Dames, zijn DM staat open. Grijp je kans voor het te laat is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef junkiesietze het volgende:
niet, ik verdien zat.
Geen vriendin tho, dat scheelt wel ofcourse.
Als iemand jou geld leent dan heb je een schuld, zelfs als het een huis betreft. Pas als je een huis volledig hebt afgelost dan heb je geen schulden meer. Je moet zelfs rente betalen over de lening die je hebt afgesloten met de bank; dat is toch de definitie van schuld?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je dat zo wilt noemen, het is een financieringsmodel, tegenover de schuld in geld staat de waarde van het vastgoed, als het laatste meer waard is dan de hypotheeksom, is het technisch gezien geen schuld.
Maar afgezien daarvan, je begrijpt het verschil tussen geld lenen om een kapitaal goed als een huis te financieren wat anders is dan geld te lenen voor een vakantie of een grotere TV dan de buren te hebben?
Zelfs als je die definitie hanteert, dan snap je toch nog steeds wel het verschil tussen een hypotheek en een lening voor een vakantie of een grotere TV dan de buren?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:51 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Als iemand jou geld leent dan heb je een schuld, zelfs als het een huis betreft. Pas als je een huis volledig hebt afgekocht dan heb je geen schulden meer. Je moet zelfs rente betalen over de lening die je hebt afgesloten met de bank; dat is toch de definitie van schuld?
Jazekerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zelfs als je die definitie hanteert, dan snap je toch nog steeds wel het verschil tussen een hypotheek en een lening voor een vakantie of een grotere TV dan de buren?
Nooit op vakantie? Je mag wel een béétje genieten van het levenquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:54 schreef roos94 het volgende:
Niet roken, niet drinken, zelden thuisbezorgd, geen auto, nooit op vakantie, geen cafes festivals clubs enz, bijna al mijn boeken illegaal downloaden [ja iknow niet goed voor de auteurs]
Te skeerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Nooit op vakantie? Je mag wel een béétje genieten van het leven
Je kunt d'r ook 80 uur per week laten werken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:54 schreef Aiciu het volgende:
Mijn relatie beëindigen zou een hoop geld besparen
Douche je ook elke dag maar 5 minuten en doe je in koud water de afwas?quote:
Daar heeft alleen de belastingdienst profijt van.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:14 schreef vipergts het volgende:
[..]
Je kunt d'r ook 80 uur per week laten werken.
Ja ligt er ook wel aan waar je woont een beetje, maar dan alsnog wel ja.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zonder auto ben je wel echt enorm beperkt in je vrijheid.
Echt flauwekul, ik kan alles doen wat ik wil, en als het moet neem ik wel een taxi, vorige week nog Taxi vanuit Antwerpen naar Amsterdam genomen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zonder auto ben je wel echt enorm beperkt in je vrijheid.
Wat kost dat?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echt flauwekul, ik kan alles doen wat ik wil, en als het moet neem ik wel een taxi, vorige week nog Taxi vanuit Antwerpen naar Amsterdam genomen.
Valt me nog mee als ik me bedenk dat ik nog wel eens de taxi moest nemen van leiden naar katwijk als het OV niet meer reed en ik dan ¤30 moest betalenquote:
Had prijs afgemaaktquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:04 schreef kree het volgende:
[..]
Valt me nog mee als ik me bedenk dat ik nog wel eens de taxi moest nemen van leiden naar katwijk als het OV niet meer reed en ik dan ¤30 moest betalen
Geen tandarts verzekering, als 30 jaar niet, heb ik er ook al 3-4 keer uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:05 schreef Geerd het volgende:
Zorgverzekering hoogste eigenrisico(gokje natuurlijk) maar nu er al dik uit.
Als je in een grote stad woont, kan dat.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echt flauwekul, ik kan alles doen wat ik wil, en als het moet neem ik wel een taxi, vorige week nog Taxi vanuit Antwerpen naar Amsterdam genomen.
Die heb ik dan wel weer..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Geen tandarts verzekering, als 30 jaar niet, heb ik er ook al 3-4 keer uit.
Zorg gewoon dat ik geld achter de hand heb voor zulke uitgaves. Wat je zelf eenvoudig kan dekken moet je niet verzekeren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |