SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Ik word op een gegeven moment toch nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:23 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt nul mensen hier geblokkeerd. Wil het soms wel en doe soms ook wel maar ik vind irritant lezen en het werkt maar half. Dus haal er altijd weer af na een tijdje.
Ditquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word op een gegeven moment toch nieuwsgierig.
Meestal hebben de mensen die daar wonen slechts een huisje van koeienstront, 18 kinderen voor de wederopbouw en als grootste bezit een gestolen Rolex.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
maar wij hebbe nu stilte voor de storm maar stel dat je weet dat er een orkaan op je af komt die mogelijk alles wat je hebt verwoest
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
Nou @:bitterbal als je abonnement ooit verloopt komt mijn DM wel aan.
Ben jij belegen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik dan toch belegen ben, moet er gebak bij.
Dit is echt nog erger dan mondkapjes dragen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
DM sturen kan vast ook niet. Wat irritant dit.
Zijn die kinderen niet hun grootste bezit?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal hebben de mensen die daar wonen slechts een huisje van koeienstront, 18 kinderen voor de wederopbouw en als grootste bezit een gestolen Rolex.
Jonge godinquote:
Allemaal bij elkaar wel maar afzonderlijk niet, denk ook niet dat ze die namen geven maar gewoon nummertjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn die kinderen niet hun grootste bezit?
M'n rug zegt wat anders.quote:
Ik had dus ooit eens een leidinggevende (die was zelf 55+ of zo, denk ik) en die heeft tegen de KLM stewardessen gezegd dat ze het zo leuk vond dat KLM nog zulke belegen stewardessen in dienst had.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij belegen vrouwen krijg ik niet echt warme weekendgevoelens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |