SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
De zin van de realiteit !!!111!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
WAARNAAAAAAR?
*kijkt hysterisch om me heen*
Precies dit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:08 schreef Kodiak100 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 18 februari 2022 10:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
En weer vergeet je even dat dit een spel is, een spel dat je alleen goed speelt als je gemeen bent, liegt, bedriegt, roddelt, bondjes maakt , elkaar zwart maken, maskers opzetten, als je al deze dingen niet goed doet, dan begrijp je dit spel niet, het is de bedoeling dat je doormiddel van bovenstaande dingen , dit spel wint. in een spel mag dit!!!
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Valt mij ook op. Social media stort zich massaal ergens op en laat niet los.
Ik denk niet eens dat de bewoners beseffen wat sommige actie's teweeg kunnen brengen. En dat is maar goed ook. Als je je daar contstant druk om moet maken kan je net zo goed naar huis gaan want dan speel je buiten een spel ook nog eens dat je niet jezelf kan en mag zijn.
Wat?! Pasen?! Nou dan wordt het denk ik tijd om me kerstboom weg te halen...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
Realiteit kwijt?
Zoeken?
Is het al Pasen?
Deze reactie quote ik op jou, maar was natuurlijk voor @:Ptr67, maar dat begreep je al welquote:
Allemaal een grote vlieger (maatje kitesurfen) 10 uur lang in de lucht houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:05 schreef spapaars het volgende:
Vandaag de nieuwe challenge.
Allemaal buiten kamperen, in kleine fragiele tentjes.
En toch, dan win je uiteindelijk niet, omdat je hier in de laatste stemming (laatste 4) op wordt afgerekend.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
En weer vergeet je even dat dit een spel is, een spel dat je alleen goed speelt als je gemeen bent, liegt, bedriegt, roddelt, bondjes maakt , elkaar zwart maken, maskers opzetten, als je al deze dingen niet goed doet, dan begrijp je dit spel niet, het is de bedoeling dat je doormiddel van bovenstaande dingen , dit spel wint. in een spel mag dit!!!
Laatst had ze iets ruimers met bloemetjes aan,dat stond haar veel beter.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:10 schreef tiki het volgende:
Zo jammer dat Hanne vaak van die strakke leggings draagt.
Het staat haar echt totaal niet met die dunne spillebeentjes en kinderkontje...
Ik wil eigenlijk niet bodyshamen, maar dit ligt mij al zo lang op de lippen dat ik het ff kwijt moet.
Wat lossere kleding zou haar gewoon veel beter staan.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Salar: ik zat te poepen doen ze die deur open. Met schroevendraaier en al.
Wie dat deed weet ik niet.
Ze ziet hem niet als Dimi maar als een vriendje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:13 schreef tiki het volgende:
Vera kan de naam Dimi ook niet normaal uitspreken he.
Ze zegt altijd Dimiiiiiiiiiiiiieeeeee
Zou wel zo eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Zullen ze allemaal vandaag wel post krijgen
Ja precies.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
Zou het echt oprecht sneu vinden voor Vera als het toch nep blijkt te zijn achteraf, vanuit Dimi.
Ze is echt zó blij elke keer met die berichten van Dimi.
Deze namiddag zal het nog spannender zijn om in het huis naar het toilet te gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Salar: ik zat te poepen doen ze die deur open. Met schroevendraaier en al.
Wie dat deed weet ik niet.
Daar krijgen we de komende uren nog heel wat gezemel over te horen.....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Vera haar dag kan niet meer stuk na deze woorden van Dimi
Ja bah .. gelukkige mensen... zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze ziet hem niet als Dimi maar als een vriendje.
Ze heeft een vriendje.
Dat was altijd al haar doel.
Een vriendje.
Zucht.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Deze namiddag zal het nog spannender zijn om in het huis naar het toilet te gaan.
[ afbeelding ]
Ha ha, lijkt Julio wel die daar weg vliegtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Deze namiddag zal het nog spannender zijn om in het huis naar het toilet te gaan.
[ afbeelding ]
Heb het niet over het spel zelf of als je binnen dat huis zit... heb het over de fans zelf. Alle voorgaande jaren werd dit altijd al afgestraft zo'n gedrag. Nu blijkt men daar van te houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja ik weet wel dat je het niet eens ben met mijn posten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja bah .. gelukkige mensen... zou verboden moeten worden
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik weet wel dat je het niet eens ben met mijn posten.
Dat is okee.![]()
Je kan stoppen met sneren.
Damagecontrol richting kijkersquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit is wel een echte liefdesverklaring van Dimi !
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het had een brief van Mario kunnen zijn
Komt vast ook nog ... welke van de 3 headlines is niet waar... net als vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:22 schreef Benny het volgende:
Leuk hoor, al die post. Wanneer krijgen ze de krant van vandaag?
Ohw jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt vast ook nog ... welke van de 3 headlines is niet waar... net als vorig jaar.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Welke van deze 3 headlines is niet waar:
1. Marco B is gecanceled vanwege grensoverschrijdend gedrag.
2. Ali B is gecanceled vanwege grensoverschrijdend gedrag.
3. Lil Kleine is gecanceled vanwege huiselijk geweld.
BB : Oops.. alledrie waar.
Boy frieeeeeend langgerekt uitgesproken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn geitjes geboren.![]()
Vera; Ik heb een boy vriend. Hij houdt van me!
Slijmbal wil wel eens zien hoe het na BB isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn geitjes geboren.![]()
Vera; Ik heb een boy vriend. Hij houdt van me!
Enige probleem dat ik daar mee heb is dat ze (behalve PauperKabouter voor een eerder geval) geen van allen zijn veroordeeld door een rechter, maar wel al maatschappelijk zijn gestraft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Had hij nou maar in dat huis zo slijm-ballerig gedaan naar Vera dan hadden we het misschien nog geloofd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:28 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Slijmbal wil wel eens zien hoe het na BB is
Ja. Genoeg met dat gedoe.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Met deze brieven zal love week wel ten einde komen.
Hoop ik dan.
Stop eens even mijn grapjes te verknallenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Enige probleem dat ik daar mee heb is dat ze (behalve PauperKabouter voor een eerder geval) geen van allen zijn veroordeeld door een rechter, maar wel al maatschappelijk zijn gestraft.
Dat deden we in de middeleeuwen ook. Zijn we van afgestapt om... redenen.
OPRECHT sorry!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Stop eens even mijn grapjes te verknallen
Willen allemaal TV maken en BB zal daar wel sturing aan geven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:34 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zat te denken.
Doen ze allemaal zo kinderachtig omdat ze in dat huis wonen? Niet meer verantwoordelijk zijn voor hun eigen leven?
Een beetje zoals jonge kinderen die bij hun ouders wonen.
Geen school. Geen werk. Geen verantwoordelijkheden. Geen rekeningen betalen.
Wellicht. Maar waarom voelt dat voor jou direct kinderachtig?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:34 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zat te denken.
Doen ze allemaal zo kinderachtig omdat ze in dat huis wonen? Niet meer verantwoordelijk zijn voor hun eigen leven?
Een beetje zoals jonge kinderen die bij hun ouders wonen.
Geen school. Geen werk. Geen verantwoordelijkheden. Geen rekeningen betalen.
Ik vind hun gedrag onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wellicht. Maar waarom voelt dat voor jou direct kinderachtig?
en glennis disgracequote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, geef ze stroomstootjes en degene die auw roepen krijgen geen brief. Die gaat in de shredder.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou gooi de rest van die brieven maar naar binnen of laat de rest er een spel om spelen in gameroom en door.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:41 schreef Silves het volgende:
Het zijn de champignon dagen weer bij de Ah euh BB
quote:
Zou wat zijn als ze schreef:quote:
jij wil wel graag dat hij gay isquote:
ze krijgen zo vast ook nog de krantquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:46 schreef Benny het volgende:
Ik vind het leuk voor hun hoor. Daar niet van. Maar WTF... Ik vind er echt geen kut aan dat ze allerlei contact van buiten hebben.
Dat zei Benny ook al.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze krijgen zo vast ook nog de krant
hij die gister zo zat te janken omdat hij thuis zo mistte???quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy gaat ook rustig door, is maar brief van thuis weet je wel.
Dat was ff voor de show weetjewel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij die gister zo zat te janken omdat hij thuis zo mistte???
Ik wil helemaal niets, maar het is zijn gedrag die doet speculeren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij wil wel graag dat hij gay is
interesse?
quote:
En toen had ik daar een leuk grapje over.. maar werd ik gecanceled door @Whuzz .... moet ie al niet weer eens op zakenreis???quote:
Misschien te confronterend?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:51 schreef Blackprinces het volgende:
Lieve pappa
Hier een brief van lola li...
Hup ding in enveloppe terug.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:51 schreef Blackprinces het volgende:
Lieve pappa
10 dagen en dan moeten we hem weer missenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En toen had ik daar een leuk grapje over.. maar werd ik gecanceled door @:Whuzz .... moet ie al niet weer eens op zakenreis???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Moest lachenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:51 schreef Blackprinces het volgende:
Lieve pappa
aaahhhhquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof dus ook bericht van sharon dat is toch zijn ex
Ja die is al bijna thuisquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:49 schreef greenboozy het volgende:
Leroy lekker geïnteresseerd in zijn post gewoon verder scheren.. okay
Dat is een typisch ex-zwangerschapsbuikje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik wil niet aan shaming doen, maar Grace heeft wel een heel uitgelubberd buikje eigenlijk.
Ja en dan ook nog al die synthetisch haren die niet oplossen zo slecht voor het milleu..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
het moet daar toch ook bezaaid liggen met haren overal?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog al die synthetisch haren die niet oplossen zo slecht voor het milleu..
Hanne huppelt overal langs om te kijken of er ergens in een brief iets over haar staat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
Nawel wil vertellen over haar brief
maar Hanne is bezig![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze haar momentje geclaimt?
neem je tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht dat de klemtoon op ''wel'' was in de naam van Nawel. Maar kennelijk ligt het op ''Na''.
Dit moet ik even verwerken.
onzekere mutsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hanne huppelt overal langs om te kijken of er ergens in een brief iets over haar staat.
Ik vind het een raar mens.
De moeder van Grace vind het de connectie van Grace met Nouchine erg leuk. Nouchine is haar favoriet. Nouchine kreten: oooaaa wat lief van uw moeder.
Hanne met grote ogen erbij... "is alles goed met uw moeder"
Nee. Ik ook niet. En ook de brieven van anderen wil ik niet lezen dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:54 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zou echt mijn brief niet voorlezen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
neem je tijd
blijf ademen
in door je neus
uit door je mond
Of een hint? zorg dat je met haar in de finale zit, dan is het makkelijk winnen..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:57 schreef Blackprinces het volgende:
De mate van zelfreflectie is enorm?
Ze kijken echt andere streams hoor
Had vast even niks te doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Briefjes zijn ingescand en uitgeprint door een stagiar
ze zijn met 9 ofzo..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoeveel zussen heeft Nawel eigenlijk?
8.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij 5 als ik me goed herinner .. of ze zijn in totaal met 5.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik dan ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Ik ook niet. En ook de brieven van anderen wil ik niet lezen dan.
Best lastig. Want de norm is zo'n groep is: alles delen!!!
Ik zou er heel gauw uit liggen.
En dan nu graag confrontation week met alle inhoud wat er achter het gat wordt besprokenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Met deze brieven zal love week wel ten einde komen.
Hoop ik dan.
Die slappe flubberbillen komen ook van een zwangerschap ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:55 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat is een typisch ex-zwangerschapsbuikje.
Hebben heel veel vrouwen die kinderen hebben gebaard.
Maakt niet uit hoeveel je lijnt, op die plek blijft heel vaak een vetbultje achter.
Zou die wel doorgaan met code rood in A'dam?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Zijn er eigenlijk Fokkers aanwezig bij die rondleiding vandaag in het BB huis?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou die wel doorgaan met code rood in A'dam?
Volledig mee eens als u refereert op de heksen- anti-geloven jacht; toen was het de branstapel, ophanging, kielhalen of het water in. We zijn echter "een beetje" geëvolueerd; en zullen er een social-media jacht van maken; ze hoogstens een tik tegen het hoofd geven (misschien zelfs een luxe-gevangenis als dat echt nodig is met alle vrijheid van doen), en binnen een paar jaar is iedereen het vergeten; en kunnen ze rustig in hun eigen lekker lachen terwijl ze in luxe blijven leven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Enige probleem dat ik daar mee heb is dat ze (behalve PauperKabouter voor een eerder geval) geen van allen zijn veroordeeld door een rechter, maar wel al maatschappelijk zijn gestraft.
Dat deden we in de middeleeuwen ook. Zijn we van afgestapt om... redenen.
Nou ja... zeer gevaarlijke situaties ... lijkt me een reden om mensen niet de weg op te laten gaan.quote:
IN het BB huis?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Foto in de DBKquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
IN het BB huis?
Je mag de bewaker op het parkeerterrein een handje geven.
Je mag ook in de DBK zitten...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
IN het BB huis?
Je mag de bewaker op het parkeerterrein een handje geven.
Misschien wij ook...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Had hij nou maar in dat huis zo slijm-ballerig gedaan naar Vera dan hadden we het misschien nog geloofd.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan zeggen, het is precies zo als op de tv.
Da's natuurlijk ook een beetje door haar leeftijd....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die slappe flubberbillen komen ook van een zwangerschap ?
Je moest zelf laten testen op eigen kosten.quote:
Vooral dat op eigen kostenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moest zelf laten testen op eigen kosten.
Dat stond er echt bij.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vooral dat op eigen kosten![]()
Geef dan geen prijs weg.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
Nouch kan wel het beste voorlezen. Tot nu toe.
quote:
Ja, had het gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moest zelf laten testen op eigen kosten.
Nou, dit is toch weer een mooi voorbeeld van meningsverschillenquote:
daarom is de COS ook zo leukquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, dit is toch weer een mooi voorbeeld van meningsverschillen
Nope, krijgen we weer LEGO voor 5u aan een stuk dat het zo oneerlijk is, dat zijn stroomstoten veel harder zijn dan de rest, en hij een brief dan mist van dinges... "tja hoe heet ze ook weer weetje wel... ja juist Lola Lilly"quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, geef ze stroomstootjes en degene die auw roepen krijgen geen brief. Die gaat in de shredder.
#sarcastmodus
Denk Tobias, die is nooit tevreden de laatste tijd...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
Is tobias niet tevreden over zijn of begrijp ik het gesprek nu verkeerd en is het hanne
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
Gaat Tobi nu onstream zeggen dat zijn vader hem niet goed kent
Maar hij zegt dan wel 'HOEEEEEEER'quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
Yves zegt dat u een hoer bent,en dat iedereen dat nu ziet...
Flateert haar wel... staat goed met wat er allemaal uit haar mondje komt. Staat echt niet in schril contrastquote:
Is dat die vader die we eergister gegoogled hebben?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hij zegt dan wel 'HOEEEEEEER'
Dat maakt het blijkbaar beter of zo.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is dat die vader die we eergister gegoogled hebben?
Ja, dat heeft hij toch al eerder gezegd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
Versta ik dit goed, en hebben de familie en geliefden een contactpersoon bij BB, als ze het zelf een tijdje wat minder met hun gaat ?quote:
Daar zie ik inderdaad veel witte puntjes op zijn shirt. Bah.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Best veel schilfers.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:13 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Versta ik dit goed, en hebben de familie en geliefden een contactpersoon bij BB, als ze het zelf een tijdje wat minder met hun gaat ?
Denkbeeldig zwanger van denkbeeldige ToBeAs.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik wil niet aan shaming doen, maar Grace heeft wel een heel uitgelubberd buikje eigenlijk.
Yep,en er zijn ook familie bijeenkomsten door BB georganiseerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:13 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Versta ik dit goed, en hebben de familie en geliefden een contactpersoon bij BB, als ze het zelf een tijdje wat minder met hun gaat ?
ik snap die vader welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Hij zegt nu ook dat zijn vader een lieve act speelt
Zo iets zeg je toch niet terwijl er tig camera's op staan
ik vind dat heel erg meevallenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef Verida het volgende:
[..]
En we hebben de levering van 1000 bussen haarlak gecanceld, scheelt ook een hoopje in onze woonkamerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze schreef:
Lieve Hoi Salar,
Het is heerlijk hier zonder jou er bij. Het scheelt veel was, de energierekening is lager en we kunnen eindelijk dingen eten die jij niet lekker vind. Ik hoop echt dat je de finale haalt!
Doei.
Mam.
Er staan geen "prentjes" in, dus hij begrijpt die A4 niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
Leroy is al klaar met lezen.
Hoi Leroy,
we zien je zaterdag.
Mvg.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er staan geen "prentjes" in, dus hij begrijpt die A4 niet.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:16 schreef Silves het volgende:
Dit wordt dus de 24 u challenge, de brieven bespreken...zo saai.
yep prime time..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Nee, niet nog meer brieven voorlezen
de Tsar Bombaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias is duidelijk geïrriteerd, bommetje begint daar ook te tikken.
We gaan hem eindelijk echt zien ipv zijn toneelstukje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar een lange sessie met de psycholoog voor Tobiasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
hij zou een momentje kunnen vragen in de dbk
nee eerst zingenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
Gaan ze ze nu nog een keer in de woonkamer voorlezen?
Eerst BB The Musicalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
Gaan ze ze nu nog een keer in de woonkamer voorlezen?
Ik denk dat hij best veel meegemaakt heb.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:20 schreef juul. het volgende:
Getver wat is Tobias toch een somber mens
Snap niet dat hier zo geschokt wordt gereageerd.....dat heeft hij in begin al heel duidelijk laten blijken.... Vader was meer op reis en excentriek. Lieve man maar leeft zijn eigen wereld. En als kind zijnde gingen zijn ouders al uit elkaar. Ook vertelde hij dat de kleding die zijn vader naar het ziekenhuis bracht lief bedoelt was maar er niks aan had.quote:
Bommetje?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Heel serieus, ziet nergens de humor in.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:20 schreef juul. het volgende:
Getver wat is Tobias toch een somber mens
ik ook maakt me nog niet somberquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik denk dat hij best veel meegemaakt heb.
Meer knipperlicht relatie denk ik... Niet op alle fronten eens zijn; en beiden zijn dan ook een beetje extravert dacht ik dat hij ooit eens vertelde. Willen niet van hun standpunt af. Hoop van wel natuurlijk voor beiden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof dus ook bericht van sharon dat is toch zijn ex
Wat vreselijk enig.quote:
Je doet nu dus wel aan shaming. Jammer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef Verida het volgende:
[..]
nee ze hebben een breakquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:22 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Meer knipperlicht relatie denk ik... Niet op alle fronten eens zijn; en beiden zijn dan ook een beetje extravert dacht ik dat hij ooit eens vertelde. Willen niet van hun standpunt af. Hoop van wel natuurlijk voor beiden.
Een scheiding...verder leeft hij zogenaamd sober, reizen en reizen en surfen en feesten..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik denk dat hij best veel meegemaakt heb.
Met deze storm komt het huis naar de fokkers toe.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Je kan niet wekenlang/maandenlang je inhouden. Ik denk dat je op gegeven moment niet meer in de gaten hebt dat er camera's hangen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja niet netjes van hem om dat zo te uiten daar.
Liefste Nawel,quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook maakt me nog niet somber
Je weet natuurlijk niet wat de arme oude ziel allemaal van vorige levens mee te dragen heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Een scheiding...verder leeft hij zogenaamd sober, reizen en reizen en surfen en feesten..
als je een vader mist kan erg pittig zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Een scheiding...verder leeft hij zogenaamd sober, reizen en reizen en surfen en feesten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |