De machines die er tegenwoordig staan bij ons vin'k toch ook niet wat. Eerst moet je een kwartier zoeken welke variant/sterkte/hoeveelheid voordat je bakkie klaar is. En dan issie lauwig. Maar goed, zo vaak kom ik niet meer op kanteur. Lekker thuis mn eigen koffie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
De koffie in het gebouw waar ik meestal college in had was echt een soort slootwater. Volgens mij dampte die gedurende de dag altijd een beetje in en voegden ze er steeds wat nieuwe koffie aan toe.
Misschien is de sfeer op kantoor daar zo slecht, dat ze het collega's niet gunnen dat die ook van de verse koffie genieten die ze zetten. Dan maar een bakkie opwarmen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is ook wel héél veel werk om een verse pot te zetten
Een wedstrijd meer gespeeld nog. En dan nog, die play-offs zie ik ze ook niet 123 winnen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén keertje winnen nog en ze staan 16e.
Die dingen roepen ook vaak om hun moeder, geloof ik (melding dat je de servicedienst moet bellen).quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De machines die er tegenwoordig staan bij ons vin'k toch ook niet wat. Eerst moet je een kwartier zoeken welke variant/sterkte/hoeveelheid voordat je bakkie klaar is. En dan issie lauwig. Maar goed, zo vaak kom ik niet meer op kanteur. Lekker thuis mn eigen koffie.
D'r waren altijd types bij die niet in de keuken kwamen omdat ze dan bang waren dat ze koffie moesten zetten. The Horror, helemaal koffie zetten!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is de sfeer op kantoor daar zo slecht, dat ze het collega's niet gunnen dat die ook van de verse koffie genieten die ze zetten. Dan maar een bakkie opwarmen.
Geloof, hoop en liefdequote:Op donderdag 3 maart 2022 00:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een wedstrijd meer gespeeld nog. En dan nog, die play-offs zie ik ze ook niet 123 winnen.
Maar goed, we houden hoop
Ik vind koffiezetten eigenlijk best oké als onderbreking van nadenken over één of ander softwareprobleem, maar nou wacht iedereen tot ik de koffie zet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
D'r waren altijd types bij die niet in de keuken kwamen omdat ze dan bang waren dat ze koffie moesten zetten. The Horror, helemaal koffie zetten!
Ja, voor mij hoeft het niet anders. Het blijft ook wel zo, 1 of 2 dagen naar kantoor en de rest thuis. Ik vind het nog steeds heerlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Die dingen roepen ook vaak om hun moeder, geloof ik (melding dat je de servicedienst moet bellen).Bevalt het thuiswerken nog steeds?
Lijkt me perfectquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, voor mij hoeft het niet anders. Het blijft ook wel zo, 1 of 2 dagen naar kantoor en de rest thuis. Ik vind het nog steeds heerlijk.
De liefde is al even over.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geloof, hoop en liefde![]()
Hoe gaat het daarmee? De liefde?
Ik ga al een paar maanden weer 2 dagen. Thuis kan ik me veel beter concentreren, maar af en toe wat mensen spreken is ook wel belangrijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, voor mij hoeft het niet anders. Het blijft ook wel zo, 1 of 2 dagen naar kantoor en de rest thuis. Ik vind het nog steeds heerlijk.
Jij dan?
Jammer. Maar blijf er in geloven, hoor.quote:
Gaat zeker goed. De zee is nog veel te koud, dat duurt nog wel twee maandjes. En dan nog erg koud.quote:Fijn dat dat bij jullie nog wel goed gaatTenminste, daar ga ik van uit als ik de berichten zo lees.
Lig je alweer dagelijks in de zee?
Oh tof! Goed vol te houden zo?quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga al een paar maanden weer 2 dagen. Thuis kan ik me veel beter concentreren, maar af en toe wat mensen spreken is ook wel belangrijk.
Ik douche tegenwoordig drie minuten koud op het eind. Echt vreselijk. Waarom ik mezelf dat aandoe, weet ik niet. Misschien wil ik de nieuwe Wim Hof worden?quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat zeker goed. De zee is nog veel te koud, dat duurt nog wel twee maandjes. En dan nog erg koud.
Oh bah, dat heb ik ook wel een tijdje gedaan. Wisselbaden, ik werd er een soort van labiel van.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik douche tegenwoordig drie minuten koud op het eind. Echt vreselijk. Waarom ik mezelf dat aandoe, weet ik niet. Misschien wil ik de nieuwe Wim Hof worden?
Hmm. Voorlopig maar even niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jammer. Maar blijf er in geloven, hoor.
Ja, dat leek me al, van dat koude, maar je weet 't niet hèquote:[..]
Gaat zeker goed. De zee is nog veel te koud, dat duurt nog wel twee maandjes. En dan nog erg koud.
Ja, zo gaat het wel goed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh tof! Goed vol te houden zo?
Thuis ben ik wel veel productiever over 't algemeen, maar inderdaad, soms is het wel goed bij elkaar te zitten. Dan is wat mij betreft 1 of 2 dagen per week meer dan genoeg.
Ik voel me wel altijd helemaal top als ik de douche uit kom, maar ik ga nu met loden schoenen de douche in.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh bah, dat heb ik ook wel een tijdje gedaan. Wisselbaden, ik werd er een soort van labiel van.
Goed voor je haar. Als het dan nergens anders goed voor is, heb je dat tenminste nog.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik douche tegenwoordig drie minuten koud op het eind. Echt vreselijk. Waarom ik mezelf dat aandoe, weet ik niet. Misschien wil ik de nieuwe Wim Hof worden?
Als het langskomt is het meegenomen,quote:
Wel aan gedacht om banen te gaan zwemmen voor de conditie maar dat is hier reteduur, beperkt beschikbaar en door Corona ook een tijdje niet mogelijk.quote:[..]
Ja, dat leek me al, van dat koude, maar je weet 't niet hè![]()
Heb je nu een fitnessabo voor je beweging?
Ik ben echt veel sneller afgeleid op 't werk dan thuis. Maar dat zal voor iedereen ook wel anders zijn. Zeker als je samen woont met andere mensen of (The Horror) kinderen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het wel goed.Ik ben wel benieuwd of de productiviteit nou omhoog of omlaag gaat als mensen meer thuis gaan werken. Ik ben veel productiever thuis, maar volgens mij hebben veel mensen de discipline gewoon niet om niet afgeleid te raken.
Ah ja, banen zwemmen wil ik ook altijd nog gaan doen maar komt er ook maar niet van. Zo'n gedoe ook. Wel lekker.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het langskomt is het meegenomen,
[..]
Wel aan gedacht om banen te gaan zwemmen voor de conditie maar dat is hier reteduur, beperkt beschikbaar en door Corona ook een tijdje niet mogelijk.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zitten hier twee viervoetertjes mij aan te lijken en zich uit te rekken, die zijn klaar voor hun laatste rondje.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Goed voor je haar. Als het dan nergens anders goed voor is, heb je dat tenminste nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |