Op het EK scoorde ze met minder fouten 168 nog wat. Dat zou nu (net) te weinig zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:52 schreef superniger het volgende:
Dit is klaar.
Of kan haar korte kür haar redden?
Nou ja we krijgen nog steeds geen prijsuitreiking.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef TheVulture het volgende:
Valieva aan de stress ten onder, misschien wel beter ook dat iemand anders nu niet wordt bestolen van het krijgen van een gouden plak
Als dit nog een medaille is dan is het wel een gekke sport.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef superniger het volgende:
4de plek want medailleuitreiking.
Ik ook. Best wel erg.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb echt te doen met het meisje![]()
.
Ja aan de ene kant wel, maar ik vraag me af of ze het echt niet weet dat ze doping heeft gekregen. Sowieso is de redenatie van het CAS om haar dan toch maar te laten rijden uit bescherming nu ook wel om zeep. Dit is achteraf een totaal verkeerde keuze.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb echt te doen met het meisje![]()
.
Dit is nog een medaille, basisniveau is gewoon zoveel hoger.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als dit nog een medaille is dan is het wel een gekke sport.
Tutberidze heeft daar vast wel wat middeltjes voor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:56 schreef Moira het volgende:
Dit meisje is wel heel hard verneukt tijdens deze spelen. Probeer dan als 15 jarig kind nog maar eens op je best te presteren.
Niet helemaal mee eens, ze had ook gewoon van de snoeppot af kunnen blijven natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:56 schreef Moira het volgende:
Dit meisje is wel heel hard verneukt tijdens deze spelen. Probeer dan als 15 jarig kind nog maar eens op je best te presteren.
Dat kost Trusova wel goud.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:56 schreef superniger het volgende:
Belachelijk dat je in een korte kür geen viervoudige sprong mag doen.
Voor de spanning wel goed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:56 schreef superniger het volgende:
Belachelijk dat je in een korte kür geen viervoudige sprong mag doen.
Ik heb sowieso medelijden met het kind. Misschien heeft ze gebruikt, misschien niet. Misschien deed ze het bewust, misschien niet. Maar een 15-jarige is anders dan een volwassene als het gaat om entourage en begeleiding. Erg beïnvloedbaar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar ik vraag me af of ze het echt niet weet dat ze doping heeft gekregen. Sowieso is de redenatie van het CAS om haar dan toch maar te laten rijden uit bescherming nu ook wel om zeep. Dit is achteraf een totaal verkeerde keuze.
Er is voor zover wij weten in het geheel geen sprake van een kind dat niet van een snoeppot af kon blijven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, ze had ook gewoon van de snoeppot af kunnen blijven natuurlijk
Medaillegenot.quote:
Er ligt toch een positieve test ergensquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Er is voor zover wij weten in het geheel geen sprake van een kind dat niet van een snoeppot af kon blijven.
Nooit snoepjes van vreemde mannen aannemen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, ze had ook gewoon van de snoeppot af kunnen blijven natuurlijk
Allemaal de schuld van opa Valieva.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Er is voor zover wij weten in het geheel geen sprake van een kind dat niet van een snoeppot af kon blijven.
Anna heeft toch goud?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Mijn hart breekt.
Alleen maar verliezers, ook zo sneu voor Anna dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |