quote:Op maandag 14 maart 2022 22:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Omg hoe is de staat van de sokkenla tegenwoordig? Als ze uberhaupt de la al halen
nahhhhh ....self control!quote:Op maandag 14 maart 2022 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zouden een supermarkt moeten beginnen met alleen gezonde dingen. En dat de caissière nog even goed kijkt of het allemaal in orde is.
Ik wil eigenlijk niet leren fluiten, daar krijg je mondrimpels van...tha horrorquote:Op maandag 14 maart 2022 22:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
fluitcursus! Doe je nog zoveel activiteiten tegenwoordig?
Ohja cromaquote:Op maandag 14 maart 2022 23:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet leren fluiten, daar krijg je mondrimpels van...tha horror![]()
De afgelopen 2 jaar zorgde corona ervoor dat er weinig aan activiteiten waren. Ik heb wel wat dingen gedaan maar veel minder.
Ze halen de la nog steeds niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Omg hoe is de staat van de sokkenla tegenwoordig? Als ze uberhaupt de la al halen
Denk je niet dat je door fluiten daar juist alles mooi soepel houdt?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet leren fluiten, daar krijg je mondrimpels van...tha horror![]()
Self control!!!!!!quote:
Nope.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je niet dat je door fluiten daar juist alles mooi soepel houdt?
Nee, het komt nooit goed! Als ze klaar zijn met de paaseitjes, verzinnen ze snel weer iets nieuws en daarna liggen de chocoladekruidnoten al weer klaar.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Self control!!!!!!
Als ik t maar vaak genoeg roep dan gaat t vastbeten keer goedkomen. Hoop ik
Nah, een man met mondrimpels is ook niet goed toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nope.
Jij bent een man, voor jou is t minder erg. Jij kan naar hartelust fluiten
Met paaseitjes ben je sowieso nooit klaarquote:Op maandag 14 maart 2022 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het komt nooit goed! Als ze klaar zijn met de paaseitjes, verzinnen ze snel weer iets nieuws en daarna liggen de chocoladekruidnoten al weer klaar.
Straks krijg ik nog nachtmerries van oneindige voorraden paaseitjes.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met paaseitjes ben je sowieso nooit klaar [ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2022 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks krijg ik nog nachtmerries van oneindige voorraden paaseitjes.
Rondje Nederlandquote:Op maandag 14 maart 2022 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer fietsen zou dat zijn?
Ja, uiteraard! Met paaseitjes. Die ze niet lust.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel even een pannetje soep bij mootie voor de deur zetten als je daar langskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |