Ik merk hier ook nog helemaal niets.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:54 schreef -Shii- het volgende:
We moeten morgen naar Limburg, daar is het minder onstuimig.
schapekeuteltjes of koeievla?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:57 schreef FranticDJ het volgende:
Hier begint de stront alweer van de dijken te waaien
Koeieflatsquote:
Waait die in één keer of in zachte stukjes.?quote:
begon met wat rimpelingen in het oppervlak.. maar langzaamaan is't een brownadoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waait die in één keer of in zachte stukjes.?
Meeuwen hebben vandaag eerder sproeipoepquote:
reigersquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeuwen hebben vandaag eerder sproeipoep
geeuwenquote:
Topic sloper.quote:
Ik probeer tien stream tegelijk te volgen ondertussen. Dat lukt niet helemaaal.quote:
Jij ook Schakel.quote:
Groetjesquote:
Daily maily babequote:
quote:
Pappa ToT.quote:
Oh ik heb het niet helemaal doorgenomen eigenlijk, ZÓ interessant is dat ratje nou ook weer niet!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pappa ToT.![]()
Ik heb dat artikel ook gelezen,was een heel verhaal.
Fiorito.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:00 schreef ToT het volgende:
Ik zag net trouwens wel dat een drankhandel hem aan de kant wil schoppen, ondanks dat hij een grote aandeelhouder is bij hen.
Hij is ongetwijfeld ook hun grootste afnemer, met z'n drank en drugs!
Ik ga zo ook maar even broodjes halen.quote:
Ja hij was na z'n vriendin de vorige keer verrot gemept te hebben al in de ijskast gezet door dat bedrijf?quote:
altijd wel chillquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar even broodjes halen.
Mannetje zat vanaf een uurtje of 5 al weer paniekerig te doen over spoken, taarten en een oud sneetje in z'n vinger!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
alles goed daar? Ook met de vrolijke krullenbol?
Hier zie ik 1 takje ietsjes wiebelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
Hier liggen al wat dakpannetjes op de grond.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:43 schreef ToT het volgende:
Oh, nu maarliefst 3 takjes!
Ah en die andere 2 zijn al weer tot rust gekomen, dus is het weer maar eentje.
En nu is dat ene takje ook weer tot rust gekomen.
Tot zover het weerbericht alhier!
Straks heef het weer een ADHD bui.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:33 schreef ToT het volgende:
Mijn hemel!Vrolijke ADHD-koter alert hier!
SBE,iets met een lampje.quote:
hmmmquote:
Zo`n kast weegt nogal wat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
had net de hond met zijn hoofd vast zitten onder een boeren kast
wordt je niet zo zen van![]()
Dus het is weer okee?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent best sterk in momenten van nood
gelukkig welquote:
Herkenbaar hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig wel
domme hond
lag een stokje onder
hij heeft zelf zijn kop eronder gestoken
en zat toen klem door het draaien van zijn hoofd
af en toe
quote:
je verveelt je wel hequote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
Maar eens aan Mocro Maffia begonnen
ben je nog niet beter dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. gek he als je van 24/7 bezig naar niks gaat in een fractie van een seconde
het is toch 5 dagen geworden?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet nog tot en met zondag binnen zitten
dag autoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)nd-en-stuurloos.html
das kut
Het gaat ook vanmiddag pas los.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:35 schreef hemarookworst het volgende:
Het is nu nog vrij rustig met wind
Deze is wel heel nice.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.instagram.com/p/CaHSTfbld0I/
Ja, maar nu al zo nu en dan een stevige rukwindquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat ook vanmiddag pas los.
Een telefoonhoorn als koptelefoonquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.instagram.com/p/CaHSTfbld0I/
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een telefoonhoorn als koptelefoon![]()
Hij is elke vrijdag bij 538.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een telefoonhoorn als koptelefoon![]()
MrsL.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemiddag![]()
Zijn jullie klaar voor de storm der stormen.
Ik zit al in mijn schuilkelder/bunker
Storm!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Straks heef het weer een ADHD bui.
Komt uit Bolsward.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
Deze Hemakoffie die ik nu heb is onverwachts lekker
Deze variant die ik nu drink vind ik lekkerder dan de regular variantquote:
Hema laat de koffie wat langer branden dan andere huismerken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze variant die ik nu drink vind ik lekkerder dan de regular variant
Deze is een lichter gebrandequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hema laat de koffie wat langer branden dan andere huismerken.
Vandaar het smaakverschil dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze is een lichter gebrande
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaar het smaakverschil dan.
Jij bent toch goed in googlenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Hebben ze ook wat voor de dolce gusto?
Moet ik dan verdomme alles zelf zoeken tjonge jongequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij bent toch goed in googlen
Als een van ons een vraag heeft, sta jij al klaar met het antwoord. Dan valt dit wel behoorlijk tegenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet ik dan verdomme alles zelf zoeken tjonge jonge
Sorry hoor, zal wel niet meer zoeken op Googlequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als een van ons een vraag heeft, sta jij al klaar met het antwoord. Dan valt dit wel behoorlijk tegen
Jawel johquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sorry hoor, zal wel niet meer zoeken op Google
Dat kan mooi de naam van je 'anonieme' troll-account worden hier: hemacrema!quote:
Nee man. Als ik een trollaccount heb gaat het echt iets heel anders worden. Heb wel een trollaccount op FB en Linkedinquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan mooi de naam van je 'anonieme' troll-account worden hier: hemacrema!
En welke mod is dat dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat heeft een bepaalde mod wel nodig
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
In WKN gaat wel goed los. En mensen die zeggen dat die storm nog meevalt, het moet nog beginnen man
De eerste kliko is omgewaaid, zo'n 20 km vanaf het strand landinwaarts...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]Hier wiebelen er momenteel maarliefst ZEVEN takjes lichtjes!
WE GAAN DEAUDT!!!!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste kliko is omgewaaid, zo'n 20 km vanaf het strand landinwaarts...
Die kans zit er idd in!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat er weinig van je zeiltje over gebleven is na vandaag...
Ik zat er gisteren al aan te denken dat het wel wat voor mini-ToT zou zijn. Je raakt er ook helemaal gefascineerd door.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zat net aan een nieuwe sterrenprojector te denken!
Ik had er vroeger eentje met lasers enzo, behoorlijk realistisch allemaal, maar het was vrij zwak en ik gebruikte hem nooit, dus heb ik hem weggegeven.
Voor Mini-ToT heb ik na zijn geboorte iets veel simpelers gekocht en hij is er helemaal door gefascineerd, maar misschien is een professionelere toch wel leuker.
Ja als hij zichzelf overdag helemaal voorbij raast met z'n dolle buien, heeft hij even een kwartiertje rust in z'n bedje nodig, en dan wil hij die projector altijd aan hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat er gisteren al aan te denken dat het wel wat voor mini-ToT zou zijn. Je raakt er ook helemaal gefascineerd door.
Gauw de schuilkelder in!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:21 schreef ToT het volgende:
Oeh!De takjes beginnen wat harder te wiebelen hier!
Ik had gisteren geeneens paddo's nodig om in trance te raken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:28 schreef ToT het volgende:
Een echt goeie projector kan wel interessant zijn als je paddo's gevroten hebt!
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had gisteren geeneens paddo's nodig om in trance te raken.
Wat dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had gisteren geeneens paddo's nodig om in trance te raken.
Eén van mijn favoriete Nederlandstalige nummersquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van mijn favoriete Nederlandstalige nummers
Ik krijg er ook zo'n heerlijk vakantie aan de Zeeuwse kust-gevoel vanquote:
En de trekvogels...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
Staan jullie al buiten met de broek op de enkels voor de rukwinden?
Die grap wou ik net maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
Staan jullie al buiten met de broek op de enkels voor de rukwinden?
Ik heb de grap al gemaakt, jij mag het in de praktijk toepassenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die grap wou ik net maken.
Alweer?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb de grap al gemaakt, jij mag het in de praktijk toepassen
quote:
Gezellig ToT!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef ToT het volgende:
Straks uit eten.
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik tournedos ga eten, of hertenbiefstuk.
Misschien toch maar hertenbiefstuk, want dat is niet altijd verkrijgbaar.
Lijkt me idd wel ja, dan wordt dat dus mijn keuze!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig ToT!![]()
Hertenbiefstuk lijkt mij ook wel lekker.. wild seizoen is ook bijna afgelopen toch?
Daar denkt Eunice Storm anders overquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig ToT!![]()
Hertenbiefstuk lijkt mij ook wel lekker.. wild seizoen is ook bijna afgelopen toch?
Hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:39 schreef maily het volgende:
[..]
Daar denkt Eunice Storm anders over
https://www.rtlnieuws.nl/(...)knmi-windstoten-naam
Mooi dezequote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:39 schreef maily het volgende:
[..]
2020 was ook met storm Dennisquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:39 schreef maily het volgende:
[..]
Flut stadionquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
@:Haags
ADO station gaat het dak er af.
Dat stevige staal van de Kuip blijft wel goed staanquote:
Ohw dus dat kwam net voorbij vliegen.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw dus dat kwam net voorbij vliegen.
Ik ben ook maar even op tijd boodschappen wezen doen.quote:
Principessa.quote:
groot gelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook maar even op tijd boodschappen wezen doen.
quote:
Stapel stoeptegels op de vloer leggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb wel respect voorr dit ding wat in al die wind nog overeind staat..
Of gewoon tussen 2 stoeptegels in klemmen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stapel stoeptegels op de vloer leggen.
Paar tentharingen en wat scheerlijnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Of gewoon tussen 2 stoeptegels in klemmen.
Aan een surfplank vastknopen en het water op pleuren!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paar tentharingen en wat scheerlijnen.
Milieubewust.quote:
Hij wilt jou gewoon niet zien en mama welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT vet in paniek door de storm.
Gauw naar boven gebracht waar zijn mama zich aan het omkleden is voor het diner straks.Hij klinkt meteen een stuk vrolijker.
Gezien hoe de wind staat, zou hij eigenlijk op Rottumerplaat terecht gekomen moeten zijn!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van Friesland naar Ost-Friesland
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij wilt jou gewoon niet zien en mama wel
Een grensgeval.quote:
Gezien waar Zwolle terecht gekomen is, moet ik mijn Pools maar eens gaan oppoetsen.quote:
Bomen zijn dus niet altijd relaxed...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)om-op-auto-in-diemen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik leef nog...
[ link | afbeelding ]
Ja en ja...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow u is bezig met draaien op het moment?
En het plaatje is nog klikbaar ook!
En de vertaling?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien waar Zwolle terecht gekomen is, moet ik mijn Pools maar eens gaan oppoetsen.
Ik ken alleen maar (fonetisch, dus de spelling zal vast verkeerd zijn) "Chezen chien pierdolich ze stobon?"
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:51 schreef ToT het volgende:
Ah, nu werkt het wel.
Alleen gaan we zo de storm trotseren.
"Wil je met me neuken?"quote:
Ja, lekker de weg op nu...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx man!
Dit nummer is straks wel toepasselijk!
Ik had het kunnen weten ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
"Wil je met me neuken?"
Piersich schijnt net iets minder lomp te zijn, maar is nog steeds wel een garantie voor dat je het komende uur met een ronde handafdruk op je wang rondloopt.
quote:
Leuk voor Mini ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef ToT het volgende:
Zondigen met Sebastiaan!
We kijken momenteel The Sinner op Netflix. Best aardig!2e seizoen komt wat langzamer op gang dan het eerste, maar begint nu wel wat beter te worden.
In het algemeen boeit het hem niet eens zo, maar op spannende momenten leid ik hem wel ff af, of zet ik het uit.quote:
Ik kiijk Inventing Anna.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef ToT het volgende:
Zondigen met Sebastiaan!
We kijken momenteel The Sinner op Netflix. Best aardig!2e seizoen komt wat langzamer op gang dan het eerste, maar begint nu wel wat beter te worden.
Is dat wat?quote:
Goed verhaal wel,denk dat Mevrouw ToT het ook wel leuk gaat vinden.quote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed verhaal wel,denk dat Mevrouw ToT het ook wel leuk gaat vinden.
Lekker ite.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:13 schreef hemarookworst het volgende:
NL Alert paniek paniek paniek!!!!111
quote:
Die zit bij de buren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef maily het volgende:
Heeft @:aloa zich al gemeld? Die zit toch in the eye of the storm?
Ik zag hem nog ff langs gewaaid in WKNquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef maily het volgende:
Heeft @:aloa zich al gemeld? Die zit toch in the eye of the storm?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef maily het volgende:
Een vriend van mij zit nu op Texel, weersomstandigheden daar zijn heel slecht. Gevoelstemperaturen van tegen de nul, veel regen en windvlagen van 120 tot 130 km per uur. Ze zijn nu volledig geïsoleerd en zijn schoonmoeder doet niks anders dan door het keukenraam kijken.
Hij denkt dat als het zo doorgaat, dat hij geen andere keuze heeft dan haar binnenlaten .....
Zou dat nog mogen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Brandweer staat te wachten tot het misgaat? Niet die auto's bij de kerk weghalen?
Het mag wel maar waarom levens riskeren als er geen levens in gevaar zijn?quote:
quote:
Ik doe het nu boven een emmer, gooi ik morgen leeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
Balustradehopen is wel een uitdaging nu @:Grrrrrrrr
Grrrrrrrrrquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn bezoek komt vanavond niet omdat het zo hard woeit zelfs.
Bolk!quote:
Op het feit na dat mijn bezoek niet komt vanwege de storm mag ik niet klagen.quote:
preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op het feit na dat mijn bezoek niet komt vanwege de storm mag ik niet klagen.
Ik trek er gewoon eentje open![]()
![]()
Niet eens. Maar ik begrijp het wel. Ik heb mijn trip naar de glasbak ook even tot morgen uitgesteld. Lagen hier al hele hordes kliko's om vanmiddag, toen het nog niet eens op het hoogtepunt was. Je zal maar net die ene dakpan tegen je dakpan krijgenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
preciesproost
woon je in het slechtse deel dan?
ja das niet echt tof neequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet eens. Maar ik begrijp het wel. Ik heb mijn trip naar de glasbak ook even tot morgen uitgesteld. Lagen hier al hele hordes kliko's om vanmiddag, toen het nog niet eens op het hoogtepunt was. Je zal maar net die ene dakpan tegen je dakpan krijgen
Nee precies, dan ben je opeens een martelaar van Thierry Baudet of zo:"HET ZONNEPANEEL KWAM VAN LINKS!"quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja das niet echt tof nee
of onthoofd door een vliegend zonnepaneel
wat is dat toch dat mensen Thierry overal in betrekkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee precies, dan ben je opeens een martelaar van Thierry Baudet of zo:"HET ZONNEPANEEL KWAM VAN LINKS!"
Momenteel nou eenmaal de grootste mafklapper in de Nederlandse politiek. Wat best een prestatie gezien wat er allemaal zitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is dat toch dat mensen Thierry overal in betrekken![]()
Het was net even rustig,nu trekt het weer aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep hier ook
maar jullie langer he
ben blij als het voorbij isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was net even rustig,nu trekt het weer aan.
die eer gaat wat mij betreft echt naar Markquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Momenteel nou eenmaal de grootste mafklapper in de Nederlandse politiek. Wat best een prestatie gezien wat er allemaal zit
Anders ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |