Doe dit lekker in VBL / [VBL SC 8087) Bans worden niet besproken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 06:55 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Een ban op m'n Punk/New Wave/Regea forum op Face Book
6 dagen.....
Not many response in this forum. Even in my Wipers tribute no one respond. Fucking Spandau Ballet en Depeche Mode went viral. This is a forum fore gay faggots and women in love whit models who can't play an instrument
Hup Suzanne
Ik doe lekker niks. Bemoei je met je eigen zaken kutnewbiequote:Op donderdag 17 februari 2022 06:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doe dit lekker in VBL / [VBL SC 8087) Bans worden niet besproken.
Waarschijnlijk verwachten ze op een Engelse pagina gewoon dat je fatsoenlijk Engels kan, in die zin begrijp ik de ban welquote:Op donderdag 17 februari 2022 06:55 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Een ban op m'n Punk/New Wave/Regea forum op Face Book
6 dagen.....
Not many response in this forum. Even in my Wipers tribute no one respond. Fucking Spandau Ballet en Depeche Mode went viral. This is a forum fore gay faggots and women in love whit models who can't play an instrument
Hup Suzanne
Sil de ijs jutterquote:
Dat post je net zelf blinde koe.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:51 schreef Caland het volgende:
Hoelaat begint dat geintje? Dan kom ik ook even gloryhunten.
Oh, had de tekst niet gelezen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat post je net zelf blinde koe.
Over een half uur.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:51 schreef Caland het volgende:
Wat ben je ook een mongool.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:51 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/peking2022(...)n-aan-op-de-halfpipe
Ik heb dit nog nooit gezien.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is dit een suppporter van FC Den Bosch?
Ik zeg ook bijna altijd gedag als ik ergens wegga.quote:
Nou ja, ze zit midden in haar verhaal. Beetje flauw om dan weg te gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg ook bijna altijd gedag als ik ergens wegga.
Wat is hier vreemd aan?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/peking2022(...)n-aan-op-de-halfpipe
Ik heb dit nog nooit gezien.
quote:Het aantal mensen met schurft is het afgelopen jaar ongeveer verdubbeld. De schurftmijt is een parasiet die onder je huid gangetjes graaft en eitjes legt. Je krijgt er ontzettende jeuk van. De Amsterdamse Max* (24) liep in december schurft op. "Ik lag 's avonds urenlang wakker van de jeuk."
quote:"Ik smeerde de zalf en het jeukte meteen veel meer dan ervoor", gaat Max verder. "Veel beestjes zijn misschien wel dood, maar je lichaam moet ze nog steeds opruimen. Ook komen sommige eitjes nog uit, dus moet je twee weken later weer smeren. Ik werd helemaal gek van de jeuk. Vooral 's avonds leek het alsof ze meer gingen bewegen."
Huisarts langs geweest. Kleine vernauwingen in zijaderen. Verder 6 sneden bruin brood met frikandeauquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen jongens.
Eet smakelijk.
Geniet ervan maatquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Huisarts langs geweest. Kleine vernauwingen in zijaderen. Verder 6 sneden bruin brood met frikandeau
Was een goede mededeling. Jij ook eetsequote:Op donderdag 17 februari 2022 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet ervan maat
(van je lunch, niet van de vernauwing in de zijaderen. Sterkte!)
Gelukkig vriend.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was een goede mededeling. Jij ook eetse
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zeg het maar, graag met een gifje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |