Ik ben nog een paar km wezen lopen met d'r. In open vlakte. dat was echt vechten tegen de wind om terug te komen. Pijn in m'n beenspieren van het kracht zettenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Hoe doen jullie dat met hond uitlaten broeders?
Klote man, sterkte.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:08 schreef the-eye het volgende:
Diverse pannen van mń dak af. Ook een hoekpan op de westkant. Dat wordt echt spannend vannacht. Als de wind er onder slaat ben ik de lul. De wind gilt hier nu. Is echt scary
Thnxquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klote man, sterkte.
Hier valt het allemaal relatief nog wel mee op de Veluwe, is maar kracht 8 hooguit. Met wat geluk geen dakpannetjes op straat morgenochtend.
Komt door die kankah wind en omdat iemand die kankahplaten niet goed vast gespijkahd heeft.quote:
Halleluja!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Thnx
Zie dat het morgenmiddag gaat regenen dus ik moet morgen met windkracht 5 het dak op om die pannen terug te leggen
Say halleluja!
Toen ik 20 jaar geleden nog eten bezorgde waren dit soort slechte omstandigheden altijd wel lucratief ivm fooi. Maar dat schijnt nu ook allemaal minder te zijn met online bestellen en betalen e.d.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nu eten bestellen bij dat soort clubs is ook asociaal vind ik. Beetje rekening houden met die arme bezorgers.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:15 schreef roos94 het volgende:
Tot wanneer duurt dit shit ik ben bang
Hangt er vanaf waar je ergens in het land zit, maar toen ik net even op Windy keek zag ik dat het bij mij (Amsterdam) nog zeker tot middernacht zou aanhouden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:15 schreef roos94 het volgende:
Nooitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:15 schreef roos94 het volgende:
Zeelandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je ergens in het land zit, maar toen ik net even op Windy keek zag ik dat het bij mij (Amsterdam) nog zeker tot middernacht zou aanhouden.
Nog nooit zo blij geweest dat ik op 1 hoog woonquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:12 schreef tjoptjop het volgende:
Zullen de mensen die op 40+ hoog wonen in zo'n woontoren in bijv. Rotterdam al kotsmisselijk zijn
Serieus? Mijn kids zitten daar vlakbij op school.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is om de hoek. Het komt zo wel erg dichtbij @:haags
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |