Jawel, sowieso die Zuid-Amerikaanse potjes. (maar die mis je wel eens kan ik me voorstellen)quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Heeft David wel eens vaker commentaar gedaan recent
Ik kan mij niks heugen
Ah, ja die sla ik wel eens overquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, sowieso die Zuid-Amerikaanse potjes.
Ik vind het wel prettig, kan ik de samenvattingen overslaanquote:
Dat is vaak wel nachtwerk ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig, kan ik de samenvattingen overslaan
Is ook gewoon een veel mindere spits dan Van der Hoorn natuurlijk dus ik snap dat je die vergeetquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
O ja Arek Milik, al helemaal vergeten
Als ie niet zo vaak geblesseerd was zou hij echt als een hele goede spits bekend staanquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
O ja Arek Milik, al helemaal vergeten
Dat is het droomtripje van mijn neef. Volgens mij best een end kachelenquote:
Binnen de poolcirkel toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het droomtripje van mijn neef. Volgens mij best een end kachelen
Je kan daar het noorderlicht zien geloof ik. Lijkt me mooi meegenomen.quote:
Het is Olympiakos en niet Lyon hèquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, een ploeg van Bosz die ploft.
Ik ga hier snoeihard af.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is Olympiakos en niet Lyon hè
Vanaf Rotterdam 30 uur kachelen. Je moet er maar zin in hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ellende zou ik niet willen loten. Uit speel je gewoon op bevroren kunstgras. Maakt niet uit in welke maand je speelt. Ook een tyfuseind voor de supporters.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja. Uiteindelijk is het voetbal toch altijd van ondergeschikt belangquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ellende zou ik niet willen loten. Uit speel je gewoon op bevroren kunstgras. Maakt niet uit in welke maand je speelt. Ook een tyfuseind voor de supporters.
Maar het is wel een bijzonder tripje.
Naja, ik ben vrij voor de finale en waarschijnlijk de halve finale, dus zou het wel waarderen als Feyenoord doorbekert. Wil het ook wel eens meemakenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja. Uiteindelijk is het voetbal toch altijd van ondergeschikt belang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |