Man City dumpt al z'n rommel bij Barca (Garcia en Torres)quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:38 schreef chufi het volgende:
Die Ferran Torres is wel een pareltje
Hopelijk houdt hij rekening met de coëfficiëntenpolonaise.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gezellig met Gozubuyuk bij Porto - Lazio
Ik wel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben geen fan van Marciano Vink.
Even onderbouwt als je afkeer jegens ancelotti?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben geen fan van Marciano Vink.
Je trapt er wéér in slobquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij zegt toch alleen maar voorspelbare dingen?
Dat vind ik juist wel meevallen, in ieder geval niet meer dan een ander. Ik vind hem vaak wel een verfrissende invalshoek hebben. (en hij kwam erg sympathiek over in de pantalic podcast)quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In het rijtje analisten wat sowieso tragisch is valt het bij hem heel erg mee en durft zijn mening te geven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben wel positiever geworden over Vink ja, ik vind dat hij zich heeft ontwikkeld.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:04 schreef Tagliano het volgende:
Oh @:maxi-mus is dan voor mijn gevoel radicaal van mening veranderd
Dat zeker. Maar ik vind een Bruggink 10x ergerlijker, wellicht ook omdat hij nogal duidelijk voor een club is.quote:
Ze hadden al gezegd kwart over 9/half 10, na de voorbeschouwing.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan Jan-Jood stoppen met praten en kunnen we gaan schakelen of zit ik verkeerd?
We moeten eerst nog de samenvatting van PSV ondergaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan Jan-Jood stoppen met praten en kunnen we gaan schakelen of zit ik verkeerd?
Mijn godquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hadden al gezegd kwart over 9/half 10, na de voorbeschouwing.
Bij Bruggink heb ik vooral dat het allemaal een beetje nietszeggend is maar op zich vind ik het nog een redelijk sympathieke man (je hebt er alleen als analist geen zak aan)quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ik vind een Bruggink 10x ergerlijker, wellicht ook omdat hij nogal duidelijk voor een club is.
Ik vind hem wel sympathiek ja. Overigens kan ik Pi-air ook steeds beter verdragen, zeker bij ESPN.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Bruggink heb ik vooral dat het allemaal een beetje nietszeggend is maar op zich vind ik het nog een redelijk sympathieke man (je hebt er alleen als analist geen zak aan)
Pi-air vind ik gewoon een lulquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel sympathiek ja. Overigens kan ik Pi-air ook steeds beter verdragen, zeker bij ESPN.
WE zijn begonnen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan gaan we maar even loeren bij pijltjesgooien
Rekik staat basis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sevilla - Zagreb ipv Leipzigg - Sociedad. Leg het maar uit.
Jawel, sowieso die Zuid-Amerikaanse potjes. (maar die mis je wel eens kan ik me voorstellen)quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Heeft David wel eens vaker commentaar gedaan recent
Ik kan mij niks heugen
Ah, ja die sla ik wel eens overquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, sowieso die Zuid-Amerikaanse potjes.
Ik vind het wel prettig, kan ik de samenvattingen overslaanquote:
Dat is vaak wel nachtwerk ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig, kan ik de samenvattingen overslaan
Is ook gewoon een veel mindere spits dan Van der Hoorn natuurlijk dus ik snap dat je die vergeetquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
O ja Arek Milik, al helemaal vergeten
Als ie niet zo vaak geblesseerd was zou hij echt als een hele goede spits bekend staanquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
O ja Arek Milik, al helemaal vergeten
Dat is het droomtripje van mijn neef. Volgens mij best een end kachelenquote:
Binnen de poolcirkel toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het droomtripje van mijn neef. Volgens mij best een end kachelen
Je kan daar het noorderlicht zien geloof ik. Lijkt me mooi meegenomen.quote:
Het is Olympiakos en niet Lyon hèquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, een ploeg van Bosz die ploft.
Ik ga hier snoeihard af.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is Olympiakos en niet Lyon hè
Vanaf Rotterdam 30 uur kachelen. Je moet er maar zin in hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ellende zou ik niet willen loten. Uit speel je gewoon op bevroren kunstgras. Maakt niet uit in welke maand je speelt. Ook een tyfuseind voor de supporters.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja. Uiteindelijk is het voetbal toch altijd van ondergeschikt belangquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ellende zou ik niet willen loten. Uit speel je gewoon op bevroren kunstgras. Maakt niet uit in welke maand je speelt. Ook een tyfuseind voor de supporters.
Maar het is wel een bijzonder tripje.
Naja, ik ben vrij voor de finale en waarschijnlijk de halve finale, dus zou het wel waarderen als Feyenoord doorbekert. Wil het ook wel eens meemakenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja. Uiteindelijk is het voetbal toch altijd van ondergeschikt belang
Mark van Rijswijk is normaal altijd erg sympathiek maar nu wel heel erg NEDERLANDERS ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:21 schreef Marcoss het volgende:
Die ESPN-commentator is nogal gefocust op de Nederlanders
Hopelijk vliegt Porto eruit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
mag deze in de OP?
@:ggmm
En Braga.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hopelijk vliegt Porto eruit.
Dat mag!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
mag deze in de OP?
@:ggmm
Frankfurt, West Ham en Sevilla (die ook ontzettend veel tuig hebben) allemaal op dezelfde dagen in de stadquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Rangers - Rode Ster Belgrado
Braga - Monaco
Porto - Lyon
Atalanta - Leverkussen
Sevilla - West Ham
Barcelona - Gala
Leipzig - Spartak
Betis - Frankfurt
Werd er de vorige keer niet een potje om zo'n soort reden niet op een andere dag gespeeld? Staat me wel iets van bij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Frankfurt, West Ham en Sevilla (die ook ontzettend veel tuig hebben) allemaal op dezelfde dagen in de stad![]()
Dat gaat leuk worden, RIP Sevilla
Neem aan dat 1 van die 2 dan op een andere dag gespeeld gaat worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Frankfurt, West Ham en Sevilla (die ook ontzettend veel tuig hebben) allemaal op dezelfde dagen in de stad![]()
Dat gaat leuk worden, RIP Sevilla
Nouja er zal ongetwijfeld een dag tussen zitten, maar uitsupporters maken er doorgaans een midweekje van.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werd er de vorige keer niet een potje om zo'n soort reden niet op een andere dag gespeeld? Staat me wel iets van bij.
Volgens mij was dat bij Braga/Guimaraes en Porto, die in dezelfde regio liggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werd er de vorige keer niet een potje om zo'n soort reden niet op een andere dag gespeeld? Staat me wel iets van bij.
Dan is Leipzig zomaar gratis en voor niks een ronde verder?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
Spartak Moskou wordt eruit gekickt lijkt het.
Ja die hebben erg mazzel gehad met de loting.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is Leipzig zomaar gratis en voor niks een ronde verder?
Dat vind ik niet helemaal eerlijk
Beetje het Corona WK Darts, maar ach.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die hebben erg mazzel gehad met de loting.
Het is niet anders, is mijn bescheiden bijdrage.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beetje het Corona WK Darts, maar ach.
Sow.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
Spartak Moskou wordt eruit gekickt lijkt het.
VBL / [WK kwalificatie Qatar 2022] Overige wedstrijden #3 Restricties ja/neequote:Op maandag 28 februari 2022 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk wordt Rusland ook weggestreept voor de WK-playoffs.
Ik wil FIFA geenszins goedpraten maar UEFA heeft het dan ook een stuk makkelijker.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima beslissing.
Onder leiding van Ceferin doet UEFA het prima, Infantino heeft helaas FIFA weer in diepe oliezakken laten belanden.
UEFA zal ook nog een beslissing moeten nemen over EK voor vrouwen waar Rusland in poule zit met Zweden, Zwitserland en Nederland. Eerste twee landen willen niet spelen. Daar zal UEFA ook een knoop moeten doorhakken.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik wil FIFA geenszins goedpraten maar UEFA heeft het dan ook een stuk makkelijker.
Misschien nog beter: een algemeen topic over "Oekraïne-oorlog & UEFA/FIFA: Wat doet het voetbal? #1:"quote:
Het altijd neutrale Zwitserland heeft zich uitgesproken maar de KNVB is weer het langzaamste jongetje van de klas.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
UEFA zal ook nog een beslissing moeten nemen over EK voor vrouwen waar Rusland in poule zit met Zweden, Zwitserland en Nederland. Eerste twee landen willen niet spelen. Daar zal UEFA ook een knoop moeten doorhakken.
is toch een meisje inmiddels?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het altijd neutrale Zwitserland heeft zich uitgesproken maar de KNVB is weer het langzaamste jongetje van de klas.
“De KNVB zegt: ‘Wij hoeven nu nog geen standpunt in te nemen, want het is nog maanden weg’"quote:Op maandag 28 februari 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het altijd neutrale Zwitserland heeft zich uitgesproken maar de KNVB is weer het langzaamste jongetje van de klas.
De altijd laffe losers in Zeist.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
“De KNVB zegt: ‘Wij hoeven nu nog geen standpunt in te nemen, want het is nog maanden weg’"
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beetje het Corona WK Darts, maar ach.
Speelt Lainez wel eens?quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:59 schreef El-Stinho het volgende:
Vervelend dat Bravo de voorkeur krijgt boven Rui Silva.
Tegenwoordig niet meer. https://www.transfermarkt(...)daten/spieler/371174quote:
Ik vond dat Sjors het goed uitlegde. Maar ik had ook kunnen leven met een pingel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
VARgod
[..]
Je kan hem geven maar ook weer niet. Ongelukkige bal
Poetin gooit er gewoon bommen op.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar zou je de Vitesse-fans op af willen sturen
denk niet dat die vier mensen veel indruk makenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar zou je de Vitesse-fans op af willen sturen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |