quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Mannen onthouden nooit gesprekken die ze met vrouwen hebben gehad.quote:
Kunnen ze net zo goed een bordje neerzettenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk is het wel verfrissend dat Denies de kandidaten kort en bondig doorstuurt naar de bar.
Wat een powervrouw, hè.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef DKUp het volgende:
Denice waait nog al stevig over Den Haag, knap dat ze vanavond weer in het First Dates-restaurant staat
Het rode pak niet gezien, dat is ook wel fijn….quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een powervrouw, hè.![]()
Maar ze mag nu wel weer stoppen.
Welke regio zou je meer willen zien?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:28 schreef DKUp het volgende:
Singles uit heel Nederland, met een voorkeur voor bepaalde plekken
Utrechtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke regio zou je meer willen zien?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:31 schreef Hexagon het volgende:
Willem 2 support je ook niet voor je plezier
Percolator geeft wel godenkoffie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Staat er bij jou ook een Bialetti percolator @:Nine.
Nope.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Staat er bij jou ook een Bialetti percolator @:Nine.
Weer eens wat anders dan leren pijpenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:35 schreef DKUp het volgende:
Wijde pijpen zijn nu helemaal hip en happening
Nee hoezo?quote:
Soja melkquote:
Vrees idd dat ze die gays weer de hele aflevering gaan rekkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:36 schreef Poefbank het volgende:
Nu moeten we een half uur dit aanschouwen
Ook lekker jaquote:
Crocodile Dundeequote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:38 schreef tja77 het volgende:
Wat is dit voor mislukte Clint Eastwood?
Wie is Mandy?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iedereen die hier het accent van Mandy belachelijk maakt kan de tering krijgen.
Omdat hij Linda Botox niet kan krijgenquote:
Linda Botox is BOOS op iedereen behalve haar lieve familie en Botox vriendinnen en vrienden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat hij Linda Botox niet kan krijgen
Vreten hequote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
Wat de fuck is er met Brabant dat ze altijd het hele programma opeisen?
Beste volk natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
Bourgondisch, gezellig…..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
Op die leeftijd nog niet over daddy issues heen is sowieso sneuquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:42 schreef Rickocum het volgende:
Dat eeuwige gejank van vrouwen op die programma's"daar loop ik overheen" "wil geen tegengas"
Die maken een strijd van de relatie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:42 schreef Rickocum het volgende:
Dat eeuwige gejank van vrouwen op die programma's"daar loop ik overheen" "wil geen tegengas"
Eens. @GurneyIsBestOkequote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Er moeten tribunalen komen voor mensen die vega burgers eten.
Je bent vegetariër, eet een salade.
Dit ja. Op een knopje drukken van een machine.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dozen schuiver bij Starbucks een barista noemen
Dat moet je gvd niet onderschatten!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja. Op een knopje drukken van een machine.
Hij is mega aardigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:45 schreef Poefbank het volgende:
Deze knaap is wat ik mij voorstel als ik weer eens op het nieuws hoor dat er een tbs-er is ontsnapt en zich aan een vrouw heeft vergrepen.
Ik zou ook even een blokje om gaan als ik de kleine voor de eerste keer naar de opvang breng en hij doet open.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:45 schreef Poefbank het volgende:
Deze knaap is wat ik mij voorstel als ik weer eens op het nieuws hoor dat er een tbs-er is ontsnapt en zich aan een vrouw heeft vergrepen.
Dat was niet vreemd geweest met werken met kinderenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:45 schreef Rickocum het volgende:
Ik dacht ff dat hij 9 jaar ouder was
quote:
Zo meteen mis je die zachte perzikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:47 schreef tja77 het volgende:
Ik ga ff een bak koffie pakken….
Saaie meuk.
Tenenkrommend.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:48 schreef DKUp het volgende:
Haai en Haai, lekker koffietjes drinken, een pot kopen, wandelen, dingetjes halen, gewoon leuk…..
Schattig
Gewoon de behoefte om een beetje kont te neuken en pijpen inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:49 schreef Rickocum het volgende:
Die wil gewoon een mooie gevel in zijn anusje met 3 verdwaalde haartjes.
Zojuist een vegaburger naar binnen gewerkt, godverdomme lekkerquote:
Beyond?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zojuist een vegaburger naar binnen gewerkt, godverdomme lekker
(Wel de enige goede die ze in de buurtsuper hebben)
Het hele seizoen wordt op een, hoogstens twee dagen opgenomen van 09:00-13:00.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Op de achtergrond andere dates van deze week
Niet gedacht dat er zoveel op een avond waren
Tegen dat laatste land kon hij niet op. Ha!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:51 schreef DKUp het volgende:
Ik wil nog meer horen over die mooie raaizuh, we want more….
Komt hier niemand verder dan de camping op de Veluwe ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Boomers die pochen over reizen, doe dat lekker bij D-reizen binnen
Ik noteer dit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:52 schreef DKUp het volgende:
Mandy laat zich wel neuken tijdens carnaval.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:52 schreef DKUp het volgende:
@Lenny_Leonard was al onderwegquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:52 schreef DKUp het volgende:
Minstens 5 man per jaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:52 schreef DKUp het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt hier niemand verder dan de camping op de Veluwe ofzo?
Zelfs als ze vies dronken is en bloedgeil dan zou ze nog nee zeggen tegen ons buddyquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:52 schreef DKUp het volgende:
Een flat white? Ijskoffietje?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:53 schreef tja77 het volgende:
Godver, ff de barista uitgehangen, wat een goddelijk bakkie pleur
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:53 schreef tja77 het volgende:
Godver, ff de barista uitgehangen, wat een goddelijk bakkie pleur
Omdat de aversie zo absurd hoog is hier.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]hoe kom je tot die conclusie?
Koop toch eens behoorlijke bonenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, gewoon koffie, met versgemalen Douwe Egberts bonen Excellent.
Hij of zij?quote:
Hij ook dat laatste, prima matchquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gele tandjes ook. En ze doet alsof ze minimaal een 8,5 is wel.
In de supermarkt zou ik gaan voor Lavazza Oro of Illy, maar die laatste vind ik overpriced, die koop ik alleen in de aanbieding. Bonen van HEMA (Braziliaanse single origin) zijn ook meer dan ok.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welke dan? Deze zijn goed (wel best aan de prijs).
Niet tegen reizen, tegen het opsommen en er interessant mee doen. Daar kan ik echt helemaal niks mee. Maar zegt volgens mij niks over eigen reisgedrag. Wel grappig dat iemand dus die conclusie kan trekkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat de aversie zo absurd hoog is hier.
Immer Lavazza of Illyquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In de supermarkt zou ik gaan voor Lavazza Oro of Illy, maar die laatste vind ik overpriced, die koop ik alleen in de aanbieding. Bonen van HEMA (Braziliaanse single origin) zijn ook meer dan ok.
Ja maar is het volgens mensen hier dan ook wel mogelijk om het bescheiden op te noemen dan? Je mag gewoon niet een land noemen of je wordt afgeschoten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niet tegen reizen, tegen het opsommen en er interessant mee doen. Daar kan ik echt helemaal niks mee. Maar zegt volgens mij niks over eigen reisgedrag
Illy vond ik echt niet lekker (slapjes).quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In de supermarkt zou ik gaan voor Lavazza Oro of Illy, maar die laatste vind ik overpriced, die koop ik alleen in de aanbieding. Bonen van HEMA (Braziliaanse single origin) zijn ook meer dan ok.
Neem wel dat goude pak van Lavazza. Die andere is heel matig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Illy vond ik echt niet lekker (slapjes).
Deze van DE waren 8 Euro voor 500 gram en de koffie is lekker (geur is helemaal top).
Ik ga wel een keertje Lavazza proberen, al heb ik van een kameraad ook die Hema tip heb gekregen.
Als je strategisch inkoopt kun de altijd Lavazzo Oro met flinke korting drinken (bij AH).quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar geen ster in. Nooit zin om veel te sjouwen als in aanbieding is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als je strategisch inkoopt kun de altijd Lavazzo Oro met flinke korting drinken (bij AH).
Rattengif GENOTquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Twee mannen al overleden. Dat klinkt erg verdacht
Oh ja dat kan uiteraard.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb zo’n blik Illy gekocht, de helft weggeflikkerd, gewoon niet lekker.
Ik laat bonen vers branden bij lokale branderij. En nog goedkoper dan lavazza uit de supermarkt ook. Wel duurder dan de HEMA, maar ook stuk lekkerderquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Neem wel dat goude pak van Lavazza. Die andere is heel matig.
Dikke bankrekening!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Je kunt weer koffie ín de appie aan het tafeltje gaan drinkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als je strategisch inkoopt kun de altijd Lavazzo Oro met flinke korting drinken (bij AH).
We zien het wel op het eindequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:01 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Eens kijken of Hans dit overleeft
Check brandzaak een keer. De Honduras is een aanraderquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Illy vond ik echt niet lekker (slapjes).
Deze van DE waren 8 Euro voor 500 gram en de koffie is lekker (geur is helemaal top).
Ik ga wel een keertje Lavazza proberen, al heb ik van een kameraad ook die Hema tip heb gekregen.
Ik had er zelf een einde aan gemaakt als ik met haar zou moeten leven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Check brandzaak een keer. De Honduras is een aanrader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |