Dat is sowieso wel verstandigquote:
Verregend is met 2 r'enquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Om even terug te komen op je vraag hoe het gaat, nou weer veregendof hoe je het ook zegt
Oh bedanktquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verregend is met 2 r'en![]()
Ik ben net de laatste 2 minuten op weg naar huis verregent
Inderdaad, al was het hier maar het miezerend beginnetje van een bui toen ik terug kwam van de supermarkt. Maar het blijft altijd kut!quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh bedankt![]()
Verschrikkelijk toch!
Nou ik ben er 2 keer door heen gelopenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, al was het hier maar het miezerend beginnetje van een bui toen ik terug kwam van de supermarkt. Maar het blijft altijd kut!
Het is dan wel lekker om thuis lekker warm te douchen en in je huispak op de bank te gaan zittenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou ik ben er 2 keer door heen gelopen
Wel een cute roze/wit onesiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
Spoiler openen op eigen risico, er is een 100% kans op cuteness overload aanwezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het recht om te bepalen!
oelalaquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee gtsten in mn gewone kleren verwacht nog visite
Als dat geen neuken wordtquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee gtsten in mn gewone kleren verwacht nog visite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |