Dan helemaal idd haha, nu krijg ik beeld van een lege aanhanger die de lucht in gaatquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als die onbeladen is dan is het een dubbel probleem.
Ik voerde hem in en dacht gelijk dat ik op zo'n opmerking kon wachten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:15 schreef ToT het volgende:
@ TT!
Ben je een knuppel als je print?
![]()
Ik heb vernomen dat dat ook minder makkelijk is dan je zou denken.quote:
Heb ik al gezien, ik vind helemaal mooiquote:
Dan moet je ook de juiste mannetjes inhuren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat dat ook minder makkelijk is dan je zou denken.
Het is denk ik makkelijker om een knuppel te printen en iemand neerslaan die net gepind heeft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ook de juiste mannetjes inhuren.
Je bent zelfquote:
Daar heb jij helemaal geen knuppel voor nodig, jij kunt er gewoon de pinploeg op uit sturen om oude omaatjes bij pinautomaten te overvallenquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is denk ik makkelijker om een knuppel te printen en iemand neerslaan die net gepind heeft.
Gemiste kans haags, gemiste kans.quote:
Arme omaatjesquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen knuppel voor nodig, jij kunt er gewoon de pinploeg op uit sturen om oude omaatjes bij pinautomaten te overvallen
Even met de hand onder de rok om af te leiden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen knuppel voor nodig, jij kunt er gewoon de pinploeg op uit sturen om oude omaatjes bij pinautomaten te overvallen
En wat ben je dan allemaal aan t koken en bakken ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
Ben deze isolatie week echt maximaal aan het koken en bakken
#viesdik
Meeste wel voor de diepvries, maar toch.. #viesdik
nu een appel limoen cakequote:Op donderdag 17 februari 2022 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wat ben je dan allemaal aan t koken en bakken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |