Ja, nu alleen nog een paar mindere godenquote:Op donderdag 17 februari 2022 07:25 schreef superniger het volgende:
Alle favorieten zijn al geweest?
Het enige dat er aan gaat veranderen is dat er een streep doorheen gaat, vrees ik. Nou speelt dat natuurlijk al járen en het is er nog...quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:42 schreef TheArt het volgende:
Ze moeten wel echt wat aan de opzet van de combinatie gaan doen, want dit gaat jaar na jaar de verkeerde kant op. Óf vaker in de World Cup laten skiën en daardoor meer deelnemers krijgen óf de afdaling moeilijker maken óf de slalom makkelijker. Juist bij deze discipline is het doorslaggevend hoe moeilijk de runs gestoken staan en dat moet je niet door betrokken coaches laten doen. Dan krijg je dus zoals nu een hele lastige slalom, door de Amerikaanse coach gestoken, waar nota bene ook Shiffrin het slachtoffer van is.
Ik hoorde op Eurosport dat het misschien vervangen zou gaan worden door de parallelslalom, waar nu alleen de mixed team op het programma staat.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het enige dat er aan gaat veranderen is dat er een streep doorheen gaat, vrees ik. Nou speelt dat natuurlijk al járen en het is er nog...
Ja, dat is de voornaamste kanshebber en zou echt heel erg kut zijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik hoorde op Eurosport dat het misschien vervangen zou gaan worden door de parallelslalom, waar nu alleen de mixed team op het programma staat.
Shiffrin ging er op een weinig moeilijk gedeelte uit, dus is vooral het slachtoffer van haar eigen onkundequote:Op donderdag 17 februari 2022 07:42 schreef TheArt het volgende:
Ze moeten wel echt wat aan de opzet van de combinatie gaan doen, want dit gaat jaar na jaar de verkeerde kant op. Óf vaker in de World Cup laten skiën en daardoor meer deelnemers krijgen óf de afdaling moeilijker maken óf de slalom makkelijker. Juist bij deze discipline is het doorslaggevend hoe moeilijk de runs gestoken staan en dat moet je niet door betrokken coaches laten doen. Dan krijg je dus zoals nu een hele lastige slalom, door de Amerikaanse coach gestoken, waar nota bene ook Shiffrin het slachtoffer van is.
Dat zou wel matig zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 06:48 schreef heywoodu het volgende:
Team event kon geen doorgang vinden vandaag, morgen om 02.00 uur een volgende en in principe dus ook laatste poging. Als het niet door kan gaan zou het voor het eerst sinds 1928 zijn dat een onderdeel op de Winterspelen geannuleerd wordt.
Ach, beter het team event dan een normaal onderdeel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |