou komt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm... dacht dat ijsdraakjes smelten ook complimenteus was?
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ROTTERDAMS WEERSTATION
Scooter staat: Mooi weer
Scooter nat: regen
Scooter wit: Sneeuw
Scooter omgevallen: Apocalyptische horrorstorm des doods
Scooter weg: Zigeunerweer
Weet niet eigenlijk. Laatste wat ik las was benzinequote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee gister rechtop gezet tegen een muurtje toch @:bitterbal ?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk. Laatste wat ik las was benzine
ja hij was gaan lekkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk. Laatste wat ik las was benzine
Mss houdt ze dr klep dan eensquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien moet @:solotovski die eens aanschaffen dan
Raar eigenlijk dat vrouwen zoveel van harige beestjes houden maar zelf wel drie uur per dag bezig zijn met zichzelf te ontharen.quote:
Is dat weer een nieuw synoniem voor gerrie?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dampen zullen die burgers
daarom houden we zo van harige beestjesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat vrouwen zoveel van harige beestjes houden maar zelf wel drie uur per dag bezig zijn met zichzelf te ontharen.
Haar op je beestjes is iets anders dan beestjes in je haar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat vrouwen zoveel van harige beestjes houden maar zelf wel drie uur per dag bezig zijn met zichzelf te ontharen.
de maas in met dat dingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nu ook geen geld om het te fixen eigenlijk
Maar wel voor Thailand?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Is toch ook een oud ding zei jequote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon boxershort en eventueel shirtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
Mannen met 27 pyjamabroeken hebben serieuze persoonlijkheidsproblematiek
quote:
ja als ik dat geld heb heb ik ook weer geld voor de brommertquote:
Het waren er nog veel meer, had er eerst 10 besteld en toen van de fijnste 27 nabesteld.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
Mannen met 27 pyjamabroeken hebben serieuze persoonlijkheidsproblematiek
je weet dat we van je houdenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Najaaa wat zijn jullie weer aardig voor me.
Oh dan las ik het verkeerd gisteren, dacht dat je zoiets zei.quote:
Niets achter de hand ook?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik dat geld heb heb ik ook weer geld voor de brommert![]()
maar nu op dit moment niet. Moet zeker een week wachten
Issuesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het waren er nog veel meer, had er eerst 10 besteld en toen van de fijnste 27 nabesteld.
Ik
Oh misschien lees ik het verkeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dacht draak bedoelde geld![]()
Ja zon swapfiets maar naar werk kan ik altjd lopen
Word je daar niet serieus onrustig van?quote:
Mits het niet harder waait dan windkracht 1.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaja overbezorgde snack van me, ben weer veilig thuis, nu eerst even een rondje lopen voordat het einde der tijden aanbreektquote:
Waarom las ik onverzorgde.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaja overbezorgde snack van me, ben weer veilig thuis, nu eerst even een rondje lopen voordat het einde der tijden aanbreekt
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Word je daar niet serieus onrustig van?
Maas-kantje zogezegdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik woon aan een zijtak van het Maasje
ook dat nogquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaja overbezorgde snack van me, ben weer veilig thuis, nu eerst even een rondje lopen voordat het einde der tijden aanbreekt
Duurt nog even voor het echt losbarst he.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook dat nog![]()
als je maar snel loopt
ja maar grmbl loopt alijd een halve dagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duurt nog even voor het echt losbarst he.
Vanmiddag pas toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duurt nog even voor het echt losbarst he.
Ik merk of zie niks hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, weer een paar mensen blij gemaakt
Met een rondje heb je niet heel het stuk wind meequote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook dat nog![]()
als je maar snel loopt
Ze hebben het hier over rond 14, al weet ik niet precies hoe die storm aan land komt.quote:
Want dan krijg je een mega bedrag uitgekeerd?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef bitterbal het volgende:
maar goed vanaf 1 maart moet ik weer financieel kunnen ademenDus ja kan die scooter ook nog wel even wachten
Ach ik ben om half twee thuis, dan mag wel los gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
ja aan de kust, maar voor t bij jou is nog wel later denk ik
ligt die nog buiten?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef bitterbal het volgende:
maar goed vanaf 1 maart moet ik weer financieel kunnen ademenDus ja kan die scooter ook nog wel even wachten
Koekje gekregen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, weer een paar mensen blij gemaakt
Ja dan start de verhuur en salarisquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Want dan krijg je een mega bedrag uitgekeerd?
Deze gaat je wel echt vol in het gezicht raken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben het hier over rond 14, al weet ik niet precies hoe die storm aan land komt.
Dat valt nog te overzien, meteen weer even de spaarpot spekken indien mogelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef bitterbal het volgende:
Ah ja, dat lost ineens alles opquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan start de verhuur en salaris
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. mag em niet binnen zetten. heb het gevraagd
huisjesmelkerleefquote:
Zullen we in maart samen vier keer sushi gaan eten anders?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik twijfel of ik ze wel wil.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:51 schreef Puala het volgende:
Ik wil zonnepanelen kopen, maar alle bedrijven zijn zo druk dat je niet eens iemand aan de telefoon krijgt. Laat staan een offerte
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we in maart samen vier keer sushi gaan eten anders?
De 5e keer kun je niet betalen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zoals sinterklaasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben het hier over rond 14, al weet ik niet precies hoe die storm aan land komt.
Daarvoor kan toch ook, trakteer jij.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:51 schreef Puala het volgende:
Ik wil zonnepanelen kopen, maar alle bedrijven zijn zo druk dat je niet eens iemand aan de telefoon krijgt. Laat staan een offerte
Met schimmel en overal pepernoten?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met schimmel en overal pepernoten?
Lol, dat zal ook wel ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:51 schreef Puala het volgende:
Ja hoor, geen probleem.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarvoor kan toch ook, trakteer jij.
Mental image van een verwaaide Sinterklaas en z'n boot en Pieten op een onstuimige zeequote:
Vol verwachting klopt mijn hart.quote:
nou, ik heb op zich wel de financiële ruimte om ze te plaatsen, maar ik twijfel of het naar de toekomst toe nog wel interessant is als je niks meer krijgt voor teruglevering en zelf accu's moet gaan aanschaffen om stroom op te slaan enz.quote:
Pruik op half zeven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mental image van een verwaaide Sinterklaas en z'n boot en Pieten op een onstuimige zee
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mis je inderdaad niks aan.
Smerige stinkstad @:jimbo
Ik wilde gewoon even zeggen dat ik hoop dat jullie de rest van je leven elke ochtend op een legoblokje staan met een geinfecteerde voet.quote:
En schimmel tussen z'n tenen.quote:
het opwekken is het probleem niet, het transport welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:54 schreef bitterbal het volgende:
er wordt nu toch te veel stroom opgehaald met die panelen?
Rotterdam mag wel weer blijven staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde gewoon even zeggen dat ik hoop dat jullie de rest van je leven elke ochtend op een legoblokje staan met een geinfecteerde voet.
einde dienstmededeling.
En Liander maar geld binnen harken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het opwekken is het probleem niet, het transport wel
Je bent ook wel een klojo als je vanavond eten ging bestellen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Thuisbezorgd.nl stopt om 14.00 uur met bezorgen maaltijden
Maaltijdbezorgdienst Thuisbezorgd.nl stopt om 14.00 uur in bijna het hele land met bezorging van maaltijden. Alleen in Heerlen en Maastricht blijft de dienst actief.
ik heb toch nog chinees van gisterenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Maaltijdbezorgdienst Thuisbezorgd.nl stopt om 14.00 uur in bijna het hele land met bezorging van maaltijden. Alleen in Heerlen en Maastricht blijft de dienst actief.
dimmy heeft besteld zei ze netquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent ook wel een klojo als je vanavond eten ging bestellen.
Ja algemeen hč niet specifiek jij.
Verbaast me niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Scheelt weer rondwaaiende plebsturken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
De regeling is nu weer uitgesteld, ik denk eerlijk gezegd dat t voorlopig nog wel interessant blijft. Ik heb ze in 3j terugverdiend en zie dan wel weer heb ik besloten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ik heb op zich wel de financiële ruimte om ze te plaatsen, maar ik twijfel of het naar de toekomst toe nog wel interessant is als je niks meer krijgt voor teruglevering en zelf accu's moet gaan aanschaffen om stroom op te slaan enz.
Tussendoor heb ik ook "magnetron" zien vallen, dus wie weet wat die van plan is qua bordkarton opwarmen.quote:
mijn nicht had een lening afgesloten geloof ik. Zij doet er tien jaar overquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
De regeling is nu weer uitgesteld, ik denk eerlijk gezegd dat t voorlopig nog wel interessant blijft. Ik heb ze in 3j terugverdiend en zie dan wel weer heb ik besloten.
al lang niet meer opquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort snorrenvoedsel is dat dan.
Om de lening af te lossen of om de investering zich terug te laten betalen? Dat zijn 2 verschillende dingen nl.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn nicht had een lening afgesloten geloof ik. Zij doet er tien jaar over
dat is wel best snel. maar is dat niet ook omdat jij elektrisch rijdt?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
De regeling is nu weer uitgesteld, ik denk eerlijk gezegd dat t voorlopig nog wel interessant blijft. Ik heb ze in 3j terugverdiend en zie dan wel weer heb ik besloten.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eten we dat als voorgerechtje
Ja dat helpt zeer zeker meequote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel best snel. maar is dat niet ook omdat jij elektrisch rijdt?
Ik kook nog niet eens elektrisch
denk het laatste dan ja. Want zonder lening kon ze die dingen niet plaatsen geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Om de lening af te lossen of om de investering zich terug te laten betalen? Dat zijn 2 verschillende dingen nl.
Wij hebben ze nu een jaar of twee denk ik, zijn zo ongeveer terugverdiend al.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op een varken die opmerking van jequote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het laatste dan ja. Want zonder lening kon ze die dingen niet plaatsen geloof ik
Mijn baas betaalt mijn benzine, dus dat vind ik niet zo boeiendquote:
oh...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op een varken die opmerking van je
Zo veel stroom verbruik ik niet eens in een maand :quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat ze 50 euro per maand bespaart sinds dat die dingen er hangen afgezien dan van de kosten van de lening
hmm ja dacht dat dat het bedrag was. Maar zal het nog een keer vragenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo veel stroom verbruik ik niet eens in een maand :
Bij mij vragen ze of ik weet hoe t komt dat mijn verbruik zo idioot isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo veel stroom verbruik ik niet eens in een maand :
Je hebt zeker stiekem een wietplantage.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij mij vragen ze of ik weet hoe t komt dat mijn verbruik zo idioot is
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde gewoon even zeggen dat ik hoop dat jullie de rest van je leven elke ochtend op een legoblokje staan met een geinfecteerde voet.
einde dienstmededeling.
Dat durven ze niet te vragenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt zeker stiekem een wietplantage.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
als je het toch zelf produceert let je er natuurlijk ook wel minder op. en ga je eerder elektrisch koken en elektrisch verwarmen enzquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat durven hoeven ze niet te vragen![]()
Ik heb gewoon klusgereedschap op accu, daar heb ik niks bijzonders voor nodig hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het toch zelf produceert let je er natuurlijk ook wel minder op. en ga je eerder elektrisch koken en elektrisch verwarmen enz
En jij hebt natuurlijk 3 400v aansluitingen voor al je klusgereedschap
Hele volksstammen die nu in blinde paniek zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Omdat je per kleurtje moet betalenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
zo leuk maar waarom zo duur
[ afbeelding ]
https://www.debijenkorf.n(...)RMCgwNNa656zWGEyseK8
Was ik mooi op tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Daarom alles zwart.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat je per kleurtje moet betalen
Als toetje?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
zo leuk maar waarom zo duur
[ afbeelding ]
https://www.debijenkorf.n(...)RMCgwNNa656zWGEyseK8
Macquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kapsalon besteld als lunch?
Kies mij, kies mij.quote:
Dat is jouw meningquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo’n uurtje banen trekken is echt genieten
NEE DAT IS ECHT ZO IK HAAT AL DIE WIJSNEUZERIJ HIER GODVERDOMMEquote:
Terwijl een leefnet ook goed genoeg isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Voor dobberdames reserveren ze baan 1 en 2
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl een leefnet ook goed genoeg is
wat gaat er allemaal op?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:22 schreef Karzai het volgende:
ik sla de lunch over, om 11 uur ontbeten, drie uur maak ik een borrelplankje
Dit ga ik zo zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Voor dobberdames reserveren ze baan 1 en 2
Heb je geen webcam?quote:
neequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je geen webcam?
Nooit gedacht die vraag te stellen, maar dat je dan het water filmt
onlyfans.com/bitterbal?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je geen webcam?
Jaaaaah de bittercam aanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je geen webcam?
awwwquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)weggenomen~a51ef65c/
Cuckavalda Gundogsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
ik ken jullie nauwelijks, dus hier kan ik geen uitspraken over doenquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Us weet je nog dat we dt vorige keer keken
@:uitstraling
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag mijn buurman van de week zijn pitbull een trap geven. Hoop dat dat beest een keer in zijn been hangt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar dan wordt ie afgemaakt omdat het een kutbeest is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag mijn buurman van de week zijn pitbull een trap geven. Hoop dat dat beest een keer in zijn been hangt.
Overdreven kwats altijd ja, keer zo'n Pyreneese berghond gehad, dat beest had meer namen dan de Koninklijke familie en ik noemde hem Gijsjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, fokkers hebben altijd van die bizarre namen.
Blij dat ik er niet in zit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Das genoeg tochquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n aso![]()
Ik heb niks met pitbulls, maar hij kwispelt vriendelijk als hij mij ziet.
Ja precies. Ik heb liever dat mijn buurman een spuitje krijgt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan wordt ie afgemaakt omdat het een kutbeest is.
Eerst even aan je laten snuffelenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf ‘m toch niet zo goed aan te halen
zou drie kleuren stront schijtenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |