SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Zat ik net te denken, dit is de 3e avond op rij dat op dit tijdstip BB er iets ingooit zodat ze veel later eten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:17 schreef Angelique61 het volgende:
Wordt steeds later dat eten daar
Oh klopt ja daar ligt het aan, of ze worden geroepen on het eten ook zo bloedirritantquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:21 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Zat ik net te denken, dit is de 3e avond op rij dat op dit tijdstip BB er iets ingooit zodat ze veel later eten.
Dat moet @Dotteke of @Benny even voor je doen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:17 schreef Stargazing het volgende:
Kan ik de TT nog aanpassen naar To be ass?
nee te veel olie in de pan ik zag het al wel, toen de friet erbij, heel veel , en alles erover, vloer ook glad nuquote:
300 graden in 1 xquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:26 schreef Jockari het volgende:
Eerst voorbakken op 150 graden. Dan laten afkoelen, en afbakken op 190 graden. Ben benieuwd hoe zij het gaan doen.
wat voor een soort olie gebruiken ze?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
300 graden in 1 x
[ afbeelding ]
Tegen Nouchine, die zei "echt??" toen Salar zei dat hij veel over haar had geschreven in zijn brief.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:39 schreef Stargazing het volgende:
tegen wie zei Salar "don't trust me then?"
Volgens mij hebben ze alleen zonnebloemolie.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:39 schreef danilel het volgende:
[..]
wat voor een soort olie gebruiken ze?
(het lekkerst vind ik Ossewit)
Gewoon, zonnebloemolie.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:39 schreef danilel het volgende:
[..]
wat voor een soort olie gebruiken ze?
(het lekkerst vind ik Ossewit)
Beste bewoners, een nieuwe spelopdracht, allemaal aan het plafond hangen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:44 schreef chufi het volgende:
Blijft het huis wel staan tijdens de stormen
en wie het langste blijft hangen krijgt een pinquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beste bewoners, een nieuwe spelopdracht, allemaal aan het plafond hangen.
Dat niet alleen met vaatdoek grond schoonmaken en het zo op aanrecht gooienquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
Echt zo smerig wat die julio doet met krabben aan zijn gezicht en daarna die aardappelen weer met diezelfde hand pakken. Gelukkig gaat het in hete olie
dat zijn de schilfersquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
Heeft Julio kauwgum in zijn mond hij blijft kauwen
Ooo dat wordquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:08 schreef engine het volgende:
Leroy en Hanne op date zou wel grappig zijn
zijn vader, ik ben al aan het googlen, vermoed wie maar ben nog niet zekerquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:26 schreef Ireth het volgende:
Vertelde tobi nou dat hij model is geweest voor een boxershort-abonnement?Dacht dat net te horen?
oehhh speurneus aan het werkquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:30 schreef danilel het volgende:
[..]
zijn vader, ik ben al aan het googlen, vermoed wie maar ben nog niet zeker
Ik ben heeeel erg benieuwd!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:30 schreef danilel het volgende:
[..]
zijn vader, ik ben al aan het googlen, vermoed wie maar ben nog niet zeker
ze hebben ook abo's voor vrouwen, wist ik nietquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
ze hebben ook abo's voor vrouwen, wist ik niet
met ongetwijfeld veel kleine lettertjesquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
is echt de grootste oplichting
Tuurlijkquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:17 schreef Stargazing het volgende:
Kan ik de TT nog aanpassen naar To be ass?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
met ongetwijfeld veel kleine lettertjes
Is hier de voorbije weken ook eens geopperd. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:26 schreef Ireth het volgende:
Vertelde tobi nou dat hij model is geweest voor een boxershort-abonnement?Dacht dat net te horen?
Tobias heeft wel even goede reclame voor hen gemaakt. Meesten zijn benieuwd naar zijn vader.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
is echt de grootste oplichting
daar hebben ze niet zoveel aan hequote:Op woensdag 16 februari 2022 19:36 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Tobias heeft wel even goede reclame voor hen gemaakt. Meesten zijn benieuwd naar zijn vader.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Nog altijd sneller dan hun zich klaar maken
nouchine heeft aan haar lootje oortjes gemaakt zodat salar hem kan vindenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nouchine heeft een bak waar de namen in zitten.
Zat er net op te letten, Salar vroeg mag ik even in het bakje kijken?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
nouchine heeft aan haar lootje oortjes gemaakt zodat salar hem kan vinden
Wel als je de website opzoekt en denkt hé handig!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar hebben ze niet zoveel aan he
ze willen die onderbroek abonnementen verkopen
zoveel mensen stinken daar niet meer inquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:42 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Wel als je de website opzoekt en denkt hé handig!
Aha oke, slechte ervaringen mee gehad? Of veel negatieve recensies?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoveel mensen stinken daar niet meer in
geen van beidequote:Op woensdag 16 februari 2022 19:43 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Aha oke, slechte ervaringen mee gehad? Of veel negatieve recensies?
Haha ja dat is zeker waar!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen van beide
als je een abonnement af moet sluiten om onderbroeken te krijgen moet je je toch even achter je oren krabben
nou dat is echt al continue zo is niet normaal 10 man en steeds maar 1 beeldquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:44 schreef spapaars het volgende:
Weer 2 x dezelfde streams.
Hebben ze mensen tekort? Zijn er een stelletje weggestuurd wegens grensoverschrijdend gedrag?
ja lijkt me ook erg jongquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:50 schreef danilel het volgende:
[..]
hij lijkt te jong maar ik weet het niet zeker
En staat Nawel niet om Nouch te schreeuwen dan is het Salar wel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:51 schreef Joyce-43 het volgende:
we zouden echt eens moeten tellen hoevaak Nawel noush roept of eigenlijk zoiezo iemand anders maar houden ht maar op Noush dat is echt niet normaal, en heeft ze zelf niets bij zich in die 3 koffers nou ja 1 en 2 tassen en dan alles nog lenen bij Noush
Ze vader was 60 ofzo en hippietypequote:Op woensdag 16 februari 2022 19:50 schreef danilel het volgende:
[..]
hij lijkt te jong maar ik weet het niet zeker
quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat niet alleen met vaatdoek grond schoonmaken en het zo op aanrecht gooien
thanx dan ga ik nog ff verder snuffelenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze vader was 60 ofzo en hippietype
https://martenvanderveen.nl/portfolio.php?p=01 ???quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:54 schreef danilel het volgende:
[..]
thanx dan ga ik nog ff verder snuffelen
ja het begint langzaam maar komen bijna weer op 1 lijn haha met tekstquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
even dreft erop zegt kristof
nee heeft weinig zin zegt Julio
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja het begint langzaam maar komen bijna weer op 1 lijn haha met tekst
van DER veen, tobias heet van veenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://martenvanderveen.nl/portfolio.php?p=01 ???
Ook te jong tochquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
oeh scherpquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:59 schreef danilel het volgende:
[..]
van DER veen, tobias heet van veen
maar het zou ook kunnen hoor!
Zijn vader is ouder. Staat op zijn FB.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/paul.vanveen.92/about_placesquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
deze dus
https://www.linkedin.com/in/paulusvanveen/
DBKquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
nu morgen weer datenight? waarom???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoeling was dat elke man zelf zou trekken en dan de dame uit de huiskamer ophalenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:09 schreef engine het volgende:
Huh ze zitten nu toch aan tafel en Tobias heeft net blaadjes getrokken?
de hele dag blijven de streams al vaak hangenquote:
Oh krijgen we morgen nog een keer de hele opmaak gedoe dusquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bedoeling was dat elke man zelf zou trekken en dan de dame uit de huiskamer ophalen
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Oh krijgen we morgen nog een keer de hele opmaak gedoe dus
heb ik hier ook redelijk vaak jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:13 schreef Ireth het volgende:
Bij mij is het beeld op 2 heel niet scherp vergeleken met stream 1, net of de camera licht beslagen is..
Ik heb hem denk via tobi zijn fb maar weet niet hoe foto te plaatsen ,even naar tobias zijn fb en dan vrienden aanklikken en zoeken op paulusquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:08 schreef danilel het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/paul.vanveen.92/about_places
Ja dat dacht ik te horen maar had gehoopt op bevesti ging hier hahaquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Oh krijgen we morgen nog een keer de hele opmaak gedoe dus
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
https://i.postimg.cc/9Xr6(...)-201515-Facebook.jpg
ze hadden hem al op FB,link. staat er maquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
https://i.postimg.cc/9Xr6(...)-201515-Facebook.jpg
Ja het klopt wel zo te horen. Al is het onduidelijk of het morgen door gaat. Zullen er wel drie chagerijnig zijn morgenavondquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik te horen maar had gehoopt op bevesti ging hier haha
Die link deed het niet bij mij dus vandaarquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hadden hem al op FB,link. staat er ma
zag wel bak met wit voorbij komenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
De friet/patat ziet er wel goed uit moet ik zeggen. Hebben ze een keer geen bechamelsaus gemaakt?
Kristofquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zag wel bak met wit voorbij komen
wie zit er met Hanne/
vergeet het steedsquote:
ik zit er klaar voorquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:33 schreef rinardo het volgende:
oh we krijgen nu te zien op tv waarom er mensen wel en niet het eten kregen van familie
?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:35 schreef Stargazing het volgende:
het ziet ernaar uit dat ze Leroy heel goed in beeld zullen zetten morgen ivm met zijn onnodige uitbarsting op Hanne. inclusief scheldwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |