SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
BURN IT DOWNquote:
Ja ik dacht even dat het een grap was.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Morgen geen treinen meer na 14.00
is dat landelijk?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor die skoeterquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:04 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. Denk dat ik morgen naar de stad loop. Straks waait de tram weg
zo tegen zijn hoofdquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor die skoeter
NOOIT MEER!quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik las stompje en dacht dat je weer grapjes over gehandicapten zat te makenquote:
Hey hallo, zo grof ben ik ook weer nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las stompje en dacht dat je weer grapjes over gehandicapten zat te maken
Korrel 200quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey hallo, zo grof ben ik ook weer niet
nou ....quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:12 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:12 schreef Karzai het volgende:
een werktafel met een schaafmachine en cirkelzaag
whehehequote:Op donderdag 17 februari 2022 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Orlyquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Morgen lekker zeilenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
Predictie geeft windkracht 12 aan
blijft stijgen
Lekker vliegeren op het strandquote:
volgende weekquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:22 schreef Karzai het volgende:
maar pas in de middag misschien even naar de kapper, mondkapjes mogen morgen toch af?
Jij mag morgen best naar buiten hoor, als je maar uit de buurt van mensen blijftquote:
dan verspeel ik m'n cougar-haalt-boodschappen-rechtquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij mag morgen best naar buiten hoor, als je maar uit de buurt van mensen blijft
Even een pikketanussie halen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:25 schreef Karzai het volgende:
misschien hobbel ik wel even naar de kroeg
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even een pikketanussie halen?
Een wat?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik dacht even dat het een grap was.Nikskunners.
Een wat?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Amsterdamse carnavalsmuziekquote:
Vreemde naamquote:
Vroeger wel, maar is nu een beetje cultureel buurtkroegje, komen ook veel expats en jonge mensen. De buurt is veranderdquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een echte Amsterdamse kroeg? Soort Schaep met 5 Pooten?
amsterdam is veranderd denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar is nu een beetje cultureel buurtkroegje, komen ook veel expats en jonge mensen. De buurt is veranderd
Het is nog geen shishalounge geworden?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar is nu een beetje cultureel buurtkroegje, komen ook veel expats en jonge mensen. De buurt is veranderd
Jammer. Zo’n kroeg met een tante Leen achter de toog heeft wel watquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 17 februari 2022 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nog geen shishalounge geworden?
wordt steeds minderquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Zo’n kroeg met een tante Leen achter de toog heeft wel wat
Als je elke shishalounge in nederland tegelijkertijd bombardeert heb je geen enkel onschuldig slachtoffer geraakt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nog geen shishalounge geworden?
https://cafenol.amsterdam/quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Zo’n kroeg met een tante Leen achter de toog heeft wel wat
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je elke shishalounge in nederland tegelijkertijd bombardeert heb je geen enkel onschuldig slachtoffer geraakt.
Daar komen toch alleen nette mensen om gezellig sociaal te doen, daar doen ze toch geen dingetjes die niet mogen van de wetquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je elke shishalounge in nederland tegelijkertijd bombardeert heb je geen enkel onschuldig slachtoffer geraakt.
ja staat die nuquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:46 schreef Karzai het volgende:
kan je hem niet tegen een muur aan zetten?
Alleen maar omdat ze een Duitser isquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:46 schreef Karzai het volgende:
kan je hem niet tegen een muur aan zetten?
ik heb mijn scooter weggedaan, teveel reparaties. als het een beetje goed weer is ga ik weer fietsenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:48 schreef bitterbal het volgende:
Morgen ff rondkijken of er misschien een zaak is die hem kan ophalen
ja ik vind een scooter wle echt chill. En gebruik em nu bv ook voor boodschappenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb mijn scooter weggedaan, teveel reparaties. als het een beetje goed weer is ga ik weer fietsen
in de stad is het een ideaal vervoermiddelquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind een scooter wle echt chill. En gebruik em nu bv ook voor boodschappen
Ja hier in rotterdam hoef ik echt geen auto. Enige nadeel is nu van dei scooter dat ik niet door die tunnel magquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
in de stad is het een ideaal vervoermiddel
Ze maken of een teringherrie of je schrikt je de tering omdat het een elektrische is die je niet hoort aankomenquote:
maar ja mensen moet ook niet op volle vaart fietsers inhalen als ze nog niet weten of de fietser ze heeft gespot.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze maken of een teringherrie of je schrikt je de tering omdat het een elektrische is die je niet hoort aankomen
wat?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier regel is soms nog wel een elektrische scooter.
https://www.honda.nl/moto(...)/Specifications.html deze wil ik over een jaar voor woon/werk verkeerquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
voor mij zou het fijn zijn maar kan em thuis niet opladen(afgezien van het feit ik er een papiertje voor moet halen ook)quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
hier willen ze zelfs elektrische fietsen gaan weren uit de parkeergaragequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef mschol het volgende:
weekend
[..]
voor mij zou het fijn zijn maar kan em thuis niet opladen(afgezien van het feit ik er een papiertje voor moet halen ook)
je hebt ze ook waar je de accu kan uithalen hequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef mschol het volgende:
weekend
[..]
voor mij zou het fijn zijn maar kan em thuis niet opladen(afgezien van het feit ik er een papiertje voor moet halen ook)
Meneer krokettoquote:
kaas met aromat?quote:
Hmmm dat bestaat nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zin in krokant geroosterde slangenteentjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |