SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Zat ik net te denken, dit is de 3e avond op rij dat op dit tijdstip BB er iets ingooit zodat ze veel later eten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:17 schreef Angelique61 het volgende:
Wordt steeds later dat eten daar
Oh klopt ja daar ligt het aan, of ze worden geroepen on het eten ook zo bloedirritantquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:21 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Zat ik net te denken, dit is de 3e avond op rij dat op dit tijdstip BB er iets ingooit zodat ze veel later eten.
Dat moet @Dotteke of @Benny even voor je doen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:17 schreef Stargazing het volgende:
Kan ik de TT nog aanpassen naar To be ass?
nee te veel olie in de pan ik zag het al wel, toen de friet erbij, heel veel , en alles erover, vloer ook glad nuquote:
300 graden in 1 xquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:26 schreef Jockari het volgende:
Eerst voorbakken op 150 graden. Dan laten afkoelen, en afbakken op 190 graden. Ben benieuwd hoe zij het gaan doen.
wat voor een soort olie gebruiken ze?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
300 graden in 1 x
[ afbeelding ]
Tegen Nouchine, die zei "echt??" toen Salar zei dat hij veel over haar had geschreven in zijn brief.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:39 schreef Stargazing het volgende:
tegen wie zei Salar "don't trust me then?"
Volgens mij hebben ze alleen zonnebloemolie.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:39 schreef danilel het volgende:
[..]
wat voor een soort olie gebruiken ze?
(het lekkerst vind ik Ossewit)
Gewoon, zonnebloemolie.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:39 schreef danilel het volgende:
[..]
wat voor een soort olie gebruiken ze?
(het lekkerst vind ik Ossewit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |