SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Als je de stream al aan hebt staan blijven ze het doen, maar nieuw starten lukt niet meer. Niet de stream sluiten dus.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:53 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Hier ooo ziggo , maar streams doen t nog.( heb 2 oude tel. Op beide 1 stream aan ) .
Ik deed net per ongeluk f5, en na een minuut of zo was ie er weer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als je de stream al aan hebt staan blijven ze het doen, maar nieuw starten lukt niet meer. Niet de stream sluiten dus.
Hier lukt dat nog wel op de tv.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als je de stream al aan hebt staan blijven ze het doen, maar nieuw starten lukt niet meer. Niet de stream sluiten dus.
Dank,zal ze aanhouden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan is het niet bij iedereen blijkbaar.quote:
Yes, hier nu ook weer.quote:
idem hier....quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef Verida het volgende:
Ik vind Grace steeds minder leuk...
[..]
wordt met de dag nepperiger.
edit, ik open niet
Het gaat haar naar dr bol stijgen dat ze op 1 staat. Ze is/wordt arroganter.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:59 schreef Ptr67 het volgende:
Mooie TT
[..]
idem hier....
ipv een woord van troost naar Nawel, Vera en Klieroy, meteen samenklitten met Tub in de HotTobias, nadat ze een verwittiging kreeg vanwege sex.overschr.gedrag en het feit dat zij samen 1 en 2 staan.
Nu dat hij weet dat hij samen met miss grabber op 1 en 2 staan... zal ie nog wel even zwijgen tot en met de finale.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:02 schreef Sofia35 het volgende:
Tobias kan beter heel duidelijk zijn naar grace dat hij binnen en buiten het huis niet meer wil. Dit is pijnlijk aan het worden.
Wat is een bekende Nederlandse realityshow over het leven in de gevangenis?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef jooba het volgende:
[..]
Wat zal het volgende programma zijn waarin Leroy gaat verschijnen ?
Op die favorieten poll op Go Play en RTL stond Leroy kant en klaar op 10, je kon zelf verplaatsen. Dus Leroy werd op die poll al weggestopt. Ik heb hem naar boven getrokken en op 1 gezet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
Stond leroy onderaan de popi lijst?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
1. Grace
2. Tobias
3. Hanne
4. Julio
5. Nouchine
6. Vera
7. Salar
8. Nawel
9. Leroy
10. Kristof
lolquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:04 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Nu dat hij weet dat hij samen met miss grabber op 1 en 2 staan... zal ie nog wel even zwijgen tot en met de finale.
De vraag is welke kijkers ? De live-kijkers zijn met veel te weinig om indruk te kunnen maken op de stemmingen, dus het overgrote deel van kijkers die enkel en alleen de uitzending op Play4 en RTL te zien krijgen, baseren op wat ze juist te zien krijgen, en zich geen ruk aantrekken wat er geschreven wordt...quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:04 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
. Grace
2. Tobias
3. Hanne
4. Julio
5. Nouchine
6. Vera
7. Salar
8. Nawel
9. Leroy
10. Kristof
Naja leroy dus boven Kristof. Wat hebben mensen toch tegen hem? En waarom the hack is Julio zo populair?! En Grace?.. en dan Hanne..
Ik vind de kijkers maar raar.
Het is wat, of het is niets. Maak gewoon een keuze. Als het wel wat is ga er dan voor, maar niet dat twijfelachtige gedoe.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:02 schreef Sofia35 het volgende:
Tobias kan beter heel duidelijk zijn naar grace dat hij binnen en buiten het huis niet meer wil. Dit is pijnlijk aan het worden.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Even op Leroy gestemd om te blijven. Zo'n waardige bewoner mag toch niet verloren gaan.
Oranje is het nieuwe Zwart...quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:05 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Wat is een bekende Nederlandse realityshow die gevangenen in de gevangenis volgt?
Inderdaad, maar ik denk NIET dat hij wil. Ik heb gelezen dat hij tegen Vera zei dat hij haar wss gaat kwetsen/ hart gaat breken. Maar tegen grace zegt hij weer dat het wederzijds is en hij het na bb wil ontdekken. Raarquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is wat, of het is niets. Maak gewoon een keuze. Als het wel wat is ga er dan voor, maar niet dat twijfelachtige gedoe.
Ik ken haar trucje nu wel. Met iedereen bonden en zo elke week ongeschonden door komen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:09 schreef Sofia35 het volgende:
En grace begin ik ook zat te worden. Zet haar voortaan op laatste plek steeds dat gezeur om aandacht en druk gedoe
Grace is te aanwezig. Hoe langer je naar deze BB kijkt, hoe irritanter het word.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:09 schreef Sofia35 het volgende:
En grace begin ik ook zat te worden. Zet haar voortaan op laatste plek steeds dat gezeur om aandacht en druk gedoe
dat is gewoon heel eerlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:08 schreef Tuinfluitert het volgende:
Salar: Natuurlijk wilde ik ook Vera redden, maar Kristof is mijn maatje hier.
Wel een leuk idee voor een nieuwe RLS. Alleen zoek maar eens een gevangenis of een vleugel van een gevangenis die hun privacy zullen opgeven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:10 schreef Stargazing het volgende:
[..]
minus de fictie... en een mannengevangenis dan
En je ziet maar, het was slim. Anders moesten we misschien nog een week op die lerotkop kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:08 schreef Tuinfluitert het volgende:
Salar: Natuurlijk wilde ik ook Vera redden, maar Kristof is mijn maatje hier.
wat is deze?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit komt dan wel weer goed overeen met de uitslag van die FB-poll, maar een paar kleine verschillen.
@:greysbones
Zeker,quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:10 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is gewoon heel eerlijk.
is te waarderen hoor, iemand die gewoon eerlijk is.
In België hadden we er al zo eentje. 'Alloo in de gevangenis'quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel een leuk idee voor een nieuwe RLS. Alleen zoek maar eens een gevangenis of een vleugel van een gevangenis die hun privacy zullen opgeven.
Snap ook niet waarom hij zo laag staat. Hanne is een nietszeggend figuur en staat hoog. Zelfde geldt ook voor Tobias. Wat doet die Tobias daar, waarom is hij zo populair? Tobias voegt niets toe. De enige reden die ik zou zou kunnen bedenken, is dat hij zich weinig met die roddelsessies bemoeit. Hanne is slinks en staat hoog. Zeg het maar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:10 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is gewoon heel eerlijk.
is te waarderen hoor, iemand die gewoon eerlijk is.
Maar was dat wekelijks of dagelijks, en ook streams 24/7?quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
In België hadden we er al zo eentje. 'Alloo in de gevangenis'
dus het is niet onmogelijk
Mensen die niet opvallen wordt weinig op gestemd .. Julio en Hanne zijn best onzichtbaar . .. dus weinig nominatiestemmen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij zo laag staat. Hanne is een nietszeggend figuur en staat hoog. Zelfde geldt ook voor Tobias. Wat doet die Tobias daar, waarom is hij zo populair? Tobias voegt niets toe. De enige reden die ik zou zou kunnen bedenken, is dat hij zich weinig met die roddelsessies bemoeit. Hanne is slinks en staat hoog. Zeg het maar.
nowayquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
Voor wie het gemist heeft, Salar's uitleg over de kijkersnominatie:
https://streamable.com/m8zrc3
Aangezien hij het gisteren al wist, neem ik aan dat de volgorde is bepaald n.a.v. de vraag "wie zou jij nomineren" en niet n.a.v. het ranken op populariteit.
Eens.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:09 schreef Sofia35 het volgende:
quote:
Volgorde zoals Salar 'm opnoemde komt vrij goed overeen met de uitslag van de FB-poll, waarvan jij zei dat dat vaak niet klopt. Daarom had ik je even getagd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
Voor wie het gemist heeft, Salar's uitleg over de kijkersnominatie:
https://streamable.com/m8zrc3
Aangezien hij het gisteren al wist, neem ik aan dat de volgorde is bepaald n.a.v. de vraag "wie zou jij nomineren" en niet n.a.v. het ranken op populariteit.
hij klopt vaak nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Volgorde zoals Salar 'm opnoemde komt vrij goed overeen met de uitslag van de FB-poll, waarvan jij zei dat dat vaak niet klopt. Daarom had ik je even getagd.
Wekelijks en was tv-maker Luk Alloo die met gevangenen ging spreken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar was dat wekelijks of dagelijks, en ook streams 24/7?
ik doe met je mee ole olequote:Op donderdag 17 februari 2022 15:16 schreef Ireth het volgende:
Kristof is oké, ole ole!!!!!
Kristof is oké, ole ole!!!!!
Kristof is oké, Kristof is oké, Kristof is oké, ole ole!!!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kristof gaat er niet meer opkomen, te veel medestanders in het huis nog.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:16 schreef engine het volgende:
Deze week Leroy. Volgende week Kristof. Het is wel weinig spannend zo.
die zal raar opkijken als die komende week genomineerd gaat worden, samen met Hanne, want de rest denkt: weg met die 2 - veeeeeeeeeeeeeels te popi (al heb ik tig ?? HOEDAN???)quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:15 schreef engine het volgende:
Julio voelt zich ineens heel populair. Lult nu aan één stuk door
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kristof gaat er niet meer opkomen, te veel medestanders in het huis nog.
Bij Utopia was dat het geval met Bas. Dood figuur, maar was heel populair. Ik ken dat fenomeen. Maar persoonlijk kijk ik meer naar types zoals Nawel of een Billy uit Utopia. Ik houd niet zo van die grijze muizen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mensen die niet opvallen wordt weinig op gestemd .. Julio en Hanne zijn best onzichtbaar . .. dus weinig nominatiestemmen.
ahaquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij klopt vaak niet
heb er bij gezet dat deze naar mijn mening wel aardig overeen kwam
en dat het dus niet klopte dat Vera erop staat
Oja, niet echt een RLS zoals BB, Utopia dus. Zoiets hebben we hier ook gehad.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:17 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Wekelijks en was tv-maker Luk Alloo die met gevangenen ging spreken.
en nu snap ik dus waarom ze er wel opstaatquote:
Billy en Basquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij Utopia was dat het geval met Bas. Dood figuur, maar was heel populair. Ik ken dat fenomeen. Maar persoonlijk kijk ik meer naar types zoals Nawel of een Billy uit Utopia. Ik houd niet zo van die grijze muizen.
Büch in de bajes.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oja, niet echt een RLS zoals BB, Utopia dus. Zoiets hebben we hier ook gehad.
Iemand vroeg "wat is het volgende programma waar we Leroy in zullen zien" daarom vroeg ik wat een bekend nederlands reality-tv programma was over het leven in de gevangenisquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oja, niet echt een RLS zoals BB, Utopia dus. Zoiets hebben we hier ook gehad.
het is voor Kristof belangrijker een Belg erop te krijgenquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:19 schreef Ptr67 het volgende:
Ik kijk al uit naar de sessie's rond Kristof die nu wel duidelijk de tactische kaart gaan trekken, nu hij weet dat hij laatste staat. Met die vorige poll dacht ie ook al oei Vera staat laatste... tja erg; maar niet aantrekken hé vera... en ondertussen had ie ook al laten blijken dat Vera misschien geslachtofferd kon worden.
Nu dat hij laatste staat en Vera plots in het midden staat (en wellicht gered zal worden); zal hij zijn visie delen om wellicht Nawel, Julio & misschien ook weer Vera te pakken (hij gaat echt niet Salar kiezen om te nomineren). Of zal hij Vera en Grace willen gebruiken om Nawel, Julio & Hanne er op te zetten; om Nawel er uit te krijgen daar ie ook weet dat ze niet hoog stond.
Stom man... het was wederom geen populariteitspoll... Jij moet jezelf blijven en optornen tegen jouw haters uit Nawel-en andere kampen.
want??quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:21 schreef freaky40 het volgende:
Leroy gaat het nu over een ander boeg gooien. Niet een echt leuke voor ons anti-Leroyer's though.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:22 schreef Tourniquet het volgende:
Nou, echt spannend is het niet meer.![]()
[ afbeelding ]
De 'ik wist het' kaart trekken. 'Laat mij maar gaan', 'ik mis mijn kind'...En dan zaterdag hetzelfde riedeltje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
want??
dat janken wordt hij niet sympathieker van
Wat me wel opvalt. Kristof is tactisch ja maar Nick en Michel waren hier naar mijn mening slimmer in.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:19 schreef Ptr67 het volgende:
Ik kijk al uit naar de sessie's rond Kristof die nu wel duidelijk de tactische kaart gaan trekken, nu hij weet dat hij laatste staat. Met die vorige poll dacht ie ook al oei Vera staat laatste... tja erg; maar niet aantrekken hé vera... en ondertussen had ie ook al laten blijken dat Vera misschien geslachtofferd kon worden.
Nu dat hij laatste staat en Vera plots in het midden staat (en wellicht gered zal worden); zal hij zijn visie delen om wellicht Nawel, Julio & misschien ook weer Vera te pakken (hij gaat echt niet Salar kiezen om te nomineren). Of zal hij Vera en Grace willen gebruiken om Nawel, Julio & Hanne er op te zetten; om Nawel er uit te krijgen daar ie ook weet dat ze niet hoog stond.
Stom man... het was wederom geen populariteitspoll... Jij moet jezelf blijven en optornen tegen jouw haters uit Nawel-en andere kampen.
Ja echt een klein kind maar het was wel grappig. Mokkend op bed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:23 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wat een droeftoeter is het toch ook
Ja wat goor he?quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:24 schreef Joyce-43 het volgende:
die hork veegt der poten schoon aan julio zijn bed
Bed van Julio is toch al smerig.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:24 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja wat goor he?
Ze heeft toch ook een eigen bed!
Doet er niet toe, je gaat niet je voeten aan iemand anders zijn bed afvegenquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
Bed van Julio is toch al smerig.
nou was Nick echt een uitzondering zoals hij het speelde echt ongelovelijk en daarna hulp van Michel erbij denk niet dat iemand zo'n werkend koppie heeft hierquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:23 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt. Kristof is tactisch ja maar Nick en Michel waren hier naar mijn mening slimmer in.
Zij zetten al veel sneller iemand in waarvan ze wisten dat die populair was van hun groepje om die ander weg te krijgen.
Kristof en Salar overwegen dit zelfs niet wat Kristof nog de kop kan kosten als hij tegenover Nawel komt.
Tobias en Salar spelen Nawel naar huis, het is zelfs geen wedstrijd.
Ik geniet er nu nog maar even vanquote:
Nick en Michel samen zijn niet slimmer dan Kristofquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:23 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt. Kristof is tactisch ja maar Nick en Michel waren hier naar mijn mening slimmer in.
Zij zetten al veel sneller iemand in waarvan ze wisten dat die populair was van hun groepje om die ander weg te krijgen.
Kristof en Salar overwegen dit zelfs niet wat Kristof nog de kop kan kosten als hij tegenover Nawel komt.
Tobias en Salar spelen Nawel naar huis, het is zelfs geen wedstrijd.
Ik weet niet of dat sarcasme was, ik zeg ook niet dat ze superslim waren he? ze waren niet dom maar Nick en Michel durfden wel meer die tactische risico's te nemen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou was Nick echt een uitzondering zoals hij het speelde echt ongelovelijk en daarna hulp van Michel erbij denk niet dat iemand zo'n werkend koppie heeft hier
ik ben ook nog aan het twijfelen, die wil volgens mij zelf naar huis, zeker als nawel weg is......dus ik denk dat ik er nog over na om toch nawel eerder weg te sturen dan leroy, dit is een mogelijkheid...quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Even op Leroy gestemd om te blijven. Zo'n waardige bewoner mag toch niet verloren gaan.
ik dacht eerst oh dat bed is leeg en ja dat maken ze zelf schoon, maar zag later zijn spullen maar dan spoor je niet hoor als je dat doetquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:24 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja wat goor he?
Ze heeft toch ook een eigen bed!
dan nog doe je het nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
Bed van Julio is toch al smerig.
heeft geen enkel nut hoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:27 schreef danilel het volgende:
[..]
ik ben ook nog aan het twijfelen, die wil volgens mij zelf naar huis, zeker als nawel weg is......dus ik denk dat ik er nog over na om toch nawel eerder weg te sturen dan leroy, dit is een mogelijkheid...
Ik heb het puur over hun tactisch spel, niet algemeen slimmer want dat weet ik niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick en Michel samen zijn niet slimmer dan Kristof
ze hadden mazzel
dat die dames alles deden wat ze wilden![]()
Ja dat snap ik ook wel hoorquote:
Lezenquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Billy en Bas![]()
![]()
ik ga dan liever voor een ander soort sfeer maker
zoals Kristofen Salar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |