SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
BURN IT DOWNquote:
Ja ik dacht even dat het een grap was.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Morgen geen treinen meer na 14.00
is dat landelijk?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor die skoeterquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:04 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. Denk dat ik morgen naar de stad loop. Straks waait de tram weg
zo tegen zijn hoofdquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor die skoeter
NOOIT MEER!quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik las stompje en dacht dat je weer grapjes over gehandicapten zat te makenquote:
Hey hallo, zo grof ben ik ook weer nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las stompje en dacht dat je weer grapjes over gehandicapten zat te maken
Korrel 200quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey hallo, zo grof ben ik ook weer niet
nou ....quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:12 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:12 schreef Karzai het volgende:
een werktafel met een schaafmachine en cirkelzaag
whehehequote:Op donderdag 17 februari 2022 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Orlyquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Morgen lekker zeilenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
Predictie geeft windkracht 12 aan
blijft stijgen
Lekker vliegeren op het strandquote:
volgende weekquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:22 schreef Karzai het volgende:
maar pas in de middag misschien even naar de kapper, mondkapjes mogen morgen toch af?
Jij mag morgen best naar buiten hoor, als je maar uit de buurt van mensen blijftquote:
dan verspeel ik m'n cougar-haalt-boodschappen-rechtquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij mag morgen best naar buiten hoor, als je maar uit de buurt van mensen blijft
Even een pikketanussie halen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:25 schreef Karzai het volgende:
misschien hobbel ik wel even naar de kroeg
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even een pikketanussie halen?
Een wat?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik dacht even dat het een grap was.Nikskunners.
Een wat?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Amsterdamse carnavalsmuziekquote:
Vreemde naamquote:
Vroeger wel, maar is nu een beetje cultureel buurtkroegje, komen ook veel expats en jonge mensen. De buurt is veranderdquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een echte Amsterdamse kroeg? Soort Schaep met 5 Pooten?
amsterdam is veranderd denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar is nu een beetje cultureel buurtkroegje, komen ook veel expats en jonge mensen. De buurt is veranderd
Het is nog geen shishalounge geworden?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar is nu een beetje cultureel buurtkroegje, komen ook veel expats en jonge mensen. De buurt is veranderd
Jammer. Zo’n kroeg met een tante Leen achter de toog heeft wel watquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 17 februari 2022 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nog geen shishalounge geworden?
wordt steeds minderquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Zo’n kroeg met een tante Leen achter de toog heeft wel wat
Als je elke shishalounge in nederland tegelijkertijd bombardeert heb je geen enkel onschuldig slachtoffer geraakt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nog geen shishalounge geworden?
https://cafenol.amsterdam/quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Zo’n kroeg met een tante Leen achter de toog heeft wel wat
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je elke shishalounge in nederland tegelijkertijd bombardeert heb je geen enkel onschuldig slachtoffer geraakt.
Daar komen toch alleen nette mensen om gezellig sociaal te doen, daar doen ze toch geen dingetjes die niet mogen van de wetquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je elke shishalounge in nederland tegelijkertijd bombardeert heb je geen enkel onschuldig slachtoffer geraakt.
ja staat die nuquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:46 schreef Karzai het volgende:
kan je hem niet tegen een muur aan zetten?
Alleen maar omdat ze een Duitser isquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:46 schreef Karzai het volgende:
kan je hem niet tegen een muur aan zetten?
ik heb mijn scooter weggedaan, teveel reparaties. als het een beetje goed weer is ga ik weer fietsenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:48 schreef bitterbal het volgende:
Morgen ff rondkijken of er misschien een zaak is die hem kan ophalen
ja ik vind een scooter wle echt chill. En gebruik em nu bv ook voor boodschappenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb mijn scooter weggedaan, teveel reparaties. als het een beetje goed weer is ga ik weer fietsen
in de stad is het een ideaal vervoermiddelquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind een scooter wle echt chill. En gebruik em nu bv ook voor boodschappen
Ja hier in rotterdam hoef ik echt geen auto. Enige nadeel is nu van dei scooter dat ik niet door die tunnel magquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
in de stad is het een ideaal vervoermiddel
Ze maken of een teringherrie of je schrikt je de tering omdat het een elektrische is die je niet hoort aankomenquote:
maar ja mensen moet ook niet op volle vaart fietsers inhalen als ze nog niet weten of de fietser ze heeft gespot.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze maken of een teringherrie of je schrikt je de tering omdat het een elektrische is die je niet hoort aankomen
wat?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier regel is soms nog wel een elektrische scooter.
https://www.honda.nl/moto(...)/Specifications.html deze wil ik over een jaar voor woon/werk verkeerquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
voor mij zou het fijn zijn maar kan em thuis niet opladen(afgezien van het feit ik er een papiertje voor moet halen ook)quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
hier willen ze zelfs elektrische fietsen gaan weren uit de parkeergaragequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef mschol het volgende:
weekend
[..]
voor mij zou het fijn zijn maar kan em thuis niet opladen(afgezien van het feit ik er een papiertje voor moet halen ook)
je hebt ze ook waar je de accu kan uithalen hequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef mschol het volgende:
weekend
[..]
voor mij zou het fijn zijn maar kan em thuis niet opladen(afgezien van het feit ik er een papiertje voor moet halen ook)
Meneer krokettoquote:
kaas met aromat?quote:
Hmmm dat bestaat nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zin in krokant geroosterde slangenteentjes
Oopsquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jawel, want jij hebt altijd zere voeten
Frietje met van die plebsmayonaise en drie kleffe cheeseburgersquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Plebsvoer!!!![]()
Wat heb je gegeten. Vertel alles!!!
#viesdikquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frietje met van die plebsmayonaise en drie kleffe cheeseburgers
Ohh lekker zegquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie???quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel weer weg
Welkom in de onderlaag van de samenleving
Ben je bij de McDonalds geweest?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zijn maar een paar hapjes?
Ja hele dag van hot naar haar gehupst en amper gegeten en toen zag ik zo'n abominabele gele M in het donker langs de snelweg.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je bij de McDonalds geweest?
Zelfs ik als skere pauper kom daar nooitquote:
beetje jaloers nuquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hele dag van hot naar haar gehupst en amper gegeten en toen zag ik zo'n abominabele gele M in het donker langs de snelweg.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veeg net nog een brokje plastic kaas uit mijn mondhoek.
ik heb er vandaag over getwijfeld.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef LTVDK het volgende:
Ben denk voor het laatst 2,5 jaar geleden bij de mac geweest, en toen was het voor koffie
Voor mij was het ook iets van bijna vier jaar geleden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef LTVDK het volgende:
Ben denk voor het laatst 2,5 jaar geleden bij de mac geweest, en toen was het voor koffie
ben jij een skere pauper?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef LTVDK het volgende:
Ja dat weet je tochquote:
wel maar een beetje, want na de loempia zat ik al ver volquote:
Soort zoekt soort tochquote:
Wie ben jij?quote:
TuigStralingquote:
eigenlijk moet daar een Confederate flag hangen natuurlijk he. Rednecks be rednecksquote:
quote:
quote:
Kwimineel*quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag eerste dag zonder mondkapjes hier trouwens, ik voelde me bijna crimineel zonder dat ding![]()
Onbegrijpelijk dat er niet wat meer betere wegrestaurants zijn, al is het maar een enkel sterretje, waar je snel, voedzaam, relaxed en lekker voor een paar honderd euro kunt lunchen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij is zichzelf wel een beetje kwijt. Horeca gaat echt net op tijd weer open.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat er niet wat meer betere wegrestaurants zijn, al is het maar een enkel sterretje, waar je snel, voedzaam, relaxed en lekker voor een paar honderd euro kunt lunchen.
Welja, waarom niet een paar biljoen euroquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat er niet wat meer betere wegrestaurants zijn, al is het maar een enkel sterretje, waar je snel, voedzaam, relaxed en lekker voor een paar honderd euro kunt lunchen.
Dat is de prijs inclusief "gezelschapsdame"quote:
ohhhh.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is de prijs inclusief "gezelschapsdame"
Tribeca ligt gewoon aan een doorgaande weg in Heeze; had je ook naartoe kunnen rijden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet u mij 70.000 kilo krab op verse witte broodjes, om mee te nemen ja, ok.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welja, waarom niet een paar biljoen euro
Echt zo goorquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tribeca ligt gewoon aan een doorgaande weg in Heeze; had je ook naartoe kunnen rijden.
Heb je ook cola uit een papieren rietje geslurpt?
Ja toen had ik de gele M al gezien en bah cola, dat is voor kinderen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tribeca ligt gewoon aan een doorgaande weg in Heeze; had je ook naartoe kunnen rijden.
Heb je ook cola uit een papieren rietje geslurpt?
Blijf oe nie gezellig ętuhhhh?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet u mij 70.000 kilo krab op verse witte broodjes, om mee te nemen ja, ok.
In het buitenland dat wel eens als aanbod gehad, was een vrij louche hotelquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is de prijs inclusief "gezelschapsdame"
Had je wel een leuk speeltje in je happy meal?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toen had ik de gele M al gezien en bah cola, dat is voor kinderen.
Iewl.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het buitenland dat wel eens als aanbod gehad, was een vrij louche hotel
Was ook meteen de laatste keer daar. Daar deden ze niet moeilijk als je als dikkige oudere zakenman met een blond kipje van amper 18 binnen kwamen lopen.quote:
Alles.quote:
No tell motel - praktijkenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was ook meteen de laatste keer daar. Daar deden ze niet moeilijk als je als dikkige oudere zakenman met een blond kipje van amper 18 binnen kwamen lopen.
hmm ja... hoezo?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zegt hier iemand weleens: het is wat het is ?
Ik vond het bad midden in de hotelkamer al een beetje vreemd. Maar daarna begreep ik het een stuk beter.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
No tell motel - praktijken
Ik zeg wel vaak "om er even een klap op te geven" of "ge wit ooit nooit nie"quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wasvrouw?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In principe was zo'n vrouw zich vaker dan de gemiddelde paprikachips etende huisvrouw.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat bedoel je er dan vaak mee? Is dat dan negatief, maar dat je er weinig aan kan doen ?quote:
Houdoetjes hoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg wel vaak "om er even een klap op te geven" of "ge wit ooit nooit nie"
ja dat je er niks aan kan doen. Het is gewoon zo. Denk wel dat je dat sneller zegt in een negatieve context dat een positieve.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat bedoel je er dan vaak mee? Is dat dan negatief, maar dat je er weinig aan kan doen ?
Zag laatst zo'n documentaire over prostitutie in Nederland, was zo'n Gronings wicht en die ging me toch woest en grondig te keer met een washandje na iedere klant, werd er bijna bang van en zeer zeker onpasselijk, ben ik maar koffie gaan drinken.quote:
Ik zeg dat als ik bedoel: we kunnen er niks meer aan veranderen en moeten er mee leven of een workaround vinden. Gebruik het meestal op het werk als iemand weer eens iets verkeerd in een contract gezet heeft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat bedoel je er dan vaak mee? Is dat dan negatief, maar dat je er weinig aan kan doen ?
"Je hebt een radiohoofd, het is wat het is"quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat je er niks aan kan doen. Het is gewoon zo. Denk wel dat je dat sneller zegt in een negatieve context dat een positieve.
maar heeft iemand dat tegen je gezegd?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Je hebt een radiohoofd, het is wat het is"
Ja preciesquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat je er niks aan kan doen. Het is gewoon zo. Denk wel dat je dat sneller zegt in een negatieve context dat een positieve.
maar heeft iemand dat tegen je gezegd?
dat klinkt niet praktisch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt ze ook waar je de accu kan uithalen he
ah zo.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies
Nee, een ex-collega zei dat ongeveer zo’n 12 x per week over het werk
Ja, ik miste een beetje dat actieve, maar die workaround vinden zegt natuurlijk al genoegquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zeg dat als ik bedoel: we kunnen er niks meer aan veranderen en moeten er mee leven of een workaround vinden. Gebruik het meestal op het werk als iemand weer eens iets verkeerd in een contract gezet heeft.
Is ook zo, maar hij begon het gesprekquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo.
Ja nou ja waarom niet? Als je er verder niet over wilt doorgaan of geen discussie ofzo wilt uitlokken? Het is vaak ook gewoon zo.
ja misschien formaat bierkratje? denk wel wat kleiner.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt niet praktisch?
een scooteraccu moet toch vrij fors zijn lijkt mij?
maaar goed, mag er niet op rijden en heb er niet heel erg in verdiept ofzo
Ik zit weer aan een boterham met kaas, net thuis gekomen en geen zin om te koken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:24 schreef mschol het volgende:
kip in oven
zo even groente in wok mikken
ja, dan snap ik het helemaalquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:22 schreef bitterbal het volgende:
ja ik zei het bv toen mijn vader zo ziek was als mense dan er naar vroegen en wat ik er van vond
Zwitserse kaas?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit weer aan een boterham met kaas, net thuis gekomen en geen zin om te koken.
En was dan niet eens omdat ik het gesprek niet wilde voorzetten maar omdat het gewoon echt zo was.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja, dan snap ik het helemaal
Kip kom uit zaak in portugal (dont ask..) en schijnt zeer lekker te zijn..quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit weer aan een boterham met kaas, net thuis gekomen en geen zin om te koken.
Zo sta ik zelf wel een beetje in het leven ook.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En was dan niet eens omdat ik het gesprek niet wilde voorzetten maar omdat het gewoon echt zo was.
ja had zelf wel gehoopt meer zo in het leven te staanquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo sta ik zelf wel een beetje in het leven ook.
Nee, maar op een gegeven moment ben je uitgepraat en valt er niets meer te zeggen iddquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En was dan niet eens omdat ik het gesprek niet wilde voorzetten maar omdat het gewoon echt zo was.
Wat ga je eten ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit weekend ook weer lekker eten
Niet mijn typequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig chocolademeisje ook.
Is volgens mij niet iets wat je kunt leren of aanleren ook.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had zelf wel gehoopt meer zo in het leven te staan
Heb nog niet naar de menu's van restaurant gekeken. Een restaurant waar ik nog niet geweest ben en ander waar ik voordat alles dicht was wel vaker naartoe ging.quote:
We gaan nu al weken 2x per week uit etenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog niet naar de menu's van restaurant gekeken. Een restaurant waar ik nog niet geweest ben en ander waar ik voordat alles dicht was wel vaker naartoe ging.
Omnomnomquote:
Ik zal de vraag anders stellenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog niet naar de menu's van restaurant gekeken. Een restaurant waar ik nog niet geweest ben en ander waar ik voordat alles dicht was wel vaker naartoe ging.
Ik de afgelopen 2 weken ook voor lunch; maar nu weer een keer 's avonds goed voor gaan zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We gaan nu al weken 2x per week uit eten
"Frans-internationaal"quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal de vraag anders stellenwat voor soort keuken is het?
Goed, morgen skiënquote:
Lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed, morgen skiënMoet wel zaterdag werken dan, maar lekker rustig als niemand anders aan het werk is
Luxequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We gaan nu al weken 2x per week uit eten
Ja, altijd tussen januari en april. En nu ook nog een IT crisis er bovenop.. dat maakt het nog erger. Het is wat het is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker![]()
Maar ben je zo druk dat je dan zaterdags moet inhalen?
Oeh cocktailsquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Frans-internationaal"
Deze twee staan op de lijst voor dit weekend https://www.dijk9.nl en https://www.luzt.nl
Heb je US al gebeld?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, altijd tussen januari en april. En nu ook nog een IT crisis er bovenop.. dat maakt het nog erger. Het is wat het is.
@:4everblackeyed
Die Dijk9 heeft ook weer een ingewikkelde menu kaart, en die mix van Engels en Nederlands??quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Frans-internationaal"
Deze twee staan op de lijst voor dit weekend https://www.dijk9.nl en https://www.luzt.nl
Wat moet jij dan doen aan een IT crisis, je doet toch alleen salarisbepaling?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, altijd tussen januari en april. En nu ook nog een IT crisis er bovenop.. dat maakt het nog erger. Het is wat het is.
Dijk9 ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Frans-internationaal"
Dit gaat over mij?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Je hebt een radiohoofd, het is wat het is"
Oh misschien ook voor BV Zwitserland dan als bijbaantjequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee, maar die lost links en rechts crisissen op
GmbH Zwitserlandquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh misschien ook voor BV Zwitserland dan als bijbaantje
Nou niet alleen dat. Ik ben ook inzetbaar op andere afdelingen indien nodig.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat moet jij dan doen aan een IT crisis, je doet toch alleen salarisbepaling?
Oke kwiwiquote:
Welkom thuisquote:
Serieus? Dat was een grap dan toch hoop ik.. Zoiets zeg je toch niet tegen iemandquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwOmdat ik hier een keer heb verteld dat iemand dat tegen mij zei.
Nee, dat was geen grapquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus? Dat was een grap dan toch hoop ik.. Zoiets zeg je toch niet tegen iemand
Daarom beschouwt de enige echte @Haags deze sc als zijn thuisquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit topic is een warm bad idd
Je hebt wel een radiostemquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat was geen grapMaar het was wel toepasselijk, want het was tijdens het semester radiojournalistiek
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat was geen grapMaar het was wel toepasselijk, want het was tijdens het semester radiojournalistiek
Ja, dat is toen ook wel gezegdquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt wel een radiostem
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, die date heb ik niet goed gedaanquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zit nu first dates te kijken, daar zit iemand die wel écht een radiohoofd heeft. Zo'n vies vlassig snorretje i.c.m. wat leftover dun lang haar rond de grote kale plek op z'n hoofd
Ochtendnieuws stemquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt wel een radiostem
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die date heb ik niet goed gedaan
Boks ouwequote:
Heb je er ook koekjes bij?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks ouwe
Lig al sinds half 8 in bed
Lekker hoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks ouwe
Lig al sinds half 8 in bed
Ik heb paaseitjes en warme melkquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je er ook koekjes bij?
Het was wel de aflevering met veel deelnemers met vet haarquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zit nu first dates te kijken, daar zit iemand die wel écht een radiohoofd heeft. Zo'n vies vlassig snorretje i.c.m. wat leftover dun lang haar rond de grote kale plek op z'n hoofd
Om luisterboeken in te spreken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ochtendnieuws stemZo lekker rustig, duidelijk en vertrouwd. Jan de Hoop-ig
Neequote:Op donderdag 17 februari 2022 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je er ook koekjes bij?
Wat is gouden melk?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neeik ga zo wel weer gouden melk maken (nee, geen melk met caviapis) 😑
Jan de Hoop lijkt me een verschrikkelijk vermoeiende zemelaar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedankt weer, lekker beeld zo vlak voor het slapenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Golden shower..patrica paay..enz
Ik heb volle melk gehaald om warme chocolademelk te kunnen maken morgen na het zwemmen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neeik ga zo wel weer gouden melk maken (nee, geen melk met caviapis) 😑
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Warme melk met kruiden, zoals kaneel, gember, kurkuma, zwarte peper, chilipoeder enzquote:
NEEHEEquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Golden shower..patrica paay..enz
Hmm, dat is me iets te exotischquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Warme melk met kruiden, zoals kaneel, gember, kurkuma, zwarte peper, chilipoeder enz
Volle melkquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb volle melk gehaald om warme chocolademelk te kunnen maken morgen na het zwemmen.
Sjezus, wil je maagproblemenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Warme melk met kruiden, zoals kaneel, gember, kurkuma, zwarte peper, chilipoeder enz
Ik wilde eigenlijk zo’n fles boerenmelk meenemen, maar die ging overmorgen al over de datum. Zo snel drink ik nietquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, ja het is niet voor iedereenquote:
Het is maar een snufjequote:Op donderdag 17 februari 2022 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sjezus, wil je maagproblemen
Omg, die boerenmelk is verrukkelijk. Net slagroomquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zo’n fles boerenmelk meenemen, maar die ging overmorgen al over de datum. Zo snel drink ik niet
okay, mja psv speelt altijd zoquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar het was echt een ZAADpot
Snufje, geen snuifjequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg, die boerenmelk is verrukkelijk. Net slagroom
US staat te springen van oorlogsgeil denk jij?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
De VS wist zeker, dinsdag valt Rusland aan. Nee woensdag valt Rusland aan.
https://www.nu.nl/buitenl(...)ns-met-oekraine.html
VS: "Alle inlichtingen die wij hebben, laten zien dat ze onterecht over de-escalatie spreken, terwijl ze in het geheim mobiliseren voor een oorlog"
In het geheim
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn kat heeft haar staart gevangen
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn kat heeft haar staart gevangen
Hij heeft in het leger gezeten. Zullen ze vast wel meteen oproepen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US staat te springen van oorlogsgeil denk jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |