SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Van het aanrecht wel, ja. Ging vorig jaar ook zo goed toen Jowi met zijn billen een gebarste kookplaat veroorzaaktequote:
Cholesterol zal lekker hoog zijn, richting hart-verknetteringquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De meesten sporten daar elke dag, dus denk dat dat wel meevalt
Ja, mooi was datquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:48 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Van het aanrecht wel, ja. Ging vorig jaar ook zo goed toen Jowi met zijn billen een gebarste kookplaat veroorzaakte
Sterker nog, ik zie je helemaal niet.quote:
We hebben Salarquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja ik moest er ook om lachen. Ik mis wel zo'n Jowi type in het huis, nu
Choelio geen waardige vervanger dan?!quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja ik moest er ook om lachen. Ik mis wel zo'n Jowi type in het huis, nu
Ja das waar. Hij zou best nog een maatje van Jowi kunnen zijn geweest. Zelfde soort humor, en fekte🤣quote:
nee dat is helaas wel een groot gemisquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zie je helemaal niet.![]()
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja das waar. Hij zou best nog een maatje van Jowi kunnen zijn geweest. Zelfde soort humor, en fekte🤣
Ik heb het niet zo met dominees die continue, bij alles wat ze vertellen, een preek van een uur geven🤣quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:50 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Choelio geen waardige vervanger dan?!
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:50 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Choelio geen waardige vervanger dan?!
Daar ben ik me wel van bewust ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dat is helaas wel een groot gemis
Äbsoluut mee eens. Hij een tobias staan hoog op mijn lijstje winnaarsquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is zeker waarIk vind hem echt heel tof. En intrigerend ook. Slimme jongen, grappig, en heeft duidelijk ( wat mij betreft ) goede normen en waarden.
Nee, dat moet je anders zien. Hij voelt je, is heel invoelend en begrijpt je, is warm, en erg in je geïnteresseerd.....toch mooi?!quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met dominees die continue, bij alles wat ze vertellen, een preek van een uur geven🤣
Ambulance met dwangbuis staat wel klaarquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een levensgrote eierschaal het huis ingereden voor Leroy? Mijn god wat een zeiksnor is dat
Zo mooi dat ik er ziek van word😅 het zal best een lieve man zijn, maar ik heb gewoon niets met zijn mannier van comunicerenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:55 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Nee, dat moet je anders zien. Hij voelt je, is heel invoelend en begrijpt je, is warm, en erg in je geïnteresseerd.....toch mooi?!
Ik wacht op het moment dat Tobias uit zijn rol springt. Ik verwacht volgende weekquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
BB is weer chagrijnig hoor. Tjonge jonge.
Toby wordt er opstandig van
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zo mooi dat ik er ziek van word😅 het zal best een lieve man zijn, maar ik heb gewoon niets met zijn mannier van comuniceren
Plottwistttquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat Tobias uit zijn rol springt. Ik verwacht volgende week
Helemaal booswoest en met dingen gooien, mensen uitschelden. Dat zou zo leuk zijn.
Levert vast top tv opquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat Tobias uit zijn rol springt. Ik verwacht volgende week
Helemaal booswoest en met dingen gooien, mensen uitschelden. Dat zou zo leuk zijn.
Slaan met zijn toilettasquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel huilt niet, heb terug gekeken, ze is gewoon sjaggie dat zegt ze ook al 2 dagen, ivm haar maand stondenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:55 schreef Sofia35 het volgende:
Nawel huilt ?
Ik denk dat ze zich flink buitengesloten voelt en nouchine trapt er niet meer in.
Wat een gezelligheid net in de hottub echt leuk om te zien
Sst. Niet verder vertellen. maar Nawel heeft weekstonden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nawel huilt niet, heb terug gekeken, ze is gewoon sjaggie dat zegt ze ook al 2 dagen, ivm haar maand stonden
Lijkt me kut als je dat maandelijks hebt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nawel huilt niet, heb terug gekeken, ze is gewoon sjaggie dat zegt ze ook al 2 dagen, ivm haar maand stonden
Hopelijk verteld BB dat ze binnen moeten blijven, anders waait Hanne nog weg.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wie weet morgenmiddag aktie in de tent, waait het dak van BB er af door Eunice
Vliegerenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hopelijk verteld BB dat ze binnen moeten blijven, anders waait Hanne nog weg.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:03 schreef GayGuy het volgende:
Fijne streamnacht nog gewenst, ik ga off
Trustequote:Op donderdag 17 februari 2022 23:03 schreef GayGuy het volgende:
Fijne streamnacht nog gewenst, ik ga off
Kan dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:03 schreef Sofia35 het volgende:
Nouchine is zo veel leuker en positiever zonder een nawel om haar heen.
Fake news, fear mongering.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wie weet morgenmiddag aktie in de tent, waait het dak van BB er af door Eunice
Ja, kennelijk volgt Nawel niet 24/7quote:
Dan is volg optie van Nawel stuk. Wie heeft het bonnetje?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, kennelijk volgt Nawel niet 24/7
In je mailquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan is volg optie van Nawel stuk. Wie heeft het bonnetje?
Overleeft het ook deze week weer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:09 schreef Sofia35 het volgende:
Nawel staat niet voor niks zo vaak op de bank hè. 4e week nu
Ja Leroy gaat maar zij gaat niet veel verder komenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Overleeft het ook deze week weer.
Dat is eerder Leroy, wat een jankbak is datquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:10 schreef Sofia35 het volgende:
Ik heb zelfs 2x gestemd dat nawel mag blijven maar na de streams van vanavond ben ik haar zat. Ze zit nooit ergens bij altijd dat gemok en gedoe. Lekker naar huis
Heel graag.... vannacht nog afvoeren en droppen ergens in het Zwarte woudquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Eerst die weet je wel militair weg
Zet eerst die kachel maar eens uit. 16 gradenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Viering van 50 dagen BB met een 24 uurs opdracht
Ik vrees dat haar getikte TikTok leger erg sterk isquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:11 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ja Leroy gaat maar zij gaat niet veel verder komen
Tot morgen rinardoquote:
Masturbatiequote:
Leroy is het aan huilen, praktisch de hele dagquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uitgewerkt, mijn streams lagen er meer dan 10 uur uit, dus weinig opnames ....![]()
Nog iets om terug te zoeken ?
Ruzie tussen Julio en Nawel, heb het niet gezien, alleen hier gelezen, daarna Julio en Leroy buiten roddelen over Nawel, weet geen tijdquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uitgewerkt, mijn streams lagen er meer dan 10 uur uit, dus weinig opnames ....![]()
Nog iets om terug te zoeken ?
Dat heb ik allemaal niet, wel de hottub sessie van de laatste uren, ga ik zo monteren ...quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:37 schreef odie22 het volgende:
Leroy is het aan huilen, praktisch de hele dag
Die is hilarischquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet, wel de hottub sessie van de laatste uren, ga ik zo monteren ...
Dank je, klinkt goed, heb opnames vanaf 1900 uur ...quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruzie tussen Julio en Nawel, heb het niet gezien, alleen hier gelezen, daarna Julio
en Leroy buiten roddelen over Nawel, weet geen tijd
Rond 19.00 - 19.30 uur moet het geweest zijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ruzie tussen Julio en Nawel, heb het niet gezien, alleen hier gelezen, daarna Julio en Leroy buiten roddelen over Nawel, weet geen tijd
Het valt niet mee in een huis vol imbecielen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:33 schreef odie22 het volgende:
liegoy is weer aan het huilen, wat een kneus is het toch
Ze had al veel volgers. Heeft al meer gedaan. Ze heeft niet meer nieuwe volgers.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar Grace gaat dus gemakkelijk BB winnen omdat ze een gigantisch aantal followers jheeft op Instagram. Behoorlijk jammer toch? Zou de rest eens moeten weten. Ze maken geen schijn van kans.
R2D2 is inmiddels geactiveerdquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:47 schreef Flow3r het volgende:
Altijd na het welterusten wensen dat apparaat niet meteen opzetten , bang dat ze toch nog gaan fluisteren en hij iets zal missen
[ afbeelding ]
Leuk om het schurft te noemen, het is 'n droge huid door de littekens van brandwonden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ff de schurft er af krabben en dan lekker slapie doen
ja dat is ook goed, ben heul flexibelquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leuk om het schurft te noemen, het is 'n droge huid door de littekens van brandwonden.
Ik denk qua volgers eerder napalmquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar Grace gaat dus gemakkelijk BB winnen omdat ze een gigantisch aantal followers jheeft op Instagram. Behoorlijk jammer toch? Zou de rest eens moeten weten. Ze maken geen schijn van kans.
die volgers zijn niet ouder dan 12 , doe mogen nog niet stemmenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:54 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik denk qua volgers eerder napalm
Ik niet, mijn vader is in '68 overleden na 'n ongeluk op de Hoogovens Staalfabriek, arme man was voorquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat is ook goed, ben heul flexibel
I know maar Tobias is de enige die in de buurt komt. Het voelt oneerlijk als iemand al zo veel volgers heeft, in het huis wordt toegelaten en als ze daadwerkelijk wint, zullen de andere bewoners dat ook zo ervaren en terecht. Het is een TE groot verschil met de rest. En dan nog dat grensoverschrijdend gedrag erbij waar ik niks van merk dat er iets aan werd gedaan....Ik vind haar op zich heus wel leuk maar niet per definitie de winnaar van BB dit jaar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze had al veel volgers. Heeft al meer gedaan. Ze heeft niet meer nieuwe volgers.
Tobias heeft bv 22.000 nieuwe volgers. Alleen BB kijkers.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:54 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik denk qua volgers eerder napalm
ja dat is heel spijtig voor jou Fritsie, maar ik ga niet bij elke opmerking bedenken of er ooit ergens eens iets ergs met iemand is gebeurd, dan ga ik wel in het libelle topic postenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik niet, mijn vader is in '68 overleden na 'n ongeluk op de Hoogovens Staalfabriek, arme man was voor
75% verbrand en heeft maanden pijn geleden voor die overleed. En werd gek van de jeuk door die
littekens.
Maar om over iemand te zeggen dat die schurft heeft vind ik nogal bot. En nu klaar ik heb ff m'n gal kunnen spuienquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat is heel spijtig voor jou Fritsie, maar ik ga niet bij elke opmerking bedenken of er ooit ergens eens iets ergs met iemand is gebeurd, dan kan ga ik wel in het libelle topic posten
Hij verdient voor nu om BB te winnen. Maakt de leukste stream / tv momenten sowieso.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:57 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar er zijn nog wel wat weken. Ik denk dat Salar grote kans maakt.
Ze heeft een waarschuwing gehad. Vertelde ze vanmorgen aan Tobias.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
I know maar Tobias is de enige die in de buurt komt. Het voelt oneerlijk als iemand al zo veel volgers heeft, in het huis wordt toegelaten en als ze daadwerkelijk wint, zullen de andere bewoners dat ook zo ervaren en terecht. Het is een TE groot verschil met de rest. En dan nog dat grensoverschrijdend gedrag erbij waar ik niks van merk dat er iets aan werd gedaan....Ik vind haar op zich heus wel leuk maar niet per definitie de winnaar van BB dit jaar.
Waarom staat ze dan op 1 qua populariteit volgens jou?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze heeft een waarschuwing gehad. Vertelde ze vanmorgen aan Tobias.
Vorig jaar had Zoey al veel volgers. Herft haar toen niet geholpen.
Verwacht Grace zoiezo in de finale, maar niet door die Insta volgers.
Jeuk maakt je gek, heb het 2 keer ervaren met mijn beide zwangerschappen.. Ik had last van zwangerschapsjeuk. Wens ik niemand toequote:Op donderdag 17 februari 2022 23:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik niet, mijn vader is in '68 overleden na 'n ongeluk op de Hoogovens Staalfabriek, arme man was voor
75% verbrand en heeft maanden pijn geleden voor die overleed. En werd gek van de jeuk door die
littekens.
Ik verwacht dat eigenlijk helemaal niet. Krijg het idee dat mensen wel een beetje klaar zijn met dat neppe Grace Tobias gedoe.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze heeft een waarschuwing gehad. Vertelde ze vanmorgen aan Tobias.
Vorig jaar had Zoey al veel volgers. Herft haar toen niet geholpen.
Verwacht Grace zoiezo in de finale, maar niet door die Insta volgers.
Kan nog veel gebeuren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
I know maar Tobias is de enige die in de buurt komt. Het voelt oneerlijk als iemand al zo veel volgers heeft, in het huis wordt toegelaten en als ze daadwerkelijk wint, zullen de andere bewoners dat ook zo ervaren en terecht. Het [quote]Op donderdag 17 februari 2022 23:57 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar er zijn nog wel wat weken. Ik denk dat Salar grote kans maakt.
kan toch , is heel erg actueel nu , heb nooit gehoord dat hij heeft verteld dat hij jeuk had aan zijn hoofd van de littekens.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar om over iemand te zeggen dat die schurft heeft vind ik nogal bot. En nu klaar ik heb ff m'n gal kunnen spuien
Thanks weerDGK je bent goud waard!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuke momenten, veel lol in de hottub vanavond .....![]()
Plezier in de hottub deel 1 - 17 februari 2022. https://streamable.com/rtdv1f
Plezier in de hottub deel 2 - 17 februari 2022. https://streamable.com/7vavz7
Ja voor zover we gezien hebben klopt dat. Het zegt verder eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Bij de SV staat een top 10 van gisteren die Salar heeft gezien? Dat weet ik niet. Staat Grace op 1.
Een paar weken geleden stond bij de ranking Grace ook op 1 en Tobias op 2. Het zegt juist alles. Let maar op. Ik hoop van niet uiteraard. Maar toch is het begin van het spel al oneerlijk begonnen met een Grace die een gigantisch aantal volgers heeft t.o,v de rest en dat weten de andere inwoners niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja voor zover we gezien hebben klopt dat. Het zegt verder eigenlijk niks.
Ze zijn nu wel allebei populair maar er is nog best een tijd te gaan. Je ziet steeds meer dat mensen moe zijn van Grace en Tobias. Die gaan allebei nooit winnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Een paar weken geleden stond bij de ranking Grace ook op 1 en Tobias op 2. Het zegt juist alles. Let maar op. Ik hoop van niet uiteraard. Maar toch is het begin van het spel al oneerlijk begonnen met een Grace die een gigantisch aantal volgers heeft t.o,v de rest en dat weten de andere inwoners niet.
Ik ben moe van Grace met dat eeuwige zingen van haar, het constante luid zijn om op te willen vallen, en Tobi is een saaie ouwe lul die alleen stemmen krijgt omdat ie zo ' knap 'quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn nu wel allebei populair maar er is nog best een tijd te gaan. Je ziet steeds meer dat mensen moe zijn van Grace en Tobias. Die gaan allebei nooit winnen.
Nu mag je er wel mee stoppen. Je inlevingsvermogen is tenenkrommend!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
kan toch , is heel erg actueel nu , heb nooit gehoord dat hij heeft verteld dat hij jeuk had aan zijn hoofd van de littekens.
gadverquote:Op vrijdag 18 februari 2022 01:15 schreef engine het volgende:
Wrijft met een slap handje nog z'n gezicht
Die Nawel is echt vals. Dan nog liever Leroy. Die gaat er volgende week dan toch wel uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 05:54 schreef ledn81 het volgende:
[ twitter ]
Julio lijkt zich steeds meer aan Nawel te irriteren. Gister tijdens eten liep ze boos weg en lijkt ie eindelijk door te hebben gekregen hoe oprecht ons Nawelletje is. Dat besprak ie na het eten met Leroy in de tuin. Het draait allemaal om de prinses (behalve een paar dagen voor de nominaties)
Zo raar dat mensen zo vaak kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 06:38 schreef GayGuy het volgende:
https://imgur.com/a/otBb6O2 feestboek uber Nawee fan🤣
Hoop dat de link werkt, want krijg de foto niet hier
hahahaha vorig jaar waren er ook 2 die hadden heel veel followers, en boerinnetje jill wonquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
Eigenlijk klopt dat niet hè. Ze moeten eigenlijk per IP-adres een keer stemmen. Nu kan je oneindig veel account aanmakenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 06:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahahaha vorig jaar waren er ook 2 die hadden heel veel followers, en boerinnetje jill won
elk email adres kan je een rtl of de belgische versie een account mee aanmaken, dus als je 5 email adressen hebt/maakt dan kan je al 10 x stemmen. ik stem altijd 6 x met mn eigen die van mn vrouw en die van de zaak dus 6 mail adressenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo raar dat mensen zo vaak kunnen stemmen.
kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt dat niet hè. Ze moeten eigenlijk per IP-adres een keer stemmen. Nu kan je oneindig veel account aanmaken
Heb ik ook al eerder aangegeven maar dat willen mensen niet lezen en is veel makkelijker om iemand "belachelijk" te maken. En nee ik kom niet van het Libelle forum.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leuk om het schurft te noemen, het is 'n droge huid door de littekens van brandwonden.
Ja en nee, als het per ip is zou ik op mijn favoriet kunnen stemmen maar mijn puber zou dan niet meer kunnen stemmen. Dus voor beide valt wat te zeggen..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt dat niet hè. Ze moeten eigenlijk per IP-adres een keer stemmen. Nu kan je oneindig veel account aanmaken
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
ADHD-erquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:29 schreef juul. het volgende:
Nouch is ook altijd vrolijk, ik heb haar nog nooit sjaggie gezien
Goedemorgen allemaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:29 schreef juul. het volgende:
Wacht maar tot ze weer thuis is en gewoon elke ochtend weer naar d'r werk moetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:29 schreef juul. het volgende:
Navel toch ook op TikTok? Hoorde ik toen ze er net in was.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Een paar weken geleden stond bij de ranking Grace ook op 1 en Tobias op 2. Het zegt juist alles. Let maar op. Ik hoop van niet uiteraard. Maar toch is het begin van het spel al oneerlijk begonnen met een Grace die een gigantisch aantal volgers heeft t.o,v de rest en dat weten de andere inwoners niet.
Daar snap ik ook niks van.quote:
Wat is het nut er ook van?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb gistermiddag Tobias horen zeggen dat hij wilde dat ze weer normaal zouden kunnen leven. Met onbeperkt warm water. Met koffie als ze dat willen. Normaal brood en beleg.
Hij vind het wel weer genoeg geweest. En vind het ook raar dat ze deze *omstandigheden zo lang volhouden.
*Beperkt water. Beperkt koffie. Zelf brood bakken. Geen beleg op brood. etc etc
Is ook vrij zinloos inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb gistermiddag Tobias horen zeggen dat hij wilde dat ze weer normaal zouden kunnen leven. Met onbeperkt warm water. Met koffie als ze dat willen. Normaal brood en beleg.
Hij vind het wel weer genoeg geweest. En vind het ook raar dat ze deze *omstandigheden zo lang volhouden.
Inderdaad. Dit is alleen leuk als ze de groepen hebben opgesplitst in rijk en arm.quote:
Tuurlijk moet BB gewoon die Jackpot even aan Toob geven, al dat wachten met die minkukels om je heen.. wat is het nutquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
Hij vind het wel weer genoeg geweest. En vind het ook raar dat ze BB deze *omstandigheden zo lang volhoudt.
Had ze sowieso meer basisproducten gegeven, zoals boter en kaas, dat brood bakken vindt ik dan wel weer goed, worden ze ook gemotiveerd om wat te doen. De hele week hetzelfde eten vindt ik ook nergens op slaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
Hij vind het wel weer genoeg geweest. En vind het ook raar dat ze BB deze *omstandigheden zo lang volhoudt.
Eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Had ze sowieso meer basisproducten gegeven, zoals boter en kaas, dat brood bakken vindt ik dan wel weer goed, worden ze ook gemotiveerd om wat te doen. De hele week hetzelfde eten vindt ik ook nergens op slaan.
Dat doet ze al de hele tijd in huis. Niet nu pasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:39 schreef tiki het volgende:
Het valt mij op dat Vera de laatste dagen vaak aan het dansen is en andere dingen doet om minder 'saai' te zijn, maar op 1 of andere manier vind ik het allemaal 'net-niet'....
Het doet me aan Els denken. Die probeerde ook mee te doen maar het paste om de een of andere reden niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:39 schreef tiki het volgende:
Het valt mij op dat Vera de laatste dagen vaak aan het dansen is en andere dingen doet om minder 'saai' te zijn, maar op 1 of andere manier vind ik het allemaal 'net-niet'....
Oke, het was mij niet eerder opgevallen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat doet ze al de hele tijd in huis. Niet nu pas
Daar heb je ook weer een punt. Lastig dit, zo vind ik persoonlijk de stemmingen niet eerlijk gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en nee, als het per ip is zou ik op mijn favoriet kunnen stemmen maar mijn puber zou dan niet meer kunnen stemmen. Dus voor beide valt wat te zeggen..
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:44 schreef tiki het volgende:
Wat is Julio nou in zichzelf aan het prevelen daar buiten.....
Ik denk dat er elke week andere stagiaires zijn. Daarom gaat er veel mis.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Stagiaire vast verkeerd het aantal batterijen geteld
Ik houd hoop dat Hanne vandaag wegwaaidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Klein kansje dat het dak van het huis waait met windkracht 8 vanaf 14.00 uur.
Is Leroy aan het bidden?
Ja, die moet echt oppassen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik houd hoop dat Hanne vandaag wegwaaid
Ze stond net al even buiten.
Mooi weer voor een buitenopdracht.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio vond net dat het buiten al te hard woei .. ging weer naar binnen... dat wordt nog wat
Ik kan me er iets bij voorstellen. Ze moeten wellicht toch even wat spullen van buiten in veiligheid brengen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal BB ze vertellen dat er weer een extra bewoner is en de vorm van een storm?
Ja even de sauna binnen zetten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Ze moeten wellicht toch even wat spullen van buiten in veiligheid brengen.
Over Naarwel?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:51 schreef juul. het volgende:
Julio prevelt; ik hoop zo dat zij naar huis gaat, wat mij betreft........maar niet........tuurlijk tuurlijk
Je kan het wel invullen
Er zwerft inderdaad wel wat los spul in die tuinquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Ze moeten wellicht toch even wat spullen van buiten in veiligheid brengen.
Vind haar ook altijd een beetje nep overkomen. Wil er graag bijhoren. Heel veel inhoudelijks heeft ze niet te vertellen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:39 schreef tiki het volgende:
Dat weet ik zeker. Die is al best wat kilo's aangekomen kon je gisteren zien in haar bikini.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
Vera. Drie eetlepels suiker in een half schaaltje kwark/yoghurt. Kaas op gefrituurd brood.
Sommige twintigers kunnen het hebben maar ik denk dat Vera pondjes er bij eet.
True. Alleen hebben ze verder amper suiker toch? Ik weet even niet of Vera elke keer mee doet met het sporten, maar ze kan het op zich wel hebben. Ze zei eergisteren inderdaad dat ze al was aangekomen. Nouch was juist afgevallen en Nawel ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
Vera. Drie eetlepels suiker in een half schaaltje kwark/yoghurt. Kaas op gefrituurd brood.
Sommige twintigers kunnen het hebben maar ik denk dat Vera pondjes er bij eet.
Maar dat is wel hoe ze isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind haar ook altijd een beetje nep overkomen. Wil er graag bijhoren. Heel veel inhoudelijks heeft ze niet te vertellen.
Nep vind ik haar niet overkomen, eerder dat ze zich vaak geen houding weet te geven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind haar ook altijd een beetje nep overkomen. Wil er graag bijhoren. Heel veel inhoudelijks heeft ze niet te vertellen.
Vera rookt ook niet meer sinds ze in dat huis is. Dat gaan mensen vaak compenseren met meer eten. Ze past nog steeds haar kleding dus zal wel meevallen. Ik kwam 10 kilo aan na het stoppen met roken. Jaar later was het er weer vanaf.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
True. Alleen hebben ze verder amper suiker toch? Ik weet even niet of Vera elke keer mee doet met het sporten, maar ze kan het op zich wel hebben. Ze zei eergisteren inderdaad dat ze al was aangekomen. Nouch was juist afgevallen en Nawel ook.
Ja, dat zal vast ook meespelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera rookt ook niet meer sinds ze in dat huis is. Dat gaan mensen vaak compenseren met meer eten. Ze past nog steeds haar kleding dus zal wel meevallen. Ik kwam 10 kilo aan na het stoppen met roken. Jaar later was het er weer vanaf.
Ik wist niet dat zij een roker wasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera rookt ook niet meer sinds ze in dat huis is. Dat gaan mensen vaak compenseren met meer eten. Ze past nog steeds haar kleding dus zal wel meevallen. Ik kwam 10 kilo aan na het stoppen met roken. Jaar later was het er weer vanaf.
Als hij weer thuis komt kan hij zijn moeder helpen met de afwas en stofzuigen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:01 schreef engine het volgende:
Salar gaat stofzuigen. Heeft hij nog nooit gedaan en weet niet hoe het ding werkt.
ga jij je er ook nog even mee bemoeien ? je hebt er een sport, levenswerk, geef het een naam, van gemaakt om elke post en elke cap van mij te bekritiseren, dus ik zal voortaan elke post eerst even naar jou sturen, dan kan je er een politiek correcte post van maken, lekker kumbaya-enquote:Op vrijdag 18 februari 2022 01:07 schreef Harry het volgende:
[..]
Nu mag je er wel mee stoppen. Je inlevingsvermogen is tenenkrommend!
Eergisteren waren er ook al dingen kapot door de ''storm'' die er toen was. Of de dag ervoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:07 schreef Jockari het volgende:
Zou het BB-huis wel bestand zijn tegen die storm ? Want bij jullie in Amsterdam verwachten ze toch wel erg hoge windpieken tot 130 km/uur.
Hij krabbelt niet alleen op die kant van zijn hoofd die verbrand is geweest. Dan zou ik het nog kunnen snappen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:05 schreef tiki het volgende:
Aaaarch..Julio weer krabben aan zijn hoofd boven zijn eten....zou hij dat zelf nou echt niet door hebben hoe vies dat is?
En ook onfatsoenlijk om dat tijdens het gezamenlijke ontbijt te doen.
Oke, hij kan er niks aan doen vanwege zijn littekens, maar dan nog zou hij er beter op kunnen letten om even elders te krabbelen.
Of kunnen Leroy en Hanne uit(z)waaien !quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eergisteren waren er ook al dingen kapot door de ''storm'' die er toen was. Of de dag ervoor.Ben de dagen een beetje kwijt inmiddels.
Dus ik verwacht dat de schade nu wel erger zou zijn. Wellicht waait dat lelijke logo nu een keer van't dak.
De treinen rijden niet vanaf 14.00 uur.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:07 schreef Jockari het volgende:
Zou het BB-huis wel bestand zijn tegen die storm ? Want bij jullie in Amsterdam verwachten ze toch wel erg hoge windpieken tot 130 km/uur.
Ja, dat ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij krabbelt niet alleen op die kant van zijn hoofd die verbrand is geweest. Dan zou ik het nog kunnen snappen.
Hij krabbelt op zijn hele hoofd/gezicht en heel vaak aan zijn neus. Wrijft met volle hand over zijn hoofd. En krabbelt op zijn lijf/rug. En eigenlijk voortdurend.
Ik denk dat het een stress dingetje is.
Geloof ook niet dat het met littekens te maken heeft. Gewoon een smerige gewoonte.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:05 schreef tiki het volgende:
Aaaarch..Julio weer krabben aan zijn hoofd boven zijn eten....zou hij dat zelf nou echt niet door hebben hoe vies dat is?
Oke, hij kan er niks aan doen vanwege zijn littekens, maar dan nog zou hij er beter op kunnen letten om even elders te krabbelen.
Zou wel vet zijn als het hele dak er af waaitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:07 schreef Jockari het volgende:
Dan hebben ze wel een fors probleem.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als het hele dak er af waait
Hij zit de hele dag aan zijn gezicht en hoofd te krabben, ga ondertussen denken dat het een tik van hem is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:20 schreef engine het volgende:
Julio wrijft nog drie keer over zijn neus en mag een wens doen
Het is vanbinnen allemaal wel glitter, maar denk soms aan dat hek dat zonder wind al staat te wiebelen, en dat houten poortje voor de exit met die simpele sluiting. Misschien is BB vanavond dan al gedaan...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als het hele dak er af waait
Ja is belgische fanpage toch. Maar maakt niet uit leroy staat nog steeds onderopquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:25 schreef r0ydr het volgende:
Goedemorgen Nawel heeft een flinke voorsprong nu op fb op Vera
Of het is het haar dat er echt door begint te komen dat voor zoveel jeuk zorgt. Als je iets kaal scheert, en er begint terug haar op te komen, levert dit echt veel irritante jeuk op.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:21 schreef just me het volgende:
[..]
Heb ik ook al eerder aangegeven maar dat willen mensen niet lezen en is veel makkelijker om iemand "belachelijk" te maken. En nee ik kom niet van het Libelle forum.
Typisch gedrag voor een coachquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
kom Julio ga nu eens eerlijk tegen Nawel vertellen wat je gister met Leroy hebt besproken over hoe ze doet en reageert dat je daar niet van gediend bent. Nee liever achter iemands rug
ze zeggen telkens kwark, maar vorig jaar hadden ze emmertjes griekse yoghurt, de struktuur van dit is exact hetzelfde, viel me al enkele keren op. vorig jaar konden we het zien aan de emmertjes, maar dit jaar wordt alles overgegooid in reclamevrij materiaalquote:
Dat is het belangrijkste jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is belgische fanpage toch. Maar maakt niet uit leroy staat nog steeds onderop
BB wenst allemaal dikzakken terug in de wereld gooien. Brood continu bakken met olie en dan dat pindasmeersel derop... jaja cholesterolbommen. Tja, wat moeten ze anders eten.quote:
Hier in Groningen alle scholen 12 uur vrij, ook daaromquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De treinen rijden niet vanaf 14.00 uur.
Haha, ja. Al vind ik die potten wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zeggen telkens kwark, maar vorig jaar hadden ze emmertjes griekse yoghurt, de struktuur van dit is exact hetzelfde, viel me al enkele keren op. vorig jaar konden we het zien aan de emmertjes, maar dit jaar wordt alles overgegooid in reclamevrij materiaal
En ik moet erdoor op me scooter moet werken hoop vroeg klaar te zijn dus duim voor mequote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier in Groningen alle scholen 12 uur vrij, ook daarom
onze poll ligt vera voor https://strawpoll.com/yyvsusjaw/rquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:25 schreef r0ydr het volgende:
Goedemorgen Nawel heeft een flinke voorsprong nu op fb op Vera
Nawel had iedere keer het geluk dat er toch nog iemand mee op de nominatie stond die "nog" meer gehaat werd dan zij... nu ook weer en Vera proeft daar nu ook van.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Vera zal deze week wel overleven, maar denk bij een volgende keer het nog wel eens moeilijk kan worden
Ze kunnen het vergrendelen met 2 plankenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het is vanbinnen allemaal wel glitter, maar denk soms aan dat hek dat zonder wind al staat te wiebelen, en dat houten poortje voor de exit met die simpele sluiting. Misschien is BB vanavond dan al gedaan...
Denk na het wassen vergeten ducktape op te plakken, dat doen ze normaal altijd op de shirts en broekenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha, ja. Al vind ik die potten wel leuk eigenlijk![]()
Wat wel merkwaardig is, is dat Nawel gewoon met een onafgeplakt Nike logo mag lopen op haar trui.
nieuwe storm zal veel minder effect hebben in NL dan in België... dus denk niet dat ze daar echt veel van gaan merken in het huis.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Klein kansje dat het dak van het huis waait met windkracht 8 vanaf 14.00 uur.
Is Leroy aan het bidden?
klinkt bot hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:36 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh![]()
Dat apparaat van leroy klinkt niet best.
Vanaf 14.00 is het gevaarlijk op een fiets of scooter. Je kan ook takken en andere zooi op je hoofd krijgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En ik moet erdoor op me scooter moet werken hoop vroeg klaar te zijn dus duim voor me
Hier in de regio verwachten ze windkracht 10-11 en windstoten tot 145 km per uur. Dat is heel heftigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:36 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
nieuwe storm zal veel minder effect hebben in NL dan in België... dus denk niet dat ze daar echt veel van gaan merken in het huis.
Dat was eerst zo. Inmiddels is Nawel toch redelijk populair geworden en zou waarschijnlijk ook Vera naar huis spelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:35 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Nawel had iedere keer het geluk dat er toch nog iemand mee op de nominatie stond die "nog" meer gehaat werd dan zij... nu ook weer en Vera proeft daar nu ook van.
Tja, wat eten ze thuis allemaal hé ? Buiten de bidons cola dat ze naar binnen zwelgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
True. Alleen hebben ze verder amper suiker toch? Ik weet even niet of Vera elke keer mee doet met het sporten, maar ze kan het op zich wel hebben. Ze zei eergisteren inderdaad dat ze al was aangekomen. Nouch was juist afgevallen en Nawel ook.
True. Maar de dames zijn allemaal niet dik. Dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:39 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Tja, wat eten ze thuis allemaal hé ? Buiten de bidons cola dat ze naar binnen zwelgen.
Ja en ? Hij wil haar er al veel langer uit; terwijl zij dat niet wou doen omdat ze het er moeilijk mee had. Sleezy Julio zat er geen ruk mee in om haar op de nominatie lijst te zetten. Zegt veel over zijn persoonlijkheid. En dat voor een motivator/coach... zullen zijn klanten mee kunnen lachen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Voor Julio komt het beter uit dat Vera weg gaat.
Die stemt op hem.
Dat zijn allemaal gewoonte krabjes, daar heb je geen erg meer in, zelf ben ik eczeemquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:05 schreef tiki het volgende:
quote:
Ja, en? Wat nou Ja, en.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:41 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja en ? Hij wil haar er al veel langer uit; terwijl zij dat niet wou doen omdat ze het er moeilijk mee had. Sleezy Julio zat er geen ruk mee in om haar op de nominatie lijst te zetten. Zegt veel over zijn persoonlijkheid. En dat voor een motivator/coach... zullen zijn klanten mee kunnen lachen.
Daar kan ik mij iets bij voorstellen hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:41 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal gewoonte krabjes, daar heb je geen erg meer in, zelf ben ik exzeem patient en krab ook de hele dag zonder erg, maar ik snap wat je bedoelt hoor maar hij heeft er geen erg in...
Er zijn best veel belgische fans van Vera, en die bovendien Nawel ook uitspuwen hoor... 1 FB-groepje gaat echt niet de indruk maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is belgische fanpage toch. Maar maakt niet uit leroy staat nog steeds onderop
Ja ik ben ook niet blij en dank jequote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vanaf 14.00 is het gevaarlijk op een fiets of scooter. Je kan ook takken en andere zooi op je hoofd krijgen.
Mijn vrijwilligerswerk appte dat ik niet hoefde te komen.Vonden ze te gevaarlijk.
Maar ik duim.
Nee gelukkig niet maar daardoor voel ik wel wat hij voelt, die littekens zullen best wel ongemak geven denk ik, zeker in zo een droge omgeving...misschien moet ie het meer invetten, zie ik em nooit doen eigenlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:44 schreef tiki het volgende:
[..]
Daar kan ik mij iets bij voorstellen hoor.
En vervelend dat je zelf exzeem hebt. Het lijkt mij een heel naar iets om last van te hebben.
Zowel voor jezelf als voor anderen. Gelukkig is het in ieder geval niet besmettelijk en hopelijk behandelen anderen je ook niet zo...
Ik las dat het haar is aangeboden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal gisteren ook wel in de COS voorbij gekomen zijn, Lees het zelf nu pas Grace ook een gedwongen gesprekje met de psycholoog net als Leroy
Gelijk mijn conclusie was iets te snel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las dat het haar is aangeboden.
Dit was ook geen woord maar een daad.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
Maar als Twitter en Facebook dus geen probleem hadden gemaakt van het gegrabbel, was er dus geen waarschuwing. Zegt alweer genoeg. Aangezien je tegenwoordig elk woord moet afwegen, anders krijg je die hele TF-knokploeg over je heen.
Maakt eigenlijk geen verschil voor m'n puntquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit was ook geen woord maar een daad.
Dat niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk geen verschil voor m'n punt
Toch wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk geen verschil voor m'n punt
Mooi.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Vanaf morgen 50 dagen lang geen kapper meer
Begrijp ook die populariteit niet zo goed. Is de maatschappij dan zo gewijzigd in de laatste decade dat men liever sneaky roddel- en neerkijkend walgelijk gedrag heeft ten opzichte van een meer maatschappelijk hart, vriendelijk, lief, en echt oprecht eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was eerst zo. Inmiddels is Nawel toch redelijk populair geworden en zou waarschijnlijk ook Vera naar huis spelen.
Oké, sorry, misschien was ik dan niet duidelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Toch wel.
Al zou je de hele dag het woord kut roepen is er niks aan de hand. Ja je kan het vervelend vinden en het een ordinair woord vinden.
Een kut vastgrijpen is een daad. Valt zelfs onder aanranding.
in een RLS welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:58 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Begrijp ook die populariteit niet zo goed. Is de maatschappij dan zo gewijzigd in de laatste decade dat men liever sneaky roddel- en neerkijkend walgelijk gedrag heeft ten opzichte van een meer maatschappelijk hart, vriendelijk, lief, en echt oprecht eerlijk te zijn.
Nogmaals je hebt mensen die oprecht eerlijk en direct zijn, en die dat enkel zeggen.
Dat denk ik niet, dat ze dat ziet. Ze heeft geen idee hoe het buiten speelt, weet volgens mij ook niet van de waarschuwing van Leroy en weet alleen dat Nawel al drie keer de bank heeft overleefd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Snap niet waarom Vera zich zo druk maakt, ze ziet toch ook wel dat Leroy en Nawel minder goed liggen als zij zelf.
Wat maatschappelijk wel of niet kan is constant in beweging, zeker nu met al die schandalen. Er ligt gewoon een vergroot glas op alles op dit moment. Denk dat als de bewoners op de hoogte zijn, ze zich ook wel anders zouden gedragen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké, sorry, misschien was ik dan niet duidelijk.
Kristof zei bijvoorbeeld een keer '' Sommige vrouwen houden ervan om nagefloten te worden, en anderen niet''.
Toen kreeg hij ook een lading shit over zich heen van mensen op twitter en facebook.
Wat mij opvalt is dat mensen in het huis zich totaal niet druk maken om de actie van grace, ( of ik heb dat gemist ). Dat Leroy in Kristof's tepel kneep, dat Nouch haar vinger tussen Salar's billen duwde.
Maar de kijkers wel. ( zowel met woorden als met daden ).
Staat nog een zinloos aangeschafte koffie machine op t aanrecht........quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Militair weer koffie aan het zetten
Die gebruiken kost te veel koffie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:01 schreef DirtyGrandpa het volgende:
[..]
Staat nog een zinloos aangeschafte koffie machine op t aanrecht........
![]()
Daar heb je gelijk in ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat maatschappelijk wel of niet kan is constant in beweging, zeker nu met al die schandalen. Er ligt gewoon een vergroot glas op alles op dit moment. Denk dat als de bewoners op de hoogte zijn, ze zich ook wel anders zouden gedragen.
Voor hun eigen voordeel... niet voor Vera zelf hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof zegt belangrijkste is dat team Vera blijft. Tobias zegt zowiezo
Maakt geen zier uit... ze weet immers niets over populariteit in de buitenwereld. Van Nawel wist ze wel dat die veel TTvolgers had... en LEGO beweerde ook dat hij veel volgers heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Snap niet waarom Vera zich zo druk maakt, ze ziet toch ook wel dat Leroy en Nawel minder goed liggen als zij zelf.
Ze weet dat ze 6e stond bij de kijkers. Toen ze dat nog niet wist was ze daar behoorlijk aangeslagen van en daarna is ze compleet omgeslagen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat ze dat ziet. Ze heeft geen idee hoe het buiten speelt, weet volgens mij ook niet van de waarschuwing van Leroy en weet alleen dat Nawel al drie keer de bank heeft overleefd.
Dit, maar ook het verschil tussen hoe we ons gedragen en uiten in een grote sociale groep, ten op zichte van wat we voor onzelf denken en hoe we ons gedragen in een groep waarvan we weten hoe zij er over denken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat maatschappelijk wel of niet kan is constant in beweging, zeker nu met al die schandalen. Er ligt gewoon een vergroot glas op alles op dit moment. Denk dat als de bewoners op de hoogte zijn, ze zich ook wel anders zouden gedragen.
Maar dat is toch ook de bedoeling?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja.
Ja, ze zijn zich ook niet bewust (genoeg) van het feit dat je sommige dingen beter niet kunt zeggen. Ze vallen denk ik gauw terug in het gevoel van thuis, waar je in het gezelschap van je vrienden allerlei dingen kunt doen of zeggen zonder consequenties.
Valt mij ook op. Social media stort zich massaal ergens op en laat niet los.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kristof zei bijvoorbeeld een keer '' Sommige vrouwen houden ervan om nagefloten te worden, en anderen niet''.
Toen kreeg hij ook een lading shit over zich heen van mensen op twitter en facebook.
Wat mij opvalt is dat mensen in het huis zich totaal niet druk maken om de actie van grace, ( of ik heb dat gemist ). Dat Leroy in Kristof's tepel kneep, dat Nouch haar vinger tussen Salar's billen duwde.
Tja, omdat de bewoners alle zin van realiteit kwijt zijn, en soms vergeten dat er daar camera's staan.. enkel in hun koppie denken over de volgende nominatie. Het grijpen/tasten/gluren is echt het minste dat in hen opgaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En weer vergeet je even dat dit een spel is, een spel dat je alleen goed speelt als je gemeen bent, liegt, bedriegt, roddelt, bondjes maakt , elkaar zwart maken, maskers opzetten, als je al deze dingen niet goed doet, dan begrijp je dit spel niet, het is de bedoeling dat je doormiddel van bovenstaande dingen , dit spel wint. in een spel mag dit!!!quote:
Ik heb er ook geen moeite meequote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:05 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook de bedoeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |