Meer op: https://www.hbo.com/we-own-this-cityquote:Executive produced by George Pelecanos (The Deuce) and David Simon (The Wire) -- and based on the book by Baltimore Sun reporter Justin Fenton -- We Own This City is a six-hour, limited series chronicling the rise and fall of the Baltimore Police Department's Gun Trace Task Force. It examines the corruption and moral collapse that befell an American city in which the policies of drug prohibition and mass arrest were championed at the expense of actual police work.
The cast includes Jon Bernthal (The Walking Dead, Show Me a Hero), Josh Charles (The Good Wife, In Treatment), and Jamie Hector (BOSCH, The Wire), among many others. See the full cast here.
Pelecanos and Simon also serve as writers, along with director and executive producer Reinaldo Marcus Green. They are joined by longtime collaborators Nina K. Noble as executive producer, and Ed Burns as writer/executive producer. HBO alum Kary Antholis also serves as executive producer; Bill Zorzi as writer/co-executive producer, and D. Watkins as writer.
Stop eens met DVD in een poll te plaatsen ouwe dakduif. Blu-ray en 4kquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Meer op: https://www.hbo.com/we-own-this-city
[ afbeelding ]
[poll=3721]
[poll=3722]
Oh ik dacht dat het op 8 maart uitkwam.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga deze op DVD kopen en ik neem HBO Max op 8 maart. 18 maart duurt me te lang.
Komt het ook!quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het op 8 maart uitkwam.
Dank!quote:Potverdikkie nog aan toe zeg. Ik pas de poll wel even aan.
Los, soort Netflix.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:07 schreef Dazalbest het volgende:
Is HBO Max ook los te abonneren of weer willen beschikbaar via Ziggo?
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Los, soort Netflix.
Een app voor HBO Max is straks beschikbaar voor de meeste platforms, zoals tv's van Samsung, LG en Android TV, de Apple TV 4K en Google Chromecast, spelcomputers als de PS4, PS4, Xbox One en Series X/S en mobiele apparaten met Android en iOS.
Dat vind ik ook wel kut ja. Ik wacht met deze serie lekker totdat alles erop staat.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:50 schreef NoCigar het volgende:
Helaas weer éèn aflevering per week. Wat is dat toch voor een waanzin tegenwoordig met die betaalkanalen, het voordeel daarvan is/was toch dat je series lekker binnen een week helemaal kan bekijken.
Dit is gewoon een serie van de HBO zender, en die komen zowieso wekelijks uit (na uitzending in VS). Alleen Netflix (en Prime Video met sommige series) dropt alles tegelijk. Al het andere dropt gewoon wekelijks afleveringen.... Is dus helemaal niks "waanzin tegenwoordig", is alleen dat je aan Netflix zn releasemanier gewend bent geraakt.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:50 schreef NoCigar het volgende:
Helaas weer éèn aflevering per week. Wat is dat toch voor een waanzin tegenwoordig met die betaalkanalen, het voordeel daarvan is/was toch dat je series lekker binnen een week helemaal kan bekijken.
Prima review.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
We Own This CityPart One(s01e01 - 2022)8.1crime, drama0n/aJon Bernthal, Wunmi Mosaku, Jamie HectorMomodu Gondo finds himself in an interrogation. A detective in a nearby county traces a string of overdoses to BaltimorePrima eerste aflevering, vind het sfeertje wat ze neerzetten nu al fijn.8
Netflix is natuurlijk wel de standaard en betekende ook de doorbraak van dit soort betaalkanalen waarbij het bingen altijd een verkoopargument is geweest. De meeste mensen vinden het ook prettiger om een serie in hun eigen tempo te kunnen volgen, vandaar ook de teruglopende populariteit van lineaire TV.quote:
Dan kijk je niet goedquote:Op maandag 2 mei 2022 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Niet te vinden op HBO Max Nederland vandaag. Wel beschikbaar in Amerika. NL ondertiteling is er ook.
Vanavond toevallig gezien, wel met ondertitels nu: op een bepaald moment was politie 'schelpen' aan het zoeken op een plaats delictquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:56 schreef Caland het volgende:
Opeens heeft aflevering 4 geen Nederlandse ondertiteling
Nog gekeken? Ik heb het nu pas helemaal uit, vond het ietwat tegenvallen hoewel het wel fijn wegkijkt en visueel er meer dan prima uit ziet. Deze serie krijgt van mij een 7.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:17 schreef GGMM het volgende:
Hele serie is nu uit dus. Ik twijfel eerlijk gezegd de reviews vallen me wat tegen.
Nee, staat nog wel op m'n lijstje maar ergens onderaan.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog gekeken? Ik heb het nu pas helemaal uit, vond het ietwat tegenvallen hoewel het wel fijn wegkijkt en visueel er meer dan prima uit ziet. Deze serie krijgt van mij een 7.
Je had meer van de reacties verwacht? Ik vind het niet kunnen dat je na een hele enquête te hebben uitgeschreven zelf niet eens de moeite neemt om die serie te gaan kijken. Dan kunnen we net zo goed een of andere bot dit gedeelte laten modereren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, staat nog wel op m'n lijstje maar ergens onderaan.
Dus wie weet ooit, maar ik had er meer van verwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |